مافین کتو – فقط 6 ماده!


شما عاشق این مافین های کتو کم کربوهیدرات آسان خواهید شد حتی اگر رژیم کتو نداشته باشید. آنها چقدر اعتیادآور هستند!

مافین بدون شکر

مافین کتو فوق العاده آسان

دستور پخت سریع است و می توان آن را برای طعم های مختلف سفارشی کرد.

آنها مافین های رویایی کم کربوهیدرات نرم و کرکی هستند، بدون لبنیات، بدون شکر و فقط 6 ماده تشکیل دهنده. و طعم آنها به قدری خوب است که نخوردن کل دسته یکباره سخت است.

من به طور جدی نمی توانم از ساختن این چیزها دست بکشم!

ممکن است این بستنی کتو را نیز دوست داشته باشید

بهترین مافین کتو کم کربوهیدرات

بدون روغن

بدون آرد

بدون گلوتن

بدون لبنیات

6 مواد تشکیل دهنده

تا به حال، من ساده، زغال اخته، موز (اقتباس شده از این مافین های موزی)، شکلات چیپسی توت فرنگی، و البته یک نسخه شکلات تلخ را انجام داده ام.

برای مافین کتو زغال اخته، به سادگی قبل از پخت، یک مشت بلوبری اضافه کنید. فقط خیلی آرام هم بزنید تا توت ها نشکنند.

یا از این دستور مافین بدون شکر استفاده کنید: کلوچه بلوبری کتو.

تغییرات دیگر شامل اضافه کردن یک پیمانه دارچین، یا پوست پرتقال یا لیمو به خمیر است. به مال خودت چی اضافه میکنی؟؟؟

مافین کم کربوهیدرات کتو با آرد بادام

طرز تهیه مافین کتو

همه مواد را جمع کنید و فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. قالب مینی مافین را خیلی خوب چرب کنید تا مافین ها بلافاصله بعد از پخت بیرون بیایند.

تمام مواد خشک خود را با هم مخلوط کنید تا شیرین کننده، بکینگ پودر و نمک به طور یکنواخت ترکیب شوند. مواد مرطوب خود را با همزن بزنید، سپس هر فنجان مافین را حدود دو سوم پر کنید.

شما باید حدود چهارده یا پانزده مافین مینی صبحانه کتو تهیه کنید. 10 دقیقه در طبقه وسط فر بپزید. سپس مافین های مینی چیپسی شکلاتی را از فر خارج کرده و اجازه دهید 10 دقیقه دیگر خنک شوند.

کناره های مافین ها را با چاقو دور بزنید و بیرون بیاورید.

آرد بادام مانده؟ این نان موز آرد بادام را هم بزنید

مافین کتو آسان، بدون کربوهیدرات و شکر

طرز خوردن کلوچه آرد بادام

آنها تقریباً به هر روشی که من امتحان کرده ام فوق العاده هستند – ساده، با کره، پنیر خامه ای یا کره نارگیل، با چیپس شکلات یا یک مشت میوه خشک یا نارگیل خرد شده مخلوط شده در خمیر.

یا مافین ها را با این دستور نوتلا خانگی پخش کنید.

طعم و بافت این مافین های پالئو تا حدودی شبیه به مافین های ذرت است، بنابراین برای سرو در کنار دستور العمل های خوش طعم، مانند سوپ عدس، توفو اسکرامبل (برای یک صبحانه بسته بندی شده پروتئین)، یا کاسرول گل کلم عالی هستند.

طرز تهیه مافین آرد بادام

برای مافین کتو وگان

در حالی که دستور العمل های مافین کتو به طور سنتی به تخم مرغ نیاز دارند، معلوم شد که تهیه آن ها وگان آسان است! به سادگی از یکی از جایگزین های تخم مرغ گیاهی موجود در بازار مانند باب یا انر-جی استفاده کنید، یا می توانید تخم کتان خود را نیز درست کنید.

اگر از گزینه کتان استفاده کنید، کلوچه ها روستایی تر به نظر می رسند (یعنی رنگ کمتری گنبدی و کم رنگ تر، با تکه هایی از دانه کتان که روی مافین ها پراکنده شده است)، اما قطعا به همان اندازه خوشمزه هستند!

برای مافین های کم کربوهیدرات و بدون شکر

برای دستیابی به بهترین دستور پخت مافین کتو، ما این مافین ها را با استفاده از شیرین کننده های مختلف آزمایش کرده ایم. (بیشتر ما فقط بهانه ای می خواستیم تا دسته های بیشتری از مافین درست کنیم!) اریتریتول، زایلیتول و استویا همه در دستور غذا کار می کنند.

یا اگر رژیم کتوژنیک ندارید، استفاده از شکر سفید، شکر قهوه ای یا شکر تصفیه نشده (مانند شکر نارگیل) نیز مناسب است. حتی اگر از شکر معمولی در اینها استفاده کنید، فقط به یک قاشق غذاخوری برای کل دستور غذا نیاز دارید!

مافین ها همچنین فاقد آرد نارگیل، خامه غلیظ، روغن، لبنیات و پودر پروتئین هستند (البته من مطمئن هستم که اگر می خواهید آزمایش کنید، احتمالاً می توانید مقداری اضافه کنید).

و آنها کمتر از 1 کربوهیدرات خالص در هر مافین دارند.

اگر دستور غذا را امتحان کنید، امیدوارم که آنها را به اندازه ما دوست داشته باشید!

در بالا، ویدیوی دستور مافین کتو را تماشا کنید

طرز تهیه مافین کتو آرد بادام
  • *من این دستور را به عنوان مافین های کوچک بیشتر دوست دارم زیرا بافت سبک تری دارند، اما اگر ترجیح می دهید قطعا می توانید مافین هایی با اندازه معمولی تهیه کنید. در این دستور 4 مافین با اندازه معمولی درست می شود، بنابراین با خیال راحت آن را دو برابر کنید!فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. قالب مینی مافین را خیلی خوب چرب کنید. همه مواد خشک را با هم ترکیب کنید (خوب هم بزنید)، سپس خیس را هم بزنید. در فنجان های مافین بریزید، حدود 2/3 از راه را پر کنید. 10 دقیقه در قفسه مرکزی (یا 15 دقیقه برای کلوچه های با اندازه معمولی) بپزید. از فر خارج کنید و اجازه دهید 10 دقیقه دیگر خنک شوند و در این مدت به سفت شدن ادامه می دهند. دور هر مافین را با دقت با چاقو دور بزنید و بیرون بیاورید. اگر آنها را امتحان کردید، حتما به دستور غذای زیر امتیاز دهید!مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر برای صبحانه کتو

دستور العمل کیک پنیر کم کربوهیدرات

کیک پنیر کتو

(هی، چرا که نه؟؟! با پنیر خامه ای، ماست و بدون شکر، دستور غذا حاوی پروتئین و چربی های سالم است؛ و مطمئناً انتخاب سالم تری نسبت به برخی از غلات صبحانه یا شیرینی های شیرین است!)

بهترین دستور العمل پنکیک کم کربوهیدرات کتو

پنکیک کتو

پنیر خامه ای بادام هندی

پنیر خامه ای وگان – 4 طعم، بدون توفو!

ایده های بیشتر برای صبحانه سالم

کیک نان لیمو وگان نهایی

نان لیمویی وگان

(یا این نان لیمو کتو)

کلم بروکلی چدار کینوا گزش

فنجان کلم بروکلی چدار کینوا

دستور تهیه نان موز سالم

نان موز سالمبا گزینه بدون روغن

آماده سازی وعده غذایی صبحانه میله های جو دوسر (4 روش)

آماده سازی وعده غذایی صبحانه – 20 دستور غذای سالم