سیب زمینی پخته کامل – طعم باریک


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

سیب زمینی پخته شده عالی با پوسته ترد و فضای داخلی نرم به راحتی در فر آماده می شود. این دستور العمل اساسی برای طرز پخت سیب زمینی بی‌خطا است.

سیبزمینی تنوری
سیب زمینی پخته کامل

درست کردن سیب زمینی کاملاً پخته بسیار آسان است و این روش ساده مورد علاقه من است. اگرچه می‌توانید آن‌ها را سریع در مایکروویو درست کنید، اما پختن آن‌ها در فر اجازه می‌دهد بیرون قهوه‌ای و ترد شوند. پس از برش، داخل آن نرم و پف دار می شود. از این دستور سیب زمینی پخته به عنوان یک غذای جانبی با پروتئین مورد علاقه خود لذت ببرید یا آن را به عنوان یک وعده غذایی درست کنید و روی آن را با چیلی یا بروکلی و پنیرهایی مانند سیب زمینی سرخ شده چیلی، سیب زمینی پخته پنیری و کلم بروکلی روی آن اضافه کنید. سیب زمینی یک غذای کامل، منبع خوبی از فیبر و سرشار از آنتی اکسیدان است. ممکن است این دستور پخت سیب زمینی شیرین پخته را نیز دوست داشته باشید.

سیب زمینی سوخاری با خامه ترش و پیازچه

طرز پخت سیب زمینی در فر

من دوست دارم از سیب زمینی بورگوندی استفاده کنم اما می توانید از یوکان گلد یا آیداهو نیز استفاده کنید. همچنین باید روغن زیتون را اسپری کنید تا با اسپری پخت و پز و نمک اشتباه نشود. پس از آماده شدن برای پخت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا فر را با دمای 425 گرم کنید و سینی فر را با فویل یا کاغذ روغنی بپوشانید.
  2. سیب زمینی ها را با شستن و خشک کردن خوب آماده کنید. سپس سیب زمینی ها را با دندان های چنگال سوراخ کنید،
  3. سپس سیب زمینی ها را با نمک مزه دار کرده و روی سینی فر آماده کرده و روغن زیتون بپاشید.
  4. آنها را با نمک کوشر مزه دار کنید و برای پخت به فر از قبل گرم شده منتقل کنید.
  5. به مدت 50 تا 60 دقیقه بپزید، تا زمانی که پوسته آن طلایی و ترد شود و بتوانید به راحتی سیب زمینی ها را با یک چاقوی کوچک سوراخ کنید.

سیب زمینی پخته شده در مایکروویو

  1. سیب زمینی ها را به مدت 3 تا 4 دقیقه بپزید، سپس آنها را برگردانید و بگذارید 3 تا 4 دقیقه دیگر بپزند.
  2. به ازای هر سیب زمینی اضافی که می پزید، 1 دقیقه در هر طرف اضافه کنید.
  3. اگر هنوز سفت است، پختن را در 1 دقیقه ادامه دهید تا سیب زمینی ها نرم شوند

نکاتی برای تهیه سیب زمینی پخته عالی

آن را در فویل نپیچید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که سیب زمینی ها را در فویل حلبی بپیچید، اما انجام این کار باعث ایجاد پوسته ترد مورد نظر ما در اینجا نمی شود. باز گذاشتن سیب زمینی ها بهترین نتیجه را می دهد.

نمک از بیرون چرم پر از الیاف است، پس آن را دور نریزید! برای خوش طعم شدن باید آن را نمک بزنید تا خوش طعم و ترد شود.

چگونه خدمت می کنید

بسته به میزان گرسنگی، می توانید نصف یا کامل سیب زمینی را به عنوان غذای جانبی میل کنید. این سیب زمینی پخته شده در فر را با کمی خامه ترش یا کمی کره و نمک و فلفل سرو کنید. یا روی آن را با خامه ترش، بیکن خرد شده، پنیر رنده شده و پیازچه بریزید تا یک سیب زمینی پخته درست کنید.

خدمه سیب زمینی پخته

خدمه سیب زمینی پختهسیب زمینی بخور

دستور العمل کامل سیب زمینی پخته شده

157 پینه
4 پروتئین
36 کربوهیدرات ها
0.5 چربی ها

زمان آماده سازی: 5 دقیق

زمان پخت و پز: 55 دقیق

زمان کل: 1 ساعت

سیب زمینی پخته شده عالی با پوسته ترد و فضای داخلی نرم به راحتی در فر آماده می شود. این دستور العمل اساسی برای طرز پخت سیب زمینی بی‌خطا است.

  • 4 سیب زمینی رست متوسط ​​یا سیب زمینی آیداهوو هر کدام حدود 7 اونس
  • اسپری روغن زیتون فوق بکر
  • نمک کوشر
  • پیازچه، خامه ترش، ماست، کره، نمک و فلفلو انتخابی به رویه
  • فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید و سینی فر را با فویل یا کاغذ روغنی بپوشانید.

  • از یک چنگال برای ایجاد چند سوراخ در سراسر سیب زمینی استفاده کنید. آن را در سینی فر قرار دهید، سیب زمینی ها را با روغن زیتون بپاشید و روی آن را بمالید. نمک کوشر را همه جا بپاشید.

  • به مدت 50 تا 60 دقیقه یا تا زمانی که پوسته طلایی و ترد شود و سیب زمینی ها پخته شوند، بپزید.

  • با استفاده از چنگال، سیب زمینی ها را قبل از اضافه کردن رویه ها داخل آن برگردانید.

  • هر سیب زمینی را به صورت ورقه ای برش دهید. با تمام بست هایی که می خواهید جمع کنید.

جهت مایکروویو

  • سیب زمینی ها را به مدت 3 تا 4 دقیقه بپزید، سپس آنها را با احتیاط برگردانید و بگذارید 3 تا 4 دقیقه دیگر بپزند.

  • برای هر سیب زمینی اضافی که درست می کنید، 1 دقیقه در هر طرف اضافه کنید.

  • اگر سیب‌زمینی‌ها هنوز سفت هستند، پختن را با 1 دقیقه ادامه دهید تا سیب‌زمینی‌ها نرم شوند.

سرویس: 1سیب زمینیو کالری: 157کالریو کربوهیدرات ها: 36gو پروتئین: 4gو چربی: 0.5gو چربی های اشباع شده: 0.1gو سدیم: 10میلی گرمو اساسی: 2.5gو ویتامین A: 1IU

کلید واژه ها: ظرف جانبی 3 ماده، سیب زمینی پخته