سال نو برای سلامتی بهتر.


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از تصمیمات و تمایل به بهبود خود را با آن به ارمغان می آورد. چه شما تکان دادید و چه کمی تکان خوردید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما این را دارید. فقط شروع به بهبود عادات کوچک می کند ، و شما قبلاً این اقدامات را امسال انجام داده اید. با نزدیک شدن به اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! شما دارید سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! گندم حرف بزنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودث و همانطور که در سالهای اخیر غذاها و حتی فرهنگ عامه ما را تحت کنترل خود درآورده است ، گلوتن همواره در آنجا بوده است. چیزی که به تازگی ظاهر شده است اثرات آن بر روی انسان ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم است (توت گندم ، سفت ، گز ، سمولینا ، هل ، فارینا ، فرهام ، گراهام ، گندم KAMUT® khorasan و einkorn) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی بین گندم و چاودار. “* در اصل ، گلوتن به حفظ شکل بدن کمک می کند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (دریافت کنید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

FC 1 15 گلوتن

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن در درجه اول در گندم و برخی دیگر از محصولات ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر مانند موارد زیر استفاده کرد:

  • عصرانه
  • ماکارونی
  • غلات
  • نعلبکی
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افرادی که بیماری سلیاک دارند واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهند. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز.
  • دردهای شکمی.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. کاملاً محتمل است که حساسیت به گندم ، جو و غیره به جای خود گلوتن علت باشد. اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا بتوانید به طور دقیق از آن مطلع شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20byg.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما تو هاروارد نیستی هر کس متفاوت است و اگرچه ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، اما خوب است که خودتان تشخیص دهید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و حساسیت ندارید اما متوجه شده اید که رژیم غذایی محدود به گلوتن فقط احساس خوبی به شما می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال جدیدی است ، ما می خواستیم با پیشنهاد بیش از یک روش آموزشی دیگر ، همه چیز را پیش ببریم. در این ماه تمرکز ما بر عادات کوچک سالم است که می توانید آنها را برای شروع قوی و ادامه فعالیت خوب در تمام طول سال به دست آورید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از پله ها یا پس از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشتن ، صدای خش خش خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. ثابت شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به بدن شما منتقل می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا پله ها ، تپه ها و هر مکان تناسب اندام دیگری را تسخیر کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را تقویت کنید (آیا تا به حال در مورد قد دونده شنیده اید؟)
  • به خواب شما کمک کند
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

نیازی نیست که برای هر Strongman® تمرین کنید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید وزن های آزاردهنده خود را کاهش دهید یا وزن خود را بالا ببرید ، تمرینات با وزنه بهترین افزودنی برای برنامه تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری روی آموزش خود داشته باشید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرینات قدرتی می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا سلیقه هر فردی را برآورده می کنند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام ورزش انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و از آنجا که ما برای حفظ شما به قوانین سختگیرانه پایبند هستیم امن تر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • کاهش وزن
  • عهده دار شدن
  • تعداد کمی از دوستان
  • مسافت بیشتری را طی کنید – یا طناب بزنید

از برنامه FC استفاده کنید یا از ما به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا طیف وسیعی از کلاس های ما را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه بگذرانید کشف کنید.

عادت سالم 4: دستگاه های بدنسازی

ما می دانیم که ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. با قرار گرفتن در سر کسی ، او را سرزنش نمی کنید یا خود را شرمنده نمی کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یکی داریم بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید فرم خود را حفظ کرده و سالم بمانید.

به غیر از مکان یابی ماهیچه های خاص ، دستگاه های ورزشی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان تمرینات خود را محدود کنید
  • در امان باشید
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتری بدون آسیب دیدن استفاده کنید

عضو منتخب

ما هر ماه دوست داریم یک عضو خاص را که شیوه زندگی Fitness Connection را تشکیل می دهد و ما را به قوی نگه می دارد فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار فقط در سالن بدنسازی تمرین می کنید ، به Bryce در آدرسredcon_bryceb مراجعه کنید تا چند نمونه دینامیت از کارهایی که برای عضله سازی و استفاده از ماشین های ما باید انجام دهید ، مشاهده کنید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست پویا برای تمرینات ، یک مشتاق مشتاق است که همیشه به جنبه های روشن نگاه می کند و هرگز از روز پا نمی گذرد. او از خرید با مشاوره و لبخند زدن لذت می برد – همراه با احساس ورزش در باشگاه.

برای نکات ماشین و همچنین برای به اشتراک گذاشتن الهامات خود ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک شدن بیشتر به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که می خواهید در سالن بدنسازی یک دوست داشته باشید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمی عالی است:

  • استفاده از کارت رایگان 5 روزه
  • برنامه های کلاس را ببینید
  • به FC @ Home دسترسی پیدا کنید
  • اکنون عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما در حال ورود کامل به سال جدید هستیم و امیدواریم شما این تصمیمات را تکان دهید. فراموش نکنید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که بهتر است قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر است و آماده است تا در آنجا توقف کرده و آموزش خود را آغاز کنید. ما نمی توانیم منتظر دیدار شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید