مبارزه با کمبود مواد مغذی با مکمل های بهداشتی مشترک


جمعیت ایالات متحده از انتخاب غذایی نامناسب و چاقی عذاب می کشد. فست فود و نمک باعث آسیب به بدن ما ، به ویژه مفاصل ما می شود. کسانی که چاق هستند و کسانی که به درستی غذا نمی خورند ممکن است تعجب کنند که چرا حرکت مجدد اینقدر دردناک است. دلیل آن مفاصل شما هستند که نمی توانند با استرس ناشی از شیوه زندگی ناسالم کنار بیایند. مفاصل شما به دنبال مواد مغذی برای تحرک و تحرک آنها هستند.

مفاصل سالم به ما کمک می کند تا در طول زندگی فعال بمانیم. افرادی که مفاصل سالم دارند وقتی ورزش را به روال عادی خود وارد می کنند ، متوجه درد آنها نمی شوند. دویدن ، دویدن ، راه رفتن ، بلند کردن وزنه و شنا راه های بسیار خوبی برای پمپاژ قلب و چربی سوزی بدن است. هنگامی که مکمل های بهداشتی مفصلی با کیفیت را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه می کنید ، از مفاصل خود حمایت می کنید تا شما را فعال و در حال حرکت نگه دارد.

وظیفه ما این است که به مفاصلمان آنچه برای عملکرد بهتر نیاز دارند ، ارائه دهیم تا بتوانیم از یک شیوه زندگی فعال لذت ببریم.

غذاهایی بخورید که خاصیت حمایت مفصلی دارند

غذاهایی هستند که از مفاصل حمایت می کنند. برای بهبود سلامت مفاصل ، می توانید برخی یا همه این غذاها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

  • میوه های جنگلی
  • تومر
  • ماهی سالمون
  • ساردین

میوه ها حاوی آنتوسیانین هستند که رنگ عمیق و غنی به آنها می بخشد. این آنتوسیانین ها به عنوان آنتی اکسیدان هایی عمل می کنند که با حمایت از کلاژن در اطراف استخوان ها ، در سلامت مفاصل نقش دارند. کلاژن یک جزء کلیدی برای ثبات مفصل است. در حقیقت ، 90 درصد از توده استخوانی ارگانیک ما از کلاژن تشکیل شده است. حفظ سطح کافی کلاژن برای حفظ سلامت استخوان های انعطاف پذیر بسیار مهم است.

اگر از غذاهای هندی لذت می برید ، خوش شانس هستید. زردچوبه یکی از رایج ترین ادویه جات در این آشپزخانه است. این شهرت فوق العاده ای برای حفظ بالشتک مفصلی دارد.

ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا و ساردین نیز یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی مشترک شما هستند. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در این نوع ماهی باعث تقویت مفاصل سالم و کشسان می شود.

مکمل های بهداشتی مشترک دارای ترکیبات مناسب هستند

برخی از بهترین مواد برای حفظ انعطاف پذیری و قدرت مفصل عبارتند از گلوکوزامین ، کورکومین ، منیزیم ، ویتامین D و اسیدهای چرب امگا 3.

گلوکوزامین یکی از بهترین ترکیبات در بیشتر مکمل های سلامتی مفصل است. این یک قند آمینه موجود در غضروف است که استخوان های شما را نرم می کند. یکی از اجزای مفاصل سالم نرم شدن کافی بین استخوان ها است. از آنجا که غضروف شما به مرور زمان از بین می رود ، گلوکوزامین می تواند به حفظ آن کمک کند.

کورکومین یکی دیگر از مواد مفید برای سلامت مفاصل است. همچنین می توانید زردچوبه را در بسیاری از مکمل های بهداشتی مفصل مشاهده کنید زیرا حاوی کورکومین است. این ادویه به حفظ راحتی و انعطاف پذیری مفاصل کمک می کند.

رژیم غذایی کم منیزیم می تواند بر سلامت مفاصل تأثیر منفی بگذارد. استفاده از مکمل های بهداشتی مشترک شامل منیزیم می تواند به شما در دریافت دوز روزانه این ماده معدنی حمایت کننده از استخوان کمک کند.

تبلیغات شیر ​​ویژگی های استخوانی این محصول را به دلیل محتوای بالای ویتامین D توضیح می دهد. با این حال ، برای کسانی که لبنیات مصرف نمی کنند یا نمی توانند مصرف کنند ، مکمل با کیفیت ویتامین D می تواند جایگزین مزایای شیر شود.

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی های چرب به حفظ سلامت و ارتجاع استخوان ها کمک می کند.

مکمل های بهداشتی استخوان و مفاصل USANA با کیفیت بالا را به رژیم سلامتی خود اضافه کنید

برای حفظ سلامت مفاصل ، باید مطمئن شوید که بهترین ترکیبات پشتیبانی کننده مفصل را دریافت کرده اید. انتخاب محصولات بهداشتی استخوان و مفاصل توسط USANA بهترین مواد لازم را برای حفظ مفاصل سالم و سالم به شما ارائه می دهد. برنامه سلامت مشترک خود را با انتخاب محصول مناسب سلامت استخوان و مفاصل USANA برای حفظ یک شیوه زندگی فعال سفارشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید