نکات آسان کاهش وزن – میان وعده های سالم در هنگام رژیم

من عاشق نکات آسان کاهش وزن هستم. سادگی در برنامه غذایی برای من بسیار مهم است. اگر پیروی از یک رژیم غذایی خیلی سخت باشد، یا اگر متوجه شدم که دائماً کالری می شمارم، مشکل بسیار زیادی است. من از اواسط ماه مارس بیش از 40 پوند وزن کم کرده ام، و قوانین کمی برای کاهش وزن وجود دارد. به طور کلی، ایجاد وعده های غذایی سالم ساده است. من همیشه هر روز صبح صبحانه میخورم. ناهار به طور کلی یک اسموتی میوه ای خانگی و یک نوار پروتئینی است. شام یک وعده پروتئین بدون چربی، مقدار زیادی سبزیجات تازه و برخی از انواع غلات کامل است. وقتی صحبت از میان وعده‌های سالم به میان می‌آید، یاد گرفته‌ام که برای ادامه مسیر به چه چیزی دست بزنم.

صبحانه واقعا مهم ترین وعده غذایی در روز است. به سراغ غلات کامل با شیر کم چرب و میوه های تازه بروید. هنگام انتخاب غلات، سعی کنید غلاتی تهیه کنید که قند بسیار کمی داشته باشد. شکر واقعاً می تواند رژیم غذایی شما را خراب کند زیرا قند خون شما را بالا می برد و باعث می شود بیشتر هوس کنید. یک تکه میوه تازه مانند سیب یا موز یا انواع توت ها در غلات به شما کمک می کند تا زمانی که میان وعده صبحانه خود را بخورید احساس سیری کنید. میان وعده های رژیمی مناسب شامل یک تکه میوه تازه، یک وعده بادام، یک اسموتی میوه ای پروتئینی یا یک نوار پروتئینی است. من دوست دارم میان وعده های پروتئینی را با فیبر میوه ترکیب کنم زیرا باعث می شود با انرژی بیشتر احساس سیری بیشتری داشته باشید.

ناهار می تواند یک وعده غذایی ساده دیگر باشد. سبزیجات و منبع خوبی از پروتئین مانند مرغ، توفو یا بوقلمون عالی هستند زیرا این ترکیب گزینه های کم چربی و کم کالری را ارائه می دهد. اگر نان سبوس دار نباشد، بهتر است نان را حذف کنید. برنج قهوه ای یا کینوآ را امتحان کنید. سبزیجات خود را به صورت تازه یا بخارپز امتحان کنید. اگر سالاد می خورید، مقداری بادام، زغال اخته تازه یا تخمه آفتابگردان اضافه کنید. طعم آن شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر ناهار متعادلی می خورید، میان وعده های سالم در اواسط بعد از ظهر باید بی فایده باشد.

شام باید شبیه ناهار با پروتئین بدون چربی، سبزیجات و منبعی از غلات کامل باشد. اگر دوست دارید یک میان وعده بخورید، یکی از توصیه های آسان من برای کاهش وزن این است که یک فنجان چای گیاهی با یک نوار پروتئین و انواع توت های تازه بخورید. من به خصوص دوست دارم ادامه بخورم، که دانه های سویا بخارپز است. آنها سرشار از پروتئین، سیر کننده و خوشمزه هستند.

هنگام رژیم غذایی می توانید از میان وعده های سالم و متنوعی انتخاب کنید. فراموش نکنید که کالری آن را کم نگه دارید و مطمئن باشید که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای موفقیت در برنامه غذایی خود به آن نیاز دارید.