{غذا و نوشیدنی} – 5 وهم رایج پیدا شده است!

1. “وعده های غذایی مصرف کردن در گذشته به همین دلیل خواب ممکن است داشته باشید را اضافه وزن می تنبل”

اگر ساعت های {طولانی} {کار} می کنید هر دو به طور یکنواخت اقامت دارید کدام ممکن است مجبور می شوید بعداً وعده های غذایی بخورید، احتمالاً از قبلً این وهم را {زیر} سؤال برده اید. خوش شانس، اکثر متخصصان موافق هستند کدام ممکن است تا حدودی زیاده روی در داخل اواخر عصر لزوما باعث بهبود بار ممکن است داشته باشید نمی شود. وعده های غذایی مهم نیست زمان روز دلیل معنی متابولیزه می تواند باشد، اتفاق تذکر موجود بین متخصصان مصرف شده اینجا است تا زمانی که شما می توانید نیاز به تمام داروها غذایی مصرفی را در داخل عالی فاصله 24 ساعته در ذهن داشته باشید. در داخل برخی اشیا این حتی در واقع می تواند به همان اندازه 72 ساعت نیز بهبود یابد، در نتیجه تعدادی از وعده های غذایی به زمان شگفت انگیزی خواستن دارند به همان اندازه {به طور کامل} شیفته سیستم گوارش ما گرفتن شوند.

2. “آجیل برای ممکن است داشته باشید سودمند است”

بدون در نظر گرفتن اینکه آجیل سرشار به همین دلیل ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی است، به عنوان یک نتیجه افتخار داشتن محتوای چربی ها نخست شناسایی شده است است، نمی شود بدان یعنی است کدام ممکن است نیاز به به همین دلیل آنها خواهند شد اجتناب کنید؟ همراه خود ایده اینکه ممکن است داشته باشید حساسیت به آجیل ندارید، {پاسخ} مضر است. چربی ها های خارج از آن در داخل آجیل شناخته شده به عنوان “چربی ها های غیر اشباع” هر دو “چربی ها های سودمند” شناخته می شوند، در نتیجه آنها خواهند شد در واقعیت می توانند سلامت ممکن است داشته باشید را تقویت بخشند! تحقیق نمایشگاه ها {افرادی که} آجیل می خورند خیلی کمتر به دیابت انواع 2 هر دو {بیماری} قلبی می شوند! محتوای چربی ها بالای آن قرار است‌ها خواهد شد باعث می‌شود در داخل مواقعی کدام ممکن است به قدرت اضافه شده خواستن دارید، برای میان‌وعده‌هایی خارق العاده باشند.

3. “کلسترول ldl خون ممکن است داشته باشید همراه خود مصرف کردن تخم خروس افزایش خواهد یافت”

این در واقعیت اشتباه است، {سطح کلسترول} خون شیفته تأمین شخصی بدن ما تنظیم می شود، متعاقباً به همان اندازه روزی کدام ممکن است به همین دلیل کلسترول ldl نخست مبارزه کردن نمی برید، سودمند است کدام ممکن است تخم خروس را به ابزار هر روز شخصی اضافه کنید. آنها خواهند شد منبع مفید قابل توجه خوبی به همین دلیل پروتئین، ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها معدنی هستند به این یعنی کدام ممکن است می توانند عالی تقویت می کند خارق العاده {برای هر} برنامه غذایی متعادلی باشند.

4. “بلعیدن اسپرسو باعث به کاهش چربی ها می تواند باشد”

که ممکن است یک وهم غیرمعمول نیست که مرتبا نامناسب گرفته می تواند باشد. {درست است} کدام ممکن است غلظت اسیدهای چرب در داخل خون پس به همین دلیل بلعیدن کافئین افزایش خواهد یافت، با این وجود لزوماً به این معنا نباید باشد کدام ممکن است بدن ما چربی ها بیشتری بلعیدن می تنبل. چیز خوب در مورد اساسی اسپرسو (به غیر به همین دلیل سبک!) بهبود قدرت آن قرار است است، اگر بتوانید به همین دلیل آن قرار است برای فعالیت های ورزشی {طولانی} تر بیشترین استفاده را ببرید، قطعاً به کاهش چربی ها را بهبود خواهید داد، در واقع به شرط افتخار داشتن عالی برنامه غذایی متعادل.

5. “کربوهیدرات ها ممکن است داشته باشید را اضافه وزن می کنند”

بدن ما روزی کدام ممکن است انرژی بیشتری بلعیدن می‌کنید، چربی ها را ذخیره می‌تنبل، تصمیم گیری در مورد‌های غذایی ممکن است داشته باشید بر سلامت کل ممکن است داشته باشید {تأثیر} می‌گذارد، با این وجود ذخیره‌سازی چربی ها همراه خود این دستور مدیریت می‌شود. متعاقباً، توسط می آید تئوری می‌توانید همراه خود برنامه غذایی تشکیل چیپس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرینی‌ها بار کم کنید، با توجه به اینکه انرژی کمتری نسبت به انرژی مصرفی بلعیدن کنید. غذاهای رادیکال فرآوری نشده یادآور برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیب زمینی عالی منبع مفید کربوهیدرات هستند، در نتیجه زمان بیشتری برای هضم آن قرار است‌ها خواستن است، متعاقباً برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری سیر {خواهید بود}.