میان وعده سیب – سالم، متعادل و آسان


این اسنک آسان سیب یک میان وعده متعادل و خوشمزه برای بعد از مدرسه، قبل از خواب یا قبل از یک رویداد ورزشی است!

میان وعده سیب با سیب های ورقه شده و کره بادام زمینی و انواع مواد روی یک بشقاب سفید

میان وعده سیب وج

میوه ها با شیرینی طبیعی، فیبر، کالری کم و انواع مواد معدنی و ویتامین ها، یک میان وعده عالی هستند، به خصوص زمانی که با پروتئین همراه شوند. می توانید انواع چاشنی ها و طعم دهنده ها را بگنجانید و به بچه هایتان اجازه دهید خودشان درست کنند. وقتی بچه‌ها در انتخاب غذا استقلال کمی دارند، تحقیقات نشان می‌دهد که احتمال بیشتری دارد که بهتر غذا بخورند.

سیب و کره بادام زمینی یک میان وعده کاملاً متعادل با کربوهیدرات + پروتئین و ویتامین ها و مواد معدنی ایجاد می کند. این تعادل به بچه‌ها کمک می‌کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنند و همچنین انرژی پایداری را که برای بازی کردن، انجام تکالیف یا تمرین برای ورزش، رقص و سایر فعالیت‌های ورزشی به آن‌ها نیاز دارند، می‌دهد.

میان وعده سیب با کره بادام زمینی و آجیل خرد شده، تمشک یخ زده، نارگیل

طرز تهیه اسنک سیب

برای تهیه این میان وعده سیب فقط به دو چیز نیاز دارید. به اسپری (یا دیپ) و تاپینگ نیاز دارید. ما از انواع اسپرد استفاده کرده ایم از جمله:

  1. یک سیب را برش دهید. این دستگاه برش سیب مورد علاقه من است زیرا برش های کوچک تری درست می کند که برای بچه ها آسان است.
  2. چند دقیقه در یک کاسه با آب سرد و چند قطره آب لیمو خیس کنید.
  3. قبل از اقدام به گذاشتن هر گونه اسپری کاملاً خشک کنید.
  4. تمام کره بادام زمینی طبیعی یا کره آجیل مورد علاقه خود را پخش کنید.
  5. داخل کاسه ای از مواد رویه فشار دهید یا روی کره آجیل بپاشید. لذت بردن!
یک تکه سیب را با کره بادام زمینی در یک کاسه گرانولا فرو کنید

بهترین تاپینگ برای میان وعده های اپل چیست؟

گسترش می یابد:

  • کره بادام زمینی: کره بادام زمینی عالی است زیرا این میان وعده را با مقداری پروتئین موجود در آجیل متعادل می کند. شما می توانید کره بادام زمینی خود را درست کنید یا کره بادام زمینی تجاری را پیدا کنید که دارای یک ماده باشد: بادام زمینی!
  • کره بادام: مانند کره بادام زمینی، کره بادام نیز حاوی پروتئین است و برای سیب ها بسیار مفید است. ما یک دستور العمل برای کره بادام لذیذ داریم که باید آن را امتحان کنید!
  • ماستماست‌های میوه‌ای طعم‌دار را دوست داریم، اما ساده یا وانیلی هم روی سیب‌ها طعم فوق‌العاده‌ای دارد.
  • نوتلا:
  • کره آفتابگردان: اگر بچه های شما به آجیل آلرژی دارند، دستور تهیه کره آفتاب دار دارچین ما از این دنیا خارج است!
  • کره اسپند: این کره اسپند را برای دیپ یا اسپری متفاوت امتحان کنید!

ایده های برتر:

  • نارگیل خرد شده
  • مینی m&ms
  • گرانولا
  • آجیل خرد شده
  • مینی چیپس شکلاتی
  • کراکر گراهام خرد شده
  • میوه خشک را منجمد کنید
  • دانه های آفتابگردان
  • جوانه گندم برشته شده
  • کشمش یا کریزین
  • کتان آسیاب شده
  • بادام ورقه شده
  • دارچین
  • شکلات چیپسی سفید
برش های سیب با گرانولا و کره بادام زمینی در کاسه ها برای تهیه یک میان وعده سیب

سوالات و نکاتی برای درست کردن تنقلات اپل

  • بهترین راه برای جلوگیری از قهوه ای شدن سیب چیست؟ برش های سیب را در محلولی از آب نمک با نسبت 1/2 قاشق چایخوری نمک کوشر در هر فنجان آب تا 10 دقیقه خیس کنید.
  • آیا سیب و کره بادام زمینی یک میان وعده سالم هستند؟ تعادل سیب و کره بادام زمینی در کنار هم یک میان وعده رضایت بخش و سالم ایجاد می کند. سیب منبعی از کربوهیدرات‌ها و فیبر پایدار است، در حالی که کره بادام‌زمینی فیبر اضافی به همراه دوز زیادی از چربی‌های سالم و پروتئین را ارائه می‌دهد تا شما را سیر و سیر نگه دارد.
  • چگونه کره بادام زمینی به سیب بچسبد؟ اگر سیب های خود را خیس کرده اید، قبل از پخش کره بادام زمینی، آن ها را با یک حوله کاغذی خشک کنید.
  • بهترین دستگاه برش سیب چیست؟ مورد علاقه شخصی من این اسلایسر است.

میان وعده های آسان مورد علاقه بیشتر

  • 15 میان وعده سالم بعد از مدرسه – در یک میان وعده گیر کرده اید؟ چند تن از این میان وعده های سالم بعد از مدرسه را برای سرو تنقلات تازه، مفرح و سالم از قبل آماده کنید.
  • میله های گرانولای خانگی جویدنی بدون آجیل – این گرانولاهای خانگی بدون آجیل با مقدار مناسب شیرینی خوشمزه و جویدنی هستند. ایده آل برای کودکان مبتلا به آلرژی به آجیل یا کودکانی که می خواهند یک میان وعده خوشمزه داشته باشند!
  • نیش انرژی دانه چیا – با نیش انرژی دانه چیا بسیار خوشمزه ما از گرسنگی خودداری کنید. این لقمه های کوچک خوب فقط بلیط یک میان وعده سریع و سالم است.
میان وعده سیب با مواد رویه و کره بادام زمینی در یک بشقاب دایره ای سفید
  • 2 متوسط سیب
  • 4 قاشق سوپخوری کره بادام زمینی
  • ایده های رویه: گرانولا، نارگیل خرد شده، مینی m&ms، آجیل خرد شده، مینی چیپس شکلات، میوه خشک منجمد، تخمه آفتابگردان، کشمش، کریسین، کتان آسیاب شده
  • سیب را برش می دهد.

  • اگر نمی‌خواهید فوراً آن‌ها را بخورید، آن‌ها را برای چند دقیقه در یک کاسه با آب سرد و چند قطره آب لیمو خیس کنید تا از قهوه‌ای شدن آن جلوگیری کنید.

  • هر برش را با کره بادام زمینی یا کره آجیل مورد علاقه خود بمالید.

  • داخل کاسه ای از مواد رویه فشار دهید یا روی کره آجیل بپاشید. لذت بردن!

خدمت رسانی: 4گوه ها | کالری: 143کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 16g | پروتئین: 4g | چربی: 8g | چربی های اشباع شده: 2g | چربی های چند غیر اشباع: 2g | چربی اشباع شده: 4g | سدیم: 70میلی گرم | پتاسیم: 188میلی گرم | فیبر: 3g | قند: 11g | ویتامین A: 49IU | ویتامین سی: 4میلی گرم | کلسیم: 13میلی گرم | اهن: 1میلی گرم

ناتالی مونسون

من یک متخصص تغذیه ثبت شده، مادر 4 فرزند، عاشق مشتاق غذا و مروج قوی عادات سالم هستم. در اینجا بسیاری از دستور العمل های خوشمزه پر از میوه ها و سبزیجات، نکاتی برای ترغیب بچه هایتان برای بهتر غذا خوردن و تبدیل شدن به خورندگان شهودی و منابع زیادی برای تغذیه خانواده خود پیدا خواهید کرد.

درباره ناتالی بیشتر بدانید