مکمل های پروتئین – چه کسانی باید از مکمل های پروتئینی استفاده کنند

در جستجوی مکمل‌های پروتئینی با تخفیف، احتمالاً سؤالاتی در مورد اهمیت پروتئین و اینکه آیا مکمل راهی مطمئن برای دریافت آن است یا خیر، برای شما پیش می‌آید. احتمالاً می‌دانید که روزانه به مقدار مشخصی پروتئین نیاز دارید تا بدن خود را سالم و قوی نگه دارید. مانند هر ماده مغذی، برخی از افراد به پروتئین بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند و نیازهای پروتئینی شما بر اساس عوامل مختلفی است. آنهایی که ورزشکارتر هستند عموماً نسبت به کسانی که ورزشکار نیستند به پروتئین بیشتری در رژیم غذایی خود نیاز دارند.

شما نیازهای غذایی خود را بر اساس فعالیت خود تعیین می کنید. ورزشکاران به پروتئین بیشتری نیاز دارند زیرا از عضلات خود بیشتر استفاده می کنند و در نتیجه عضله بیشتری می سازند و پروتئین بیشتری می سوزانند. دریافت پروتئین بیشتر برای کمک به ساخت عضلات قوی و حفظ انرژی آنها مهم است. پروتئین اساساً سوخت ماهیچه های سالم است و کمبود پروتئین می تواند به معنای دشواری در ساخت و نگهداری عضلات باشد.

مکمل های پروتئینی در بین ورزشکاران محبوب هستند زیرا به آنها اجازه می دهند پروتئین مورد نیاز خود را بدون نیاز به خوردن آن از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنند. اغلب ممکن است خوردن غذاهای حاوی پروتئین کافی در یک روز برای دریافت مقدار پروتئین مورد نیاز دشوار باشد. اینجاست که مکمل ها به کار می آیند. مکمل‌های پروتئینی به ورزشکاران کمک می‌کنند تا پروتئین مورد نیاز خود را تقویت کنند که به بدن در ساخت عضلات کمک می‌کند.

ورزشکاران تنها گروهی از افراد نیستند که می توانند از مصرف مکمل های پروتئینی بهره مند شوند. وگان ها و گیاهخوارانی که مقادیر زیادی از غذاهای حاوی پروتئین مصرف نمی کنند نیز ممکن است از پروتئین اضافی مکمل بهره مند شوند. دریافت پروتئین کافی برای فردی که غذاهایی مانند گوشت و تخم مرغ نمی خورد ممکن است دشوار باشد. یک نفر چقدر کره بادام زمینی می تواند بخورد؟ یک مکمل نیز می تواند در این شرایط کمک کند.

انواع مکمل های مختلف وجود دارد. مکمل‌های پروتئینی می‌توانند به اشکال مختلفی مانند پودر، قرص و نوارهای غذایی باشند. می توانید از پودرها به روش های مختلفی از استفاده در شیک گرفته تا استفاده از آنها برای پخت استفاده کنید. استفاده از قرص ها و میله های غذایی نیز ساده است. همچنین انواع مختلفی از مکمل های پروتئینی وجود دارد. پودرهای پروتئین وی، سویا و تخم مرغ محبوب هستند.

انواع مختلف مکمل های پروتئینی نیازهای متفاوتی را برآورده می کنند. آب پنیر و سایر مکمل های پروتئینی مبتنی بر شیر می توانند سریع یا کند عمل کنند. بسیاری از ورزشکاران مکمل های پروتئینی آهسته و سریع را برای حداکثر اثر مصرف می کنند. مکمل‌های سریع‌تر انرژی فوری به ماهیچه‌ها می‌دهند، جایی که مکمل‌های آهسته‌تر در طول زمان واکنش نشان می‌دهند و اثر ماندگاری روی عضلات ایجاد می‌کنند. مکمل های پروتئین سویا برای گیاهخواران و گیاه خواران عالی هستند زیرا حاوی هیچ محصول حیوانی نیستند.