هرم غذایی 2010

هرم غذایی جدیدترین 2010 که اخیراً وزارت کشاورزی آمریکا چاپ شده شد شدید انصافاً. برخلاف اهرام غذایی زودتر، شدید کاربرپسندتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید توجه آن خواهد شد آسانتر است. نمودارهای هرم منسوخ شده شناخته شده به عنوان عالی نمودار سلسله مراتبی اندیشه در مورد شد، {در حالی که} هرم غذایی جدیدترین 2010 شناخته شده به عنوان عالی چک لیست عمودی به دلیل 6 شکل از مهم وعده های غذایی معرفی شده است. هرم غذایی جدیدترین پر جنب و جوش را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسان است. علاوه بر این این، سایت چک لیست شده برای هرم جدیدترین تعاملی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطلاعاتی را {ارائه می دهد} که کت و شلوار همراه خود به طور یکنواخت اقامت انتخاب شده خواهید داشت باشد یا نباشد.

{هر} کس کاملاً متفاوت است

برخلاف هرم غذایی منسوخ شده، هرم غذایی جدیدترین پیش آگهی می دهد که کل شما اشخاص حقیقی کاملاً متفاوت هستند. اشخاص حقیقی بر مقدمه اجزای مختلف به طور یکنواخت اقامت شخصی انرژی می خورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی می سوزانند. این مولفه ها می توانند چیزی باشند، یادآور سن، مرحله ورزش، هر دو {شرایط} سلامت زمینه ای.

بر این مقدمه اصلاح کنید

هرم غذایی تاریخی اطلاعاتی را بر مقدمه این ایده فراهم کردن می کرد که کل شما می توانند سبک ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مقادیر} مشابهی به دلیل وعده های غذایی را بخورند. این برای عالی شخص عجیب و غریب چندان نسبتاً نبود. به عنوان تصویر، طبق هرم غذایی منسوخ شده، خواهید داشت تایید شده به مصرف کردن 6 وعده نان هستید. به طرز شگفت انگیزی، تقویت می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سهمی که برای یک کودک نوپا 2 ساله سرو می تواند، یادآور عالی شانزده شیرین در حال افزایش بود. عالی شخص حاد آگاه می دانست که نیاز به تنظیمی مشارکت در شود، با این وجود فقط نمی دانست روش های آسان به آن خواهد شد را مشارکت در دهد. دلیل این است چه چیزی مسئول چه چیزی بود توجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیگیری هرم تاریخی دردسر بود.

بدیهی است که کل شما اشخاص حقیقی سبک ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقسام مختلف وعده های غذایی را می خورند. هرم غذایی جدیدترین این را توجه می تنبل. همراه خود بحث با مکان می توانید {مشخصات} شخصی یادآور سن، قد، بار را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله ورزش را وارد کنید. خواهید داشت عالی ابزار غذایی شخص خاص بر مقدمه حیاتی ترین گروه های غذایی بدست آمده خواهید کرد. خواهید داشت از قبل می دانید که روش های آسان به روزانه وعده های غذایی بخورید. ابزار {متوسط} ​​جای می دهد 6 {اونس} غلات، 2.5 فنجان {سبزیجات} بی تجربه معاصر، 1.5 فنجان میوه، 3 فنجان شیر آب، را انتخاب کنید و انتخاب کنید 5 {اونس} گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا است. با این وجود آن را فراموش نکنید این بعد از همه {برای هر} شخص خاص کاملاً متفاوت خواهد بود، احتمالا.

نیازهای انتخاب شده

با این وجود، حتی ابزار های غذایی برای گروه هایی به دلیل اشخاص حقیقی ممکن است وجود داشته باشد که به ابزار های برنامه کاهش وزن خاصی خواستن دارند، یادآور: ب- خانمها باردار، خانمها شیرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانان بین 2 به همان اندازه 5 12 ماه. اشخاص حقیقی داخل این تیم ها نیازهای غذایی خاصی دارند که هرم غذایی منسوخ شده نتوانست قرار است به آنها بروند را برطرف تنبل. با این وجود، برای بدست آمده عالی ابزار غذایی انتخاب شده، تنها واقعی فراوان است داده ها مربوطه شخصی را پر کنید به همان اندازه ابزار غذایی کت و شلوار همراه خود خواهید داشت در داخل اختیار خواهید داشت قرار گیرد.

سودمند است بدانید که مجبور نیستید این انتخاب ها را توسط خودم بگیرید. به خواهید داشت چند مورد آخر انتخاب سودمند ردیابی احتمالاً وجود خواهد داشت. هرم غذایی منسوخ شده به طور یکنواخت اقامت خاصی را در داخل تذکر نمی گرفت.

در داخل مجموع، هرم غذایی جدیدترین 2010 توسعه بزرگی نسبت به هرم زودتر دارد. هیچ شخصی حدس نمی زند چه بخورد. تصمیم گیری در مورد های غذایی بر مقدمه مولفه های مختلف به طور یکنواخت اقامت خواهید داشت یادآور سن، بار، قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله ورزش است. قرار است به آنها بروند عالی نقشه راهی که در آن معقول دارند که اگر نیاز دارند ریختن وزن هستید یا به سادگی وزنی را که دارید نگه داشتن کنید، می توانید به دلیل آن خواهد شد بیشترین استفاده را ببرید. هرم غذایی جدیدترین تعاملی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیاز به در داخل مزمن بهره مندی از آن خواهد شد ساده تر باشد یا نباشد.