زندگی که می خواهید: انگیزه بگیرید، وزن کم کنید و شاد باشید اثر باب گرین

“زندگی که می خواهید: انگیزه بگیرید، وزن کم کنید و شاد باشید” جدیدترین کتاب نویسنده تناسب اندام باب گرین است که “ارتباط را ایجاد کنید: ده قدم برای بدن بهتر و زندگی بهتر”، “ارتباط را حفظ کنید” نیز نوشته است. : گزینه هایی برای بدن بهتر و زندگی سالم تر، «بهترین رژیم غذایی زندگی» و تعدادی دیگر. این کتاب که با روانشناس آن کرنی-کوک و متخصص تغذیه جانیس جیبرین نوشته شده است، بر موانع رایج موفقیت در کاهش وزن تمرکز دارد و نکات عملی را در رابطه با خوردن احساسی و بی انگیزگی ارائه می دهد.

پس از مقدمه، جایی که گرین داستانی شخصی را بیان می‌کند که شامل بررسی جنبه عاطفی و روانی کاهش وزن و آنچه این کتاب می‌تواند برای خواننده انجام دهد، با فصلی درباره موانع موفقیت کاهش وزن آغاز می‌شود. گرین به هشت مانع می پردازد و هیچ کدام از آنها غذا خوردن یا ورزش نیستند، بلکه جنبه های ذهنی یا احساسی دارند.

در فصل دوم، کرنی کوک به غلبه بر خوردن عاطفی می پردازد. این یک مشکل بزرگ برای بسیاری است، و این فصل چند راه ساده برای یافتن انگیزه، غلبه بر موانع و یافتن جایگزینی برای غذا خوردن برای مقابله با احساسات را نشان می دهد. این یک فصل کاربردی با توصیه هایی در مورد چگونگی دستیابی به اهداف خود در این زمینه ها است.

فصل سوم توسط جبرین است و بر روی سیم کشی مجدد مغز عاشق شکر، چربی و نمک تمرکز دارد. اطلاعات جالبی در مورد اینکه چرا آنچه را که انجام می‌دهیم می‌خوریم، هشت دلیل برای اینکه چرا باید کنترل غذا خوردن خود را در دست بگیریم، و برنامه نه مرحله‌ای او برای پایبندی به یک رژیم غذایی مغذی و متناسب با کالری وجود دارد.

گرین با فصل چهارم بازگشته است، جایی که تمرین بیزاری فتح را پوشش می دهد. اگر در بلند شدن و رفتن مشکل دارید، این فصل ممکن است به شما کمک کند انگیزه‌ای برای حرکت پیدا کنید. او سیزده دلیل را برای ورزش فهرست می‌کند و شما واقعاً فقط باید یکی را انتخاب کنید تا انگیزه انجام آن را در خود ایجاد کنید. او به بسیاری از بهانه های رایج و برای غلبه بر آنها و همچنین انواع مختلف تمریناتی که باید در تمرینات خود بگنجانید، اشاره می کند.

فصل پنجم در مورد تغییر تصویر بدن شما است، و در آن، Kearney-Cooke به موضوعی می پردازد که بسیاری از مردم در مورد آن به کمک نیاز دارند، به خصوص در مورد تصاویری که ما در تلویزیون و رسانه های چاپی با آنها بمباران می شویم.

گرین دوباره با فصل ششم بازگشته است که حفظ کاهش وزن را پوشش می دهد. او به این می‌پردازد که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست، و پیشنهادات و نکات خوبی را ارائه می‌کند تا مطمئن شود وقتی وزن کم می‌کنید، آن را حفظ می‌کنید.

شاد بودن مهم است و کرنی کوک در فصل هفتم به آنچه برای شاد بودن نیاز است نگاه می کند. من این فصل را دوست داشتم و فکر می کنم افراد زیادی می توانند از پیروی از دستورالعمل های ساده مندرج در این صفحات سود ببرند.

پس از فصل هفتم، پیوست 1 وجود دارد که شامل گزارش شیوه زندگی است. این یک تشویق با یک کاربرگ نمونه است، برای ثبت موارد مهم در مورد سبک زندگی شما مانند خواب، گرسنگی، مصرف غذا و نوشیدنی و غیره. ضمیمه 2 شاخص توده بدن را پوشش می دهد، در حالی که ضمیمه 3 دارای مقیاس افسردگی گلدبرگ است. ضمیمه 4 دستورالعمل هایی در مورد کاربرگ های تعیین هدف با نمونه دارد و ضمیمه 5 دارای مصاحبه انگیزشی است تا به شما کمک کند خود را ارزیابی کنید. ضمیمه 6 بهترین رویکرد زندگی برای ورزش توسط گرین است. طرحی ساده با تمرینات پیشنهادی شرح مختصری از تمرینات، اما بدون عکس.

به طور کلی، این کتاب خوبی برای بسیاری از افرادی است که به دلیل مشکلات عاطفی یا کمبود انگیزه در کاهش وزن یا حفظ آن مشکل دارند. نویسندگان راهنمایی ساده و عملی برای غلبه بر چنین موانعی، ایجاد انگیزه، کاهش وزن و شادی ارائه می دهند. اگر در این زمینه ها به کمک نیاز دارید، این کتاب را بررسی کنید، اما مهمتر از آن، آنچه را که نویسندگان آموزش می دهند به کار ببرید.