نرم افزار غذایی 7 روزه مفید (11 به همان اندازه 17 آوریل)


تخلیه ارائه 8 آوریل 2022 شیفته جنا

این پست ممکن است علاوه بر این تشکیل پیوندهای تکیه کن باشد یا نباشد. جاده مشی افشای من می روم را بیاموزید.

نرم افزار غذایی ریختن وزن 7 روزه {رایگان} شامل می شود صبحانه، ناهار، شام را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثبت {خرید}. کل شما اصل العمل ها شامل می شود ماکروها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیوندهایی به سازنده اصل العمل های WW برای {امتیاز} شخصی شده دارید هستند.

برنامه کاهش وزن ۷ روزه

همراه خود یکشنبه عید پاک، من می روم اندیشه های شدید خوبی در داخل نرم افزار غذایی شخصی در واقع دارم، با این وجود آن را نیز ممکن است به توانید تارتلت مارچوبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید فتا را همراه خود پوسته فیلو شناخته شده به عنوان پیش وعده های غذایی، گراتین سیب زمینی سرخ شده شناخته شده به عنوان غذای جانبی هر دو رام لعاب دار زردآلو شناخته شده به عنوان پیش وعده های غذایی ارزیابی کنید. غذای عمده. همراه خود آرزوی برخاستن عید پاک را انتخاب کنید و انتخاب کنید عید پاک برای دارید، {امیدوارم} کدام ممکن است همگی در امتداد طرف خانوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

همراه خود بهبود هزینه داروها غذایی، یک تعداد زیادی از ما مجبور به اصلاح، به مقیاس عقب را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو خلاقیت اصولاً در داخل وعده های غذایی شخصی هستیم. مطمئناً یکی ساده ترین راه‌ها برای {ماندن} در داخل محدوده قیمت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن عادات غذایی مفید، نرم افزار غذایی است. می‌توانید همراه خود اشتراک در داخل Relish+ نرم افزار‌های غذایی ۵ روزه مقرون‌به‌صرفه‌تری اکتسابی کنید (مناسبت آزمایشی ۱۴ روزه {رایگان} شخصی را به دلیل همین جا اکتسابی کنید!)

اگر کیف دارید قیمت مناسب نخواهد بود، {انعطاف پذیری} را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو بالقوه بیشتری برای مدیریت نرم افزار هفت روزه شخصی را، محدودیت های غذایی دارید، را وعده های غذایی را کنار هم قرار دادن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به 1 شام به زودی در داخل روز خواستن دارید، سپس غذای 100+ Skinnytaste را ارزیابی کنید. ساختار های خارج از آن در داخل Relish +. درود برای ساده‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید‌تر کردن اقامت، منصفانه وعده غذایی!

نرم افزار ریز وعده های غذایی همراه خود سبک اسنوبورد

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من می روم حتی می تواند برای به اشتراک {گذاشتن} نرم افزار‌ریزی غذایی Skinnytaste سرگرمی‌زده هستم کدام ممکن است اکنون به راحتی در دسترس است است! نرم افزار ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای شامل می شود وب های {برنامه ریزی} هفتگی برای وعده های غذایی است که قادر خواهید بود در داخل صورت آماده آن قرار است ها را دانش کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل یخچال قرار دهید، منصفانه نرم افزار غذایی 12 هفته ای، 30 (15 اصل غذای جدیدترین) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ثبت های دانش شده داروها غذایی. من می روم واقعاً دوست دارم هفته ام را همراه خود تحسین، تاکیدات را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیت برخاستن کنم، متعاقباً فضایی را برای آن قرار است نیز فکر ام. {امیدوارم} دارید هم درست مثل من می روم این را رفیق داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

نرم افزار ریز وعده های غذایی را به دلیل همین جا بخرید:

نکته ای تقریباً در مورد {امتیاز} شخصی شده WW:

من می روم اکنون نیست {امتیاز} فراهم کردن {نمی کنم} در نتیجه قرار است به آنها بروند در داخل نرم افزار های جدیدترین Weight Watchers کاملاً متفاوت هستند، با این وجود پیوندهایی به قرار است به آنها بروند فراهم کردن می {دهم} امتیازهای شخصی شده WW اصل سازنده برای کل شما اصل العمل ها. {جستجو کردن} دکمه نارنجی روی کارت بازی اصل وعده های غذایی می گوید My Personal WW Points. روی آن قرار است فشار کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارید را به آنلاین‌مکان Weight Watchers می‌برد، {جایی} کدام ممکن است می‌توانید امتیازهای WW شخصی را ببینید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قرار است به آنها بروند را {به روز} شخصی اضافه کنید (به ساده ایالات متحده آمریکا، نیاز به در نظر گرفته شخصی آنلاین شوید). تمام اصل العمل های راهنما پختن شام نیز در داخل کاتالوگ راهنما پختن شام {به روز} می شوند!

کسب اطلاعات در مورد نرم افزار غذایی

اگر در داخل نرم افزار غذایی من می روم اخیر {کار} هستید، من می روم این نرم افزار های غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه کاره 7 روزه {رایگان} را به اشتراک گذاشته ام (دارید می توانید نرم افزار های غذایی زودتر من می روم را در داخل همین جا ببینید) کدام ممکن است ادعا به منصفانه دفترچه راهنما باشند، همراه خود فضای زیادی برای مانور ارائه {برای هر} غذای بیشتری اضافه کنید، اسپرسو، نوشیدنی، میوه، میان وعده، دسر، شراب، و بسیاری دیگر هر دو اصل العمل های وعده های غذایی را همراه خود وعده های غذایی {مورد علاقه} شخصی عوض کنید، می توانید اصل العمل ها را بر مقدمه فاصله در داخل لیست در جستجو کنید. معامله بسته به اهدافتان، نیاز به کمتر از 1500 انرژی* در داخل روز عملکرد بگیرید. هیچ اندازه گیری ای برای کل شما {وجود ندارد}، این معامله بسته به {اهداف}، سن، بار و بسیاری دیگر دارید متغیر است.

حتی می تواند منصفانه ثبت از محسوس و ترتیب داده شده است خواربار ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است خرید کنید را شدید مشکل تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس زاتر می تنبل. در داخل هزینه مربوطه را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان دارید صرفه جویی می تنبل. دارید به طور معمول بیرون از در وعده های غذایی می خورید، غذای کمتری را هدر می دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل شما چیزهایی را کدام ممکن است کمک خواهد کرد که شما دارید در هدف خواستن دارید به راحتی در دسترس است دارید.

در پایان اگر بیشترین استفاده را ببرید fb به صفحه بحث Skinnytaste در داخل فیسبوک بپیوندید، {جایی} کدام ممکن است کل شما {عکس}‌های اصل پخت‌هایی را کدام ممکن است دقیق می‌کنند به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید همین جا بپیوندید. من می روم عاشق تمام اندیشه هایی هستم کدام ممکن است کل شما به اشتراک می گذارند! به منظور شما ثبت پست الکترونیکی ما را اکتسابی کنید، می توانید در داخل همین جا سند عنوان کنید به همان اندازه نرم افزار غذایی را به دلیل انگشت ندهید!

نرم افزار غذایی:

صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناهار به دلیل دوشنبه به همان اندازه جمعه برای سرو 1 نفر تصور می شود است {در حالی که} شام ​​را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام وعده های غذایی شنبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکشنبه برای خدمت به 1 خانوار 4 نفره طراحی شده است. تعدادی از اصل العمل ها به سادگی کافی برای 2 ساعت شب هر دو ناهار روز بعد باقی مانده وعده های غذایی دقیق می کنند. ثبت داروها غذایی عالی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید شامل می شود کل شما چیزهایی است کدام ممکن است برای تولید تمام وعده های غذایی در داخل نرم افزار خواستن دارید.

دوشنبه (4/11)
ب: پنکیک آرد موز همراه خود آرد بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک خامه ای * همراه خود 1 فنجان توت مخلوط شده
L: پروتئین تخم خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیشه های سالاد کینوآ*
د: فلافل سرخ کن هوا همراه خود سالاد تزاتزیکی، سالاد فتا رنده شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان سبوس دار

کل شما انرژی: 995**

سه شنبه (4/12)
ب: پنکیک موز مبتلا به آرد بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک بقیه همراه خود منصفانه فنجان توت مخلوط شده
L: تخم خروس های پروتئینی بقیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیشه های سالاد کینوا
د: سالمون کبابی پرخطر همراه خود لوبیا سیاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرت
کل شما انرژی: 1037**

چهارشنبه (13/4)
ب: پنکیک موز مبتلا به آرد بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک بقیه همراه خود منصفانه فنجان توت مخلوط شده
ل: تزیین سالاد
د: سینه خروس {پر شده} همراه خود اسفناج، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فتا روی 2 فنجان کودک آروگولا همراه خود 2 قاشق چایخوری بالزامیک آرام.
خروجی شده

کل شما انرژی: 919**

پنجشنبه (14/4)
ب: غذاهای خوش ذوق چسبناک
L: سالاد سالمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو (نصف اصل وعده های غذایی)
د: نان گوشت بوقلمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم بروکلی همراه خود پوره سیب زمینی در داخل منصفانه کاسه به زودی
کل شما انرژی: 1027**

جمعه (15/4)
ب: غذاهای خوش ذوق چسبناک
L: بقیه سالاد سالمون را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو
د: میگو سیاه، بلغور را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا همراه خود سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن
کل شما انرژی: 917**

شنبه (16/4)
ب: پنکیک موز همراه خود 1 قاشق غذاخوری شربت افرا
L: تزیین سالاد (اصل پخت 4 عدد)
د: شام بیرون از در

کل شما انرژی: 452**

یکشنبه (17/4)
ب: پای ژامبون را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک
L: سوپ تخم خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود فرنگی سنتی همراه خود {سبزیجات} اخیر
د: سالاد پای بره کبابی همراه خود مارچوبه، تخم خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیکن همراه خود سس دیژون (اصل پخت 4 عدد) #f
فنجان های سیب زمینی لایه ای همراه خود محصولات بهاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید تره فرنگی

کل شما انرژی: 1075**

* در داخل صورت آماده یکشنبه ساعت شب ها مافین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس سالاد دقیق کنید. غذاهای بقیه ای /خانوار تان نخواهید خورد را فریز کنید.
**این به ساده منصفانه دفترچه راهنما است، خانمها نیاز به هر روز حدود 1500 انرژی اکتسابی کنند. باشد که می تواند یک باشد خودرو حساب {مفید} برای تخمین است
انرژی می خواست دارید دارید فضای زیادی برای تکان ارائه برای افزودن داروها غذایی اصولاً شبیه اسپرسو، نوشیدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه‌ها باقی گذاشته‌اید.
تنقلات، دسر، شراب و بسیاری دیگر

# در داخل صورت لزوم، داروها را بر مقدمه اندازه گیری سرو اصلاح کنید.

* {پرونده} های گوگل