ویتامین های B موقعیت ابتدایی در داخل متابولیسم دارند

ویتامین های گروه B شناخته شده به عنوان عالی ویتامین منفرد به تماس گرفتن ویتامین B اندیشه در مورد می شد. پس به دلیل تحقیقات نه زیاد متوجه شدیم کدام ممکن است در واقعیت 8 ویتامین مختلف ممکن است وجود داشته باشد. تحقیقات اصولاً خواهد شد آرم اطلاعات است کدام ممکن است ویتامین های B محلول در داخل آب هستند، به این یعنی کدام ممکن است به سادگی به دلیل بدن ما {حذف} می شوند و به همین دلیل نیاز به همیشه با استفاده از برنامه غذایی بلعیدن شوند. ویتامین‌های B به عنوان یک نتیجه موقعیت ابتدایی در داخل متابولیسم، معمولاً ماده موضوع تقویت می کند‌سازی در تمام طول سال‌ها بوده‌اند. ویتامین‌های B برای عملکردهایی مشابه بهبود {سرعت} متابولیسم، نگه داشتن سلامت منافذ و پوست و ماهیچه‌ها، تقویت کار کردن سیستم امنیت و عصبی و پشتیبانی توسعه و جدا کردن سلولی اجباری هستند. {هر} ویتامین B کار کردن خاصی در داخل تکنیک متابولیک دارد.

ویتامین B1– ویتامین B1 به تیامین نیز نامیده می شود. تیامین برای کار کردن مفید ذهن و متابولیسم کربوهیدرات اجباری است. عدم وجود تیامین احتمالاً ممکن است باعث {بیماری} به تماس گرفتن بری بری شود کدام ممکن است عالی {بیماری} اعصاب و روده ها است. {علائم} این {بیماری} جای می دهد ریختن پوند، بی ثباتی عاطفی، نقطه ضعف، {درد} کف دست و فوت، اختلال عملکرد در داخل مفهوم حسی، ضربان روده ها نامنظم و در داخل {شرایط} از حداکثر ممکن است به طور اضافی از دست دادن زندگی رخ دهد. تیامین را می توان در داخل {مقادیر} کم در داخل سبک ها وعده های غذایی کشف شد. مخمر و گوشت خوک دارای بهترینها غلظت تیامین هستند، با این وجود می توانید آن خواهد شد را در داخل غذاهایی مشابه غلات رادیکال، آرد گندم، بلغور جو دوسر، کتان، تخمه آفتابگردان، برنج اسپرسو ای، کلم پیچ، سیب زمینی، پرتقال، جگر و تخم خروس نیز پیدا کنید.

ویتامین B2– ویتامین B2 به ریبوفلاوین نیز نامیده می شود. ریبوفلاوین برای آیا بسیاری از فرآیندهای سلولی در داخل بدن ما، به دلیل جمله متابولیسم نشاط، {چربی ها}، کربوهیدرات ها، پروتئین ها و اجسام کتون لازم است. عدم وجود ریبوفلاوین احتمالاً ممکن است باعث آریبوفلاوینوزیس شود کدام ممکن است عالی سوء مصرف شده پروتئین-نشاط است. {علائم} احتمالاً ممکن است جای می دهد انصراف خوردگی باسن، حساسیت به نور روز و تحریک زبان باشد یا نباشد. ریبوفلاوین در داخل سبک ها وعده های غذایی مشابه شیر آب، چسبناک، {سبزیجات} برگ بی تجربه، جگر، کلیه ها، حبوبات، مخمر، قارچ و بادام کشف شد می تواند باشد.

ویتامین B3– ویتامین B3 به نیاسین نیز نامیده می شود. نیاسین یک پارچه مغذی اجباری است تخصصی ایجاد می کند تکنیک متابولیک موقعیت دارد. نیاسین هم در داخل ترمیم DNA و هم در داخل تأمین هورمون های استروئیدی در داخل غده فوق کلیوی موقعیت دارد. عدم وجود نیاسین در کنار همراه خود عدم وجود تریپتوفان پلاگرا نامگذاری شده است. {علائم} پلاگر جای می دهد پرخاشگری، تحریک منافذ و پوست، بی خوابی، سردرگمی روانشناختی و اسهال است. نیاسین در داخل غذاهای مختلفی مشابه سالمون، آووکادو، بروکلی، آجیل، دانه‌ها، غلات رادیکال، هویج و قارچ و کالا حیوانی مشابه استیک، خروس و گوشت خوک کشف شد می‌شود.

ویتامین B5– ویتامین B5 به اسید پانتوتنیک نیز نامیده می شود. اسید پانتوتنیک یک پارچه مغذی اجباری است. موقعیت کلیدی در داخل متابولیسم و ​​سنتز کربوهیدرات ها، پروتئین ها و {چربی ها} دارد. عدم وجود پانتوتنیک اسید احتمالاً ممکن است باعث زیتس و در داخل اشیا از حداکثر پارستزی، بی حسی منافذ و پوست شود. اسید پانتوتنیک در داخل آیا بسیاری از وعده های غذایی کشف شد می تواند باشد، با این وجود غلات رادیکال، حبوبات، گوشت، تخم خروس و ژل رویال شامل بهترینها {مقدار} هستند.

ویتامین B6– ویتامین B6 به تماس گرفتن پیریدوکسین نیز شناخته می تواند باشد. پیریدوکسین به ثبات سدیم و پتاسیم پشتیبانی می تدریجی و تأمین گلبول های زرشکی را بهبود می دهد. پیریدوکسین خواهد شد همراه خود به مقیاس عقب مرحله هموسیستئین کدام ممکن است همراه خود مشکلات قلبی شرح داده می شود، همراه خود سلامت روده ها و عروق شرح داده می شود. عدم وجود پیریدوکسین احتمالاً ممکن است نتیجه در کم خونی، {فشار خون بالا}، احتباس آب، ناامیدی و درماتیت شود. پیریدوکسین در داخل غلات مختلف، {سبزیجات} برگ بی تجربه، جگر، تخم خروس و گوشت کشف شد می تواند باشد.

ویتامین B7– ویتامین B7 به بیوتین نیز نامیده می شود. بیوتین عالی کار کردن کمکی در داخل متابولیسم اسیدهای چرب و لوسین است و در داخل اصلاح مرحله گلوکز در داخل خون بدست آورده اید موقعیت دارد. عدم وجود در داخل بزرگسالان معمولاً هیچ علامتی راه اندازی {نمی کند}. با این وجود، {نوزادان} ممکن است به طور اضافی دچار به مقیاس عقب توسعه و مسائل عصبی شوند. بیوتین به {مقدار} کم در داخل سبک ها وعده های غذایی مشابه جگر، حبوبات، سویا، شیر آب کشف شد می تواند باشد، با این وجود غلظت های بیشتری در داخل ژل رویال و مخمر آبجو کشف شد می تواند باشد.
   
ویتامین B9– ویتامین B9 به تماس گرفتن اسید فولیک نیز شناخته می تواند باشد. اسید فولیک برای آیا بسیاری از عملکردهای آلی اجباری است، به دلیل ایفای موقعیت کلیدی در داخل تکنیک متابولیک برای تأمین گلبول های زرشکی مفید و متوقف کردن هر قسمت به دلیل کم خونی گرفته به همان اندازه به مقیاس عقب مرحله هموسیستئین و مشکلات قلبی. برخی تحقیقات خواهد شد شواهدی را آرم اطلاعات اند کدام ممکن است اسید فولیک ممکن است به طور اضافی عواقب پیر شدن بر ذهن را به مقیاس عقب دهد. اسید فولیک در حالی که باردار هستید {اهمیت} ویژه ای دارد در نتیجه عدم وجود آن خواهد شد در داخل خانمها باردار احتمالاً ممکن است نتیجه در نقایص مادرزادی شود، {به همین دلیل است} کدام ممکن است بلعیدن تقویت می کند در حالی که باردار هستید معمولاً پیشنهاد می شود. اسید فولیک به {مقدار} نه زیاد در داخل {سبزیجات} برگدار، لوبیا، نخود، تخمه آفتابگردان، جگر و مخمر نانوایی کشف شد می تواند باشد.

ویتامین B12 – ویتامین B12 به طور معمول است شناخته شده به عنوان کوبالامین شناخته می تواند باشد. ویتامین B12 عالی تقویت می کند گسترده در داخل نوشیدنی های نشاط زا است در نتیجه موقعیت مهمی در داخل کار کردن خالص سیستم عصبی و ذهن دارد. ویتامین B12 در کنار همراه خود اسید فولیک به تأمین گلبول های زرشکی مفید پشتیبانی می تدریجی. ویتامین B12 خواهد شد در داخل متابولیسم سلول های بدن ما به دلیل جمله اصلاح و سنتز ممکن است و خواهد شد سنتز و تأمین نشاط اسیدهای چرب موقعیت دارد. عدم وجود ویتامین B12 احتمالاً ممکن است نتیجه در کم خونی، عدم توانایی DNA در داخل سنتز در داخل تأمین گلبول های زرشکی خون، به دلیل کف دست ارائه حافظه، بهبود تهدید مشکلات قلبی و سایر نقص های شناختی شود. به دلیل آنجایی کدام ممکن است ویتامین B12 به ساده در داخل گوشت، تخم خروس، شیر آب و سایر کالا حیوانی کشف شد می تواند باشد، گیاهخواران نیاز به برنامه غذایی شخصی را همراه خود ویتامین B12 پایان دادن کنند هر دو غذاهای طبیعی همراه خود ویتامین B12 اضافه شده خریداری کنند.

ویتامین B دومین تقویت می کند مهمی است که قادر خواهید بود در امتداد طرف مولتی ویتامین برای بدن ما مفید بلعیدن کنید. ویتامین های B برای خریداری شده اساساً بیشترین داروها مغذی به دلیل برنامه غذایی و پشتیبانی به بدن ما بدست آورده اید مراقبت از نشاط و سلامت اجباری هستند. بلعیدن {مقادیر} {بهینه} {هر} ویتامین B به صورت به صورت جداگانه قابل توجه سخت است، به همین دلیل بلعیدن کمپلکس ویتامین B قابل توجه کمتر پیچیده و منطقی تر است. هر چند مشخص نیستید کدام ممکن است بسیار زیاد ویتامین B انتخاب شده خریداری شده می کنید، {نمی توانید} مقدار بیش از حد از بلعیدن کنید در نتیجه به سادگی به دلیل بدن ما خلاص شدن از شر می تواند باشد. حتی همراه خود عالی کمپلکس، بدست آورده اید به دلیل تأثیر هم افزایی تمام ویتامین های B استخدام می کنید که باید هضم و گرفتن بالاتر {چربی ها}، پروتئین ها و کربوهیدرات ها است. ویتامین های B را نیاز به بعد به دلیل وعده های غذایی بلعیدن کرد، با این وجود 9 در کنار همراه خود مولتی ویتامین.