سه S خوب راحت مسکن مفید در داخل انداختن پوند

در داخل مقالات زودتر، بر {اهمیت} ترکیبی خوب برنامه غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی همراه خود عادات راحت مسکن به مشابه اندازه گیری مفید تاکید شده است. سپس سؤالات اینجا است: این عادات راحت مسکن دقیقاً چه هستند کدام ممکن است نیاز به برای همه زمانها متعهد شدن شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {تأثیر} آنها خواهند شد بر انداختن پوند {چیست}؟ این متن به این 2 پرس و جو {پاسخ} خواهد داد.

با این وجود ابتدا نیاز به تأکید کنیم کدام ممکن است بحث و جدال بر سه {جنبه} راحت مسکن محور به احتمال زیاد خواهد بود – سیگار {کشیدن}، استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب. {جنبه} های نه معادل الگوهای رفتاری جنسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتماعی مورد بحث و جدال قرار نمی گیرد.

سیگار {کشیدن}

اگر خوب چیز خوب در مورد برای {کشیدن} سیگار ممکن است وجود داشته باشد، اینجا است کدام ممکن است این ورزش متابولیسم بدست آورده اید را تحریک می تدریجی. در داخل سیگاری ها همراه خود رفتار هر روز، 250 انرژی تنها واقعی به دلیل این ورزش سوزانده می تواند. به همین دلیل، هنگامی کدام ممکن است سیگار را اجازه می دهید، احتمالاً در داخل عرض 2 هفته پس به دلیل قدم گذاشتن به بوقلمون خنک به همان اندازه 2 کیلو بار اضافه خواهید کرد در نتیجه بدن ما بدست آورده اید نیاز به همراه خود 250 انرژی اضافه شده مقابله تدریجی.

سپس قابل انتساب به تحجر بهبود بار تا حد زیادی به رفتار سیگار {کشیدن} باز می‌گردید، هرچند ممکن است به طور اضافی غیرمنطقی به تذکر برسد. با این وجود نیاز به رفتار سیگار را انصراف کنید در نتیجه متابولیسم بدست آورده اید در داخل عرض 2 ماه مشابه می تواند. به همین دلیل، {هر} کیلو اضافه ای کدام ممکن است به انگشت معرفی شده است اید را می توان همراه خود برنامه غذایی دقیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی سریع به دلیل انگشت داد.

به علاوه، نیاز به فواید {ترک سیگار} را همراه با فعالیت های ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی انداختن پوند در ذهن داشته باشید. روده ها، شریان‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریه‌های بدست آورده اید مفید‌تر می‌شوند، به این به معنی تا زمانی که شما می توانید قابلیت فیزیکی برای مشارکت در روال تمرین قلبی شدیدتر، مکرر را انتخاب کنید و انتخاب کنید {طولانی}‌تر به دلیل در گذشته دارید.

استرس

مطمئنا، استرس در واقع می تواند نتیجه در بهبود بار شود کدام ممکن است هم توسط می آید فیزیولوژیکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم توسط می آید روانی {امکان پذیر است}. اول، سیستم عصبی غدد داخل ریز، هورمون‌های جنگ هر دو خطرناک را سرزنده می‌تدریجی کدام ممکن است وقتی همراه خود مکان‌های استرس‌زا مواجه می‌شویم، هورمون‌هایی معادل آدرنالین، CRH (هورمون آزادکننده کورتیکوتروفین) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کورتیزول هستند. سطوح بالای آدرنالین را انتخاب کنید و انتخاب کنید CRH تمایل به غذا را به مقیاس عقب می دهد، با این وجود تأثیر موقتی است {در حالی که} کورتیزول تمایل به غذا را بهبود می دهد – تاثیر این سه هورمون را همراه خود هم ترکیبی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقریباً به طور قطع به مصرف کردن وعده های غذایی می پردازید.

دوم، استرس در واقع می تواند نتیجه در مصرف کردن احساسی شود، حتی روزی کدام ممکن است عناصر خواستار برای مدت زمان بسیار طولانی غایب باشند. به عنوان تصویر، در حال مرگ اعضای خانواده در داخل خوب حادثه غم‌انگیز، استرس شدیدی را بر {احساسات} اشخاص حقیقی داغدار وارد می‌تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی شناخته شده به عنوان منبع مفید اولیه دلداری زمینی اوست. ما تقریباً در مورد {داستان} های زیادی شنیده ایم حین غم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندوه، اندازه گیری اشخاص حقیقی بهتر می تواند.

خواب

مربوط به خواب می تواند، ارتباط آن قرار است همراه خود انداختن پوند را می توان در داخل 2 هورمون – لپتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرلین جستجو در کرد. این 2 هورمون در داخل خوب سیستم مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثبات {کار} می کنند کدام ممکن است واقعاً احساس {گرسنگی} (گرلین) را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیری (لپتین) را مدیریت می تدریجی.

هنگامی کدام ممکن است ساعات خواب رضایت بخش در داخل روز ندارید، درجه لپتین واقعاً گاز می گیرد {در حالی که} درجه گرلین افزایش خواهد یافت. نتیجه نهایی اینجا است تا زمانی که شما می توانید حتی بعد به دلیل خوب وعده غذایی قابل توجه واقعاً احساس سیری نمی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در همه زمان ها به وجود می آورد. این راه اندازی پرخوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی بهبود بار است.

به همین دلیل، اگر می‌خواهید بار کم کنید، قابل توصیه می‌کنیم رفتار سیگار شخصی را جدا بگذارید، درجه استرس شخصی را {مدیریت} کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب رضایت بخش داشته باشید – حقیقت این است سیگنال‌های خوب راحت مسکن مفید. بهترین راه‌های زیادی برای دسترسی به این {اهداف} ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است به دلیل جمله آنها خواهند شد می‌توان به فعالیت های ورزشی کردن، متعهد شدن خوب برنامه غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشترین استفاده را ببرید استراتژی‌های اوقات فراغت‌بخشی شناسایی شد. با این وجود حیاتی ترین عامل اینجا است کدام ممکن است به دلیل بلافاصله راه اندازی کنید.