غذاهایی که برای خوردن وگان باید از آنها پرهیز کرد

آیا تا به حال عبارت Vegan را شنیده اید؟ بسیاری از مردم دقیقاً از کجا آمده است و حتی افراد بیشتری در مورد اینکه اگر بخواهند سبک زندگی گیاهخواری داشته باشند دقیقاً چه چیزی برای خوردن وجود دارد گیج می شوند. برای یادگیری گروه های غذایی مجاز برای یک گیاهخوار، بسیار مهم است که بدانیم هنوز گروه های غذایی مهمی وجود دارند که نباید از آنها اجتناب کرد. بهترین دوستان شما به سرعت تبدیل به میوه و سبزیجات می شوند. اینها تا حد زیادی برخی از بزرگ‌ترین کمک‌کنندگان به رژیم غذایی وگان هستند و به شما کمک می‌کنند تا اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی لازم را دریافت می‌کنید.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم زمان زیادی را صرف تمرکز بر روی غذاهایی می‌کنند که می‌توانید در زمان گیاهخواری بخورید، همچنین مهم است که زمان زیادی را صرف بررسی برخی از غذاهایی کنید که نمی‌توانید بخورید. این فهرست می‌تواند برای تعداد زیادی از افرادی که در غیر این صورت بسیاری از محدودیت‌هایی را که برای افرادی که سعی در پیروی از رژیم غذایی وگان دارند متوجه نشوند، بسیار جذاب است. برای اینکه واقعاً بزرگترین مزیت را به دست آورید، مهم است که از قبل بدانید که باید کمی زمان را صرف خواندن همه برچسب هایی کنید که غذای شما دارد تا اطمینان حاصل شود که از آنچه مصرف می کنید آگاه هستید.

اکثر مردم می دانند که چندین سطح مختلف گیاهخواری وجود دارد. اولین مورد البته گیاهخواری استاندارد است، این افرادی هستند که هیچ گونه گوشت، محصولات لبنی، مرغ و در نهایت ماهی نمی خورند. این به عنوان یک عادت غذایی بسیار سخت تلقی می شود، اما گیاهخواران لاکتو-اوو برای کمی سبک شدن هستند. اینها افرادی هستند که لبنیات و همچنین تخم مرغ مصرف می کنند اما همچنان گوشت را از رژیم غذایی خود حذف می کنند. یک گیاهخوار لاکتو فقط لبنیات مصرف می کند و یک گیاهخوار تخم مرغی تخم مرغ مصرف می کند اما هیچ گونه لبنیاتی مصرف نمی کند. در مقابل، یک گیاهخوار هیچ محصول حیوانی مصرف نمی کند و همچنین از تمام محصولات حیوانی نیز اجتناب می کند.

گیاهخواران به دلیل ساختن آن توسط زنبور عسل، ژلاتینی که از فرآورده های فرعی گوشت تهیه می شود و همچنین لباس های مختلفی که از محصولات حیوانی مانند ابریشم، پشم و همچنین چرم تهیه می شود، مجبورند از خوردن غذاهایی اجتناب کنند. البته این یک لیست جامع نیست. بسیاری از انواع دیگر غذاها نیز وجود دارد که باید از آنها پرهیز کرد، از جمله چیزهایی مانند پنیر، پیتزا، لازانیا و سایر غذاهایی که شامل محصولات حیوانی می شود. این ممکن است برای یک گیاهخوار تازه کار ترسناک به نظر برسد اما نترسید.

با لیست روزافزون غذاهایی که باید از آنها پرهیز کرد، غذاهای زیادی نیز وجود دارد که مصرف آنها برای گیاهخواران خوب است. در دسترس بودن بسیاری از انواع غذاهای ایمن وگان به این معنی است که تعداد زیادی از مصرف کنندگان می توانند گزینه های خود را فراتر از آنچه قبلاً لیست بسیار کوچکی از غذاها بود گسترش دهند. این همچنین به این معنی است که می‌توان خیلی بیشتر از قبل در بیرون از خانه غذا خورد، اما هنوز هم بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که صرف نظر از اینکه می‌خواهید بیرون غذا بخورید یا فقط به خرید می‌روید، باید کاملاً از آنچه که هست آگاه باشید. درگیر هر غذا و آیتم به منظور تعیین اینکه آیا با سبک زندگی وگان شما سازگار است یا خیر.

در حالی که گاهی اوقات برای انجام انتخاب های مناسب، تلاش بیشتری لازم است، اما ارزش زمان و تلاشی که برای آن صرف می کنید، دارد. زندگی یک سبک زندگی وگان قطعا در جامعه امروزی آسان نیست. با این حال، مطمئناً چیزی غیرممکن نیست. کمی زمان و تلاش می تواند به شما این امکان را بدهد که یک سبک زندگی گیاهی موفق داشته باشید و در عین حال از غذاها و مواردی که مناسب نیستند اجتناب کنید و همچنان مطمئن شوید که سالم می خورید. کمی تلاش برای اطمینان از اینکه غذای سالم می خورید کاملاً طبیعی است و یک سبک زندگی وگان مطمئناً می تواند با این چشم انداز خوب عمل کند.