میوه و کاهش وزن

آیا می دانستید که گریپ فروت، خربزه، انواع توت ها، پاپایا و هلو واقعا می توانند به کاهش وزن کمک کنند؟ میوه ها کلسترول ندارند، منبع خوبی از فیبر هستند و فشار خون و خطر ابتلا به سرطان و دیابت نوع 2 را کاهش می دهند.

همه خواهان یک برنامه غذایی هستند که به آنها اجازه دهد بدون احساس گرسنگی و کاهش وزن، به همان اندازه که می خواهند غذا بخورند. ترفند این است که غذاهایی با کالری کمتر به ازای هر گرم وزن غذا انتخاب کنید. هرچه آب و فیبر در غذا بیشتر باشد، چگالی انرژی آن کمتر می شود و به شما کمک می کند در هنگام کاهش وزن سیر بمانید.

بنابراین خوردن میوه برای ما مفید است و به کاهش وزن و عدم احساس گرسنگی در طول رژیم کمک می کند. اما آیا هر میوه ای این کار را انجام می دهد؟ میوه های کنسرو شده یا خشک شده چطور؟ در واقع میوه های تازه بهترین انتخاب هستند، میوه های کنسرو شده و خشک حاوی مقدار بسیار بالاتری کالری هستند.

بهترین میوه ها برای کاهش وزن گریپ فروت، خربزه، توت، پاپایا و هلو هستند. میوه به عنوان یک میان وعده عالی برای کیک، سیب زمینی سرخ شده و دونات استفاده می شود. انواع توت ها، انگور و سیب های ورقه شده را امتحان کنید، انگورهای قرمز و سبز، تکه های آناناس، توت فرنگی، موز برش خورده و گلابی را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید و قطعا وزن خود را کاهش خواهید داد و در عین حال سلامت خود را بهبود می بخشید. و فراموش نکنید، میوه های کنسرو شده نیز به عنوان بخشی از صبحانه، ناهار یا شام شما استفاده می شود، نه فقط به عنوان جایگزین میان وعده، سعی کنید یک دسر میوه ای درست کنید، آن را با ماست و گرانولای کم چرب بخورید، میوه را به گرانولا یا بلغور جو دوسر خود اضافه کنید. به این اضافه کنید و یک وعده غذایی کم کالری عالی خواهید داشت.

میوه ها می توانند بهترین انتخاب برای رژیم های لاغری باشند. از آن به عنوان یک وعده غذایی یا میان وعده استفاده کنید و از هدیه طبیعت به رژیم گیرندگان لذت ببرید، میوه های تازه…