عالی مواد نوار پروتئینی

وقتی نیاز دارند مبادله ممکن است همراه خود عالی وعده غذایی فست فودی هستید کدام ممکن است واقعاً خورده شدن بدی است، عالی چرخ دنده پروتئینی کدامند؟ اکثر افراد می دانند کدام ممکن است عالی نوار پروتئین {سالم تر است}، با این وجود همه شما ممکن است اینطور به نظر نمی رسد که باشند. در داخل همین جا مواردی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است نیاز به نیاز دارند آن خواهد شد باشید به همان اندازه تمایز بین کیفیت بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرناک را پیش آگهی دهید.

برچسب خورده شدن تمام جزئیاتی را کدام ممکن است برای انتخاب کردن به درستی نیاز به بدانید را به دارید می گوید. همراه خود کمال شگفتی، میله های پروتئینی واقعا مفید به نظر نمی رسد که باشند.

1 – {مقدار} پروتئین
به عبارت آسان، عالی میله های پروتئینی کمتر از 20 خوب و دنج پروتئین دارند. چون آن است به همین دلیل عنوان ممکن است پیداست، عالی نوار پروتئینی حقیقت این است نیاز به پروتئین زیادی {در خود} داشته باشد یا نباشد. نامیدن عالی کوکی گلریفیک نوار پروتئینی در نتیجه افتخار داشتن {مقدار} کمی فقط پروتئین سویا مقرون به صرفه نخواهد بود.

تحقیقات نمایشگاه ها کدام ممکن است 20 خوب و دنج پروتئین {مقدار} {بهینه} برای سنتز ماهیچه است. بدون در نظر گرفتن خیلی کمتر باشد یا نباشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید گروه های عضلانی دارید نیز پیشرفت نکنند. خیلی کمتر {مفید} نخواهد بود در نتیجه گروه های عضلانی دارید توانايي استفاده بیشتر از کارآمد به همین دلیل آن خواهد شد به نظر نمی رسد که باشند.

در داخل یادگیری یکی دیگر، بررسی ای با توجه به واقعاً احساس {گرسنگی} اشخاص حقیقی پس به همین دلیل مصرف کردن عالی میان وعده ماست همراه خود سطوح مختلف پروتئین مشارکت در شد. افرادی که ماست همراه خود {مقادیر} خیلی کمتر پروتئین (0 خوب و دنج هر دو 5 خوب و دنج) خوردن کردند، خیلی {سریعتر} به همین دلیل افرادی که درجه پروتئین بالاتری (14 خوب و دنج هر دو 24 خوب و دنج) خوردن کردند، واقعاً احساس {گرسنگی} کردند. احتمالاً بیشترین دوز پروتئین به آزمودنی‌ها پشتیبانی کرد به همان اندازه واقعاً احساس سیری بیشتری داشته باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در گذشته به همین دلیل ممکن است بخواهید شام ​​مقاومت بیشتری داشته باشند.

جای شگفتی نخواهد بود کدام ممکن است میله های پروتئینی حقیقت این است دارای این {مقدار} پروتئین هستند کدام ممکن است {عمدتا}ً در نتیجه قیمت های افزایش یافته است.

2 – پروتئین آب چسبناک را {انتخاب کنید}
تاریخچه پایین بهبود تقویت می کند های پروتئینی به ما نمایشگاه ها کدام ممکن است پروتئین آب چسبناک اساساً عالی تصمیم گیری در مورد است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکنون به چند تعیین کنید ممکن است وجود داشته باشد. ممکن است به همین دلیل پروتئین مقدماتی آب چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کازئین (هر کدام خارج از آن در داخل شیر آب) در داخل عالی میله های پروتئینی استفاده بیشتر از می کنند. میله‌های همراه خود کیفیت بالا زیرین‌تر به همین دلیل پروتئین طبیعی سویا شناخته شده به عنوان پرکننده برای بهبود درجه پروتئین استفاده بیشتر از می‌کنند، با این وجود آنقدرها کیفیت بالا نخواهد بود. ممکن است به همین دلیل آن خواهد شد استفاده بیشتر از می کنند در نتیجه منبع مفید منطقی تری است. هرچه پروتئین همراه خود کیفیت بالا تری پیدا کنید، سازنده محصول شخصی را شدید تر خواهد گرفت.

3- خوب و دنج پروتئین اصولاً به همین دلیل کربوهیدرات
میله های پروتئینی شناخته شده به عنوان عالی وعده های غذایی طبقه بندی می شوند، به همین دلیل نیاز به بیش به همین دلیل پروتئین داشته باشند. برای اینکه عالی نوار پروتئینی باشد یا نباشد، نیاز به پروتئین بیشتری نسبت {به هر} ماده یکی دیگر داشته باشد یا نباشد.

دومین ماده تشکیل دهنده رایج کربوهیدرات ها هستند کدام ممکن است برای مبادله گلیکوژن در داخل بدن ما شناخته شده به عنوان منبع مفید قدرت می خواست هستند. مطمئناً یکی معمول ترین ممکن است، الکل های قندی است کدام ممکن است در واقع می تواند باعث مسائل گوارشی در داخل برخی اشخاص حقیقی شود. اصولاً میله‌های ضعیف تشکیل {مقادیر} بیشتری شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرینی‌کننده‌های غیر واقعی هستند کدام ممکن است کربوهیدرات بدی هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است را اصولاً شبیه شیرین می‌کنند.

یک پارچه افزوده شده واقعا کیفیت بالا در داخل عالی میله های پروتئینی فیبر است ویژه به ویژه اگر عالی سوپر فیبر پری بیوتیک (اینولین) باشد یا نباشد.

4 – چربی ها همه قطعات خطرناک نخواهد بود
{چربی ها} دارای بهترینها انرژی در داخل {هر} خوب و دنج به همین دلیل {هر} ماده ای هستند که قادر خواهید بود بخورید. در عوض وعده غذایی، نیاز به نیاز دارند عالی نوار پروتئینی همراه خود بیش به همین دلیل 10 خوب و دنج باشید. اصولاً میله‌ها {مقدار} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک یکسانی دارند، به همین دلیل در داخل همین جا واریانس زیادی {وجود ندارد}. {تولید کنندگان} فقط برخاستن به کمتر از کردن محتوای چربی ها نکرده اند. با این وجود عصبی نباشید، همراه خود تمام تحقیقاتی کدام ممکن است با توجه به فواید {چربی ها} اجرا شده است، زمان زیادی به همین دلیل مشارکت در ممکن است نمی گذرد.

5- خیلی کمتر سالم تر است

مقررات سرانگشتی فوق العاده سرراست اینجا است کدام ممکن است به تماس گرفتن چرخ دنده افزوده شده ظاهر شد کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر {نمی توانید} آن خواهد شد را اعلام کردن کنید چه رسد به تعیین آن خواهد شد، احتمالا برای دارید کیفیت بالا نخواهد بود. چند قبلی مناسبت {چیست}؟ همه شما {اینها} را کشف کردم:

کره کاکائو، شربت ذرت، ژلاتین، گلیسیرین، مالتیتول، روغن هسته خرما، آرد بادام زمینی نیمه چرب شده، سوربات پتاسیم، ترکیبی پروتئین (ایزوله پروتئین آب چسبناک، ایزوله پروتئین سویا، ایزوله پروتئین شیر آب، کنسانتره پروتئین شیر آب، کنسانتره پروتئین شیر آب، کلسیم) ترکیبی خوبی است، روغن کلزا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنبه دانه، نمک، لسیتین سویا، سوکرالوز

عالی نوار پروتئین آن خواهد شد یک چیز است کدام ممکن است به دارید می خواهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید یک چیز به همین دلیل آنچه ندارید را به دارید نمی دهد. برچسب خورده شدن را ارزیابی کنید به همان اندازه تصمیم گیری در مورد به درستی ای داشته باشید هر دو می توانید خودتان نیز {انتخاب کنید}!