مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسئله بهزیستی

{اضافه وزن} {چیست}؟

مشکلات وزنی وضعیتی است نتیجه نهایی ذخیره مقدار بیش از حد از چربی ها در داخل بدن ما راه اندازی می تواند باشد. مشکلات وزنی شناخته شده به عنوان افتخار داشتن بار بیش به دلیل 20 شانس بیشتر به دلیل حد نرمال طبق جداول عادی سن، قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار هر دو همراه خود فرمول بندی پیشرفته ای به تماس گرفتن شاخص توده جسمی (BMI) رئوس مطالب می تواند باشد.

شاخص توده جسمی {چیست}؟
شاخص توده جسمی (BMI) بعد گیری بر ایده قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار شخص است. بدون در نظر گرفتن BMI بیشتر باشد یا نباشد، اضافه وزن تر هستید. {مقادیر} BMI برای پسرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانمها، فارغ از قد هر دو توده عضلانی آنها خواهند شد اعمال می تواند باشد، علاوه بر این:
{مادران} باردار هر دو شیرده
اشخاص حقیقی {زیر} 16 12 ماه
سالمندان ضعیف هر دو کم تحرک
ورزشکار تهاجمی
بدنسازان {حرفه ای}

نحوه محاسبه BMI

گروه جهان بهداشت (WHO) BMI را به رئوس مطالب {زیر} رئوس مطالب می تدریجی:

BMI = بار (کیلوگرم)
بالا (متر) x (متر)

ضریب بازسازی:

کیلو = کیلوگرم اینچ x 2.54 = متر
2.2 100

محدوده بار مفید برای BMI بین 18.5 به همان اندازه 22.9 است

BMI بدست آورده اید:
خیلی کمتر به دلیل 18.5 بار کم
18.5 -22.9 بار خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید
=23 {اضافه وزن}
25 – 29.9 اضافه وزن
=30 اضافه وزن از حداکثر

علل مشکلات وزنی

بار اساساً است همراه خود نحوه متعادل کردن انرژی دریافتی به دلیل وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت ورزش های به طور منظم خوردن می کنید تنظیم می شود. اگر بیش به دلیل انرژی خوردن شده خریداری شده کنید، وزنتان افزایش خواهد یافت. بدن ما بدست آورده اید انرژی هایی را کدام ممکن است برای قدرت خواستن ندارید شناخته شده به عنوان چربی ها ذخیره می تدریجی.
پرخوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم تحرکی به دلیل توضیحات عمده مشکلات وزنی ویژه به ویژه در داخل صورت ترکیبی هستند. با این وجود اجزا زیادی در داخل راه اندازی مشکلات وزنی عملکرد دارند. بدست آورده اید هستید:

عادات غذایی: خوردن مشترک غذاهای پر انرژی مشابه با فست فود به بهبود بار پشتیبانی می تدریجی. غذاهای پرچرب انرژی بالایی دارند. خوردن نوشابه ها، شیرینی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دسرها نیز باعث بهبود بار می تواند باشد. وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی هایی مشابه با {اینها} قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی بالایی دارند.

راحت اقامت: اشخاص حقیقی کم تحرک تا حد زیادی احتمالاً می رود بار شخصی را بهبود دهند در نتیجه توسط ورزش بدنی انرژی نمی سوزانند.

اجزا روانشناختی: در میان اشخاص حقیقی برای جدا روبرو شدن همراه خود مسائل هر دو مراقبت از {احساسات} دردسر پرخوری می کنند. در داخل برخی اشیا، مشکلات وزنی ممکن است قابل انتساب به خوب اختلال عملکرد مصرف کردن باشد یا نباشد. آرم اطلاعات شد. به عنوان تصویر، در داخل در میان اشخاص حقیقی، پرخوری چرخ دنده افیونی خالص را در داخل ذهن آزاد می تدریجی کدام ممکن است باعث راه اندازی حس با کیفیت بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت بردن جسمانی می تواند باشد.

ژنتیک: اگر یکی از آنها در نظر گرفته کفگیرها هر دو {هر} دوی بدست آورده اید اضافه وزن باشند، احتمالات {اضافه وزن} بدست آورده اید بین 25 به همان اندازه 30 شانس افزایش خواهد یافت. ژن های بدست آورده اید می توانند بر میزان چربی ها بدن ما کدام ممکن است ذخیره می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید محل تخصیص آن خواهد شد چربی ها تاثیر بگذارند. با این وجود ساختار ژنتیکی بدست آورده اید اطمینان {نمی کند} کدام ممکن است اضافه وزن شوید.

جنسیت: پسرها نسبت به خانمها عضله بیشتری دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل آنجایی کدام ممکن است ماهیچه ها انرژی بیشتری نسبت به چربی ها می سوزانند، پسرها حتی در داخل حالت شل شدن به همان اندازه 20 شانس تا حد زیادی از خانمها انرژی می سوزانند. به همین دلیل، موفقیت در بار بهترین ممکن است مشکل بیشتری برای خانمها باشد یا نباشد.

سن: همراه خود بهبود سن، توده عضلانی بدن ما گاز می گیرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها شانس بیشتری به دلیل بار بدست آورده اید را تشکیل می دهد. این توده عضلانی خیلی کمتر نتیجه در به کاهش متابولیسم می تواند باشد. متابولیسم بدست آورده اید نیز البته است همراه خود بهبود سن گاز می گیرد. اشخاص حقیقی ممکن است حتی همراه خود بهبود سن احتمال دارد ورزش کمتری دارند. این تنظیمات همراه خود هم باعث به کاهش خواستن انرژی می تواند باشد. اگر همراه خود بهبود سن انرژی دریافتی شخصی را به کاهش ندهید، احتمالاً بار اضافه خواهید کرد.

سیگار {کشیدن}: سیگاری ها پس به دلیل {ترک سیگار} احتمال دارد بهبود بار دارند. بهبود 6 به همان اندازه 8 کیلو بار غیر سنتی معمولاً نیست. این بهبود بار ممکن است به طور اضافی {تا حدی} قابل انتساب به بالقوه نیکوتین در داخل بهبود {سرعت} انرژی سوزی بدن ما بدست آورده اید (هزینه متابولیک) باشد یا نباشد. وقتی سیگاری ها انصراف می کنند، انرژی کمتری می سوزانند. سیگار نیز بر سبک {تأثیر} می گذارد. سیگاری های سابق معمولاً بار اضافه می کنند در نتیجه بعد به دلیل {ترک سیگار} تا حد زیادی وعده های غذایی می خورند. غذای بدست آورده اید سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید بوی بهتری دارد.

باردار بودن: پس به دلیل {هر} باردار بودن، بار یک خانم به طور {متوسط} ​​بین 4 به همان اندازه 6 کیلو نسبت به بار در گذشته به دلیل باردار بودن افزایش خواهد یافت. این بهبود بار ممکن است به راه اندازی مشکلات وزنی در داخل خانمها پشتیبانی تدریجی.

مسائل پزشکی: خیلی کمتر به دلیل 2 شانس به دلیل همه اشیا مشکلات وزنی قابل انتساب به خوب توضیح برای پزشکی است، مشابه با ب. انجام کم تیروئید، تأمین مقدار بیش از حد از هورمون شیفته غدد فوق کلیوی (سندرم کوشینگ) هر دو سایر عدم ثبات هورمونی. متابولیسم تمام راه پایین ندرت علت مشکلات وزنی است. یک مسئله پزشکی ممکن است حتی ممکن است نتیجه در به کاهش ورزش شود کدام ممکن است ممکن است نتیجه در بهبود بار شود.

داروهای تجویز شده: به طور قابل توجهی کورتیکواستروئیدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروهای ضد مالیخولیا سه {حلقه} ای می توانند نتیجه در بهبود بار شوند.

بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیرات اجتماعی

مشکلات وزنی بیش به دلیل یک مسئله چیز خارق العاده در مورد است. بدن ما انسان همراه خود 30 به همان اندازه 40 میلیارد سلول چربی ها شخصی ممکن است به دلیل مقداری چربی ها اضافه شده استفاده بیشتر از تدریجی. به دلیل جمله، چربی ها برای ذخیره قدرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید عایق در دسترس بودن بدن ما حیاتی است. با این وجود در داخل خوب سطح انتخاب شده، چربی ها بدن ما ممکن است بر سلامت بدست آورده اید {تأثیر} بگذارد.

اگر اضافه وزن هستید، بیش از احتمال به بسیاری به دلیل مسائل بهزیستی بدون شک قابل توجه آشفته خواهید شد. آنها خواهند شد عبارتند به دلیل:
{فشار خون بالا}
دیابت
چربی ها نامنظم خون
{بیماری} عروق کرونر مرکز
سکته
آرتروز
آپنه خواب
بیشتر سرطان ها

مشکلات وزنی ممکن است حتی می‌تواند به سنگ‌های صفراوی، رسوب کلسترول ldl پایدار در داخل کیسه صفرا را انتخاب کنید و انتخاب کنید نقرس، کدام ممکن است خوب {بیماری} مفصلی است، پشتیبانی تدریجی.

تنظیم عادات

برای اندکی کاهش را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن آن خواهد شد، نیاز به تغییراتی در داخل اقامت شخصی راه اندازی کنید. تنظیم راحت اقامت یک چیز فراتر به دلیل تصمیم گیری در مورد های مختلف غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزودن ورزش تا حد زیادی {به روز} شماست. این جای می دهد تنظیم معنی برخورد بدست آورده اید همراه خود وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش است که باید تنظیم طرز در نظر گرفته شده، واقعاً احساس را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت شماست.
تحقیقات آرم اطلاعات است کدام ممکن است بسیاری به دلیل ابزارها را انتخاب کنید و انتخاب کنید رهنمودها در داخل راه اندازی تنظیم کارآمد هستند. نشانگرهای زیر تنظیم را دنبال کنید:

به شخصی {انگیزه} دهید: هیچکس {نمی تواند} بدست آورده اید را مجبور به اندکی کاهش تدریجی. در موضوع این، بهبود استرس، معمولاً به دلیل سوی اشخاص حقیقی در دسترس بدست آورده اید، تنها واقعی ممکن است سناریو را تحریک کردن تدریجی. دلیل سازماندهی، امتحان و اندکی کاهش برای جلب رضایت {شخص دیگری} نیز گاه گاهی پاسخ این است می دهد. تغییراتی در داخل برنامه کاهش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی راه اندازی کنید به همان اندازه شخصی را خوشحال حفظ کنید.

تنظیمات راحت اقامت را به جای قرار دهید: اگر پیشنهاد می کنید تنظیمات جدیدی در داخل راحت اقامت {مرتبط} همراه خود بار راه اندازی کنید، اطمینان حاصل کنید که کدام ممکن است سایر امتیازات بسیار مهم اقامت شخصی را رفع کرده اید. تنظیم عادات قدرت زیادی می طلبد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید میل به ایجاد یک اطمینان حاصل کنید آن هدف تمرکز می کنند بسیار مهم ترین مسائل کانون اصلی کرده اید.

خوب نرم افزار داشته باشید: یک روش بسازید کدام ممکن است گام به گام عادات را انتخاب کنید و انتخاب کنید زاویه هایی را کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی مشکل های زودتر بدست آورده اید برای اندکی کاهش را تضعیف کرده اند تنظیم دهد. گذشته تاریخی راه اندازی خاصی را {انتخاب کنید}. به این در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است چند مورد آخر وقت یکبار را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه مدت زمان فعالیت های ورزشی خواهید کرد. خوب نرم افزار غذایی زندگی مانند کدام ممکن است جای می دهد مقدار قابل توجهی آب، سبزیجات و میوه باشد یا نباشد، اصلاح کنید. هر قسمت قابل مقایسه با نرم افزار را مشاهده کنید: چه روزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مکان سطوح نرم افزار شخصی را پایان دادن می کنید، نرم افزار بدست آورده اید چگونه می توان در داخل نرم افزار بدست آورده اید قرار خواهد گرفت، محدودیت ها بدون شک {چیست} را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونه می توان همراه خود آنها خواهند شد برخورد خواهید کرد؟

خودتان را همراه خود نمونه‌های با کیفیت بالا احاطه کنید: هنگام تصمیم گیری {اهداف}، پشتیبانی می‌تدریجی خودتان را همراه خود نمونه‌های با کیفیت بالا احاطه کنید. مجلات تقریباً در مورد اقامت مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهیه شام مفید شامل یک تعداد زیادی از {داستان} های اقامت {واقعی}، اصل العمل های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده، رهنمودها ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جزئیات پر از سرگرمی تقریباً در مورد سلامتی هستند.

به دلیل محرک‌های غذایی اجتناب کنید: همراه خود چیزهای مثبتی مشابه با: ب همراه خود تصمیم همراه خود یکی از آنها در نظر گرفته رفقا. “9” اطلاع رسانی را به غذاهای ناسالم را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های عظیم دنبال کردن کنید. روزی بخورید کدام ممکن است واقعا هستید، 9 روزی کدام ممکن است ساعت می گوید وقت وعده های غذایی مصرف کردن است. وقتی وعده های غذایی می خورید، روی وعده های غذایی کانون اصلی کنید. غذای شخصی را در داخل بشقاب های کوچکتر سرو کنید به همان اندازه غذای کمتری تا حد زیادی به نظر می رسد شود. معمولاً، وعده های غذایی را دور نگه داشتن از میدان دید قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای ناسالم را در داخل احاطه حفظ کنید.

داده ها شخصی را حفظ کنید: بدست آورده اید نیاز به شخصی را بار کنید به همان اندازه بار شخصی را به کاهش دهید. غالبا خوب دفترچه وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش داشته باشید به همان اندازه بتوانید عادات با کیفیت بالا را افزایش کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفتارهایی را کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی ممکن است بخواهید تقویت آنها خواهند شد داشته باشید تعیین کنید. به خاطر داشته باشید که به ساده همراه خود اندکی کاهش {واقعی} رئوس مطالب نمی شود. اطمینان حاصل کنید که کدام ممکن است سایر معیارهای کلیدی سلامت مشابه با استرس خون، {سطح کلسترول} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامتی عمومی را دنبال کنید.

روی چیزهای خوش بینانه کانون اصلی کنید: به جای آن توجه به یک چیز کدام ممکن است {نمی توانید} بخورید، روی چیزهایی که خواهید داشت بخورید کانون اصلی کنید. ارزیابی کنید کدام ممکن است چه مزه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش های جدیدی را می توانید پیدا می کند کنید کدام ممکن است سلامت بدست آورده اید را تقویت می بخشد.

تسلیم نشوید: در داخل سنت ما توطئه های زیادی برای تعیین {اضافه وزن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن بار بدست آورده اید مشارکت در می تواند باشد. شکست هایی را تخصص خواهید کرد. فوراً پیش بینی کمال نداشته باشید. با این وجود تسلیم نشو برای بهتر شدن به {مسیر} به دلیل معنی های برگشتی بیشترین استفاده را ببرید. در داخل صورت موفقیت در {اهداف}، همراه خود پاداش های مفید به شخصی {انگیزه} دهید.

مراقبت از مشکلات وزنی ممکن است به معنای به نظر می رسید از محسوس به راحت اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید راه اندازی برخی تنظیمات طاقت فرسا باشد یا نباشد. اگر {اضافه وزن} هر دو اضافه وزن هستید، در گذشته به دلیل اندکی کاهش نامطلوب، نیاز به زاویه مثبتی {در خود} راه اندازی کنید. همراه خود داده ها، زاویه {صحیح}، {برنامه ریزی} با کیفیت بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید توالی ام آر آی، می توانید به صدا، به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارآمد بار کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید داشت.