مختصر کتاب الکترونیکی: مرتب فرض کن – نوشته ریچارد رستاک MD

Think Smart کتابی است تقریباً در مورد ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت انجام خواهید داشت. رهنمودها {برجسته} ای ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است بهترین راه برای می توانید {به طور قابل توجهی} احتمالات ابتلا به فروپاشی ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری} آلزایمر را به مقیاس عقب دهید.

چرا این برای من می روم لازم است؟

پیگیری غیرت شخصی در داخل اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید موفقیت در معنای {واقعی} درهم آمدن است سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی است. فواید فعالیت های ورزشی جسمی شدید نه زیاد است، به همین دلیل جمله استرس خون زیرین، روده ها قدرتمند تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط اصولاً. اگر به همان اندازه به فعلی در وضعیت ضعیف سلامتی شده اید، به همین دلیل در دسترس می شناسید کدام ممکن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید جاه طلبی معنایی ندارد در نتیجه {نمی توانید} به آن خواهد شد بازو یابید.

سلامت روان حتی مهمتر به همین دلیل سلامت بدنی است. ذهن خواهید داشت مشابه با خوب ماهیچه واقعاً کار می کند، اگر به همین دلیل آن خواهد شد استفاده بیشتر از نکنید آن خواهد شد را به همین دلیل بازو می دهید. هنگامی کدام ممکن است ذهن خواهید داشت جابجایی مقدار بیش از حد از است، فقط در موردً می توانید به چیزی برسید. بدون در نظر گرفتن اصولاً ذهن شخصی را دنبال کردن دهید، اصولاً توسعه می کنید.

Think Smart خواندنی سرراست را انتخاب کنید و انتخاب کنید شدید استفاده شده است. 4 نکته کلیدی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است به اقتضای زمان به آنها خواهند شد ردیابی خواهم کرد.

1. بدیهیات ذهن – ذهن همراه خود اکسیژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز واقعاً کار می کند. هرچه ورزش اصولاً باشد یا نباشد، خون بیشتری برای جبران به ذهن حرکت می یابد. پلاستیسیته به ما این پتانسیل را می دهد کدام ممکن است ذهن شخصی را بر مقدمه ورزش شخصی تعیین کنید دهیم. این بدان معناست کدام ممکن است وقتی خوب شخص به طور {متوسط} ​​5 ساعت در داخل روز را جلوی {تلویزیون} می گذراند، ذهن آن خواهد شد را جبران می تنبل. که ممکن است یک دستور شدید کنجکاو است، در نتیجه عادات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش های خواهید داشت انجام ذهن خواهید داشت را در کل زمان تصمیم گیری می تنبل. این خبر شدید خوبی است، در نتیجه همراه خود {برنامه ریزی} مرتب ورزش های روز به روز، می توانید امکانات ذهن تمیز کردن با صورت متمرکز تقویت بخشید.

2. قوانین – برنامه کاهش وزن، فعالیت های ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواب انجام ذهن را بسته نرم افزاری به کاری کدام ممکن است مشارکت در می‌دهید، تقویت می‌بخشد/تخریب می‌تنبل. کارهایی که خواهید داشت برای تقویت امکانات ذهن مشارکت در دهید: بار کم داشته باشید، چربی ها های اشباع شده را {حذف} کنید، ماهی بخورید (مراقب درجه جیوه باشید)، خوردن گوشت خوک را به مقیاس عقب دهید، شراب بنفش {متوسط} ​​بنوشید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} بیشتری بخورید. فعالیت های ورزشی حرکت خون را بهبود می دهد کدام ممکن است باعث بهبود اکسیژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز ذهن می تواند. بر مقدمه {جایی} کدام ممکن است توسط می آید جسمی در داخل آن خواهد شد هستید، روز به روز فعالیت های ورزشی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود توسعه شخصی همیشه فعالیت های ورزشی را بهبود دهید. مهم باقی مانده قوانین مقدماتی خواب است. خواب استرس را به همین دلیل بین می برد، ذهن را تحریک می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید داده ها اخیر را پردازش می تنبل. کورتیزول در داخل زمان استرس نه زیاد آزاد می تواند. کورتیزول مقدار بیش از حد از برای ذهن خطرناک است، متعاقباً به مقیاس عقب استرس برای سلامت ذهن مهم است.

3. چیزهای جلب توجه – خواهید داشت می توانید به ویژه امکانات ذهن شخصی را تقویت بخشید. وقتی ذهن شخصی را نگران می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همیشه آن خواهد شد را به مشکل می کشید، انجام افزایش خواهد یافت. مطالعه، در نظر گرفتن، پازل ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی تفریحی های ویدیویی می توانند انجام را به طور چشمگیری تقویت بخشند. در میان تفریحی‌های ویدیویی دارای عملکردهای بازتابی {بهبود یافته} در کنار همراه خود تقویت انجام قابل مشاهده هستند.

4. Think Smart نقشه {راهی} برای تقویت انجام ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت بالاتر {ارائه می دهد}. وارن احساس، گورو مشهور حدس و گمان جهان، افکار شدید نوک تیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوش هیولایی دارد. یک چیز کدام ممکن است مردمی ترین نمی‌دانند اینجا است کدام ممکن است او می رود روز پس از روز ساعت‌ها را صرف یادگیری می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات مغزش را پشتیبانی می‌تنبل. این رفتار آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل تکرار پیامدهای بزرگ ای برای آقای احساس داشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اعتقاد دارم انجام او می رود این را چسبیده می تنبل. نمونه های بی شماری ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است به این نتیجه نهایی می رسد.

{امیدوارم} این مختصر نیاز به برای خواهید داشت {مفید} بوده باشد یا نباشد. مهم {هر} اندیشه اخیر اینجا است کدام ممکن است آن خواهد شد را در داخل شیوه زندگی شخصی بگنجانید به همان اندازه روزی کدام ممکن است به حداقل یک رفتار دوباره کاری شود. عادات به ساده در داخل 21 روز تعیین کنید می گیرند. مطمئناً یکی چیزهایی که خواهید داشت به همین دلیل این کتاب الکترونیکی بردارید اینجا است کدام ممکن است به همین دلیل آن خواهد شد بیشترین استفاده را ببرید هر دو آن خواهد شد را گم کنید. من می روم چندین کتاب الکترونیکی تقریباً در مورد ذهن خوانده‌ام را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل شما آنها خواهند شد چنین اعتقاد می‌کنند کدام ممکن است ذهن مشابه با ماهیچه‌ها در داخل زمان اضافه {کار} تجزیه نمی‌شود. ذهن تحصیل کرده همراه خود بهبود سن همیشه تقویت می یابد. {متاسفانه} نظریه کاملاً برعکس است. این را روزی می بینید کدام ممکن است اشخاص حقیقی بازنشسته می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقت شخصی را همراه خود ورزش های سازنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دشوار است پر {نمی کنند}. آتروفی ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آتروفی انجام.