چقدر می توانم انرژی داشته باشم را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان بار کم کنم؟

برای اینکه بفهمید چه {مقدار} انرژی {باید داشته باشید}، به دلیل {جایی} کدام ممکن است هستید برخاستن کنید. به عبارت اکنون نیست، میزان انرژی می خواست شخصی را برای ادامه دادن سایز موجود شخصی مطمئن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس به دلیل آنجا کم کنید. ممکن است داشته باشید می توانید این {کار} را به معنی های مختلفی مشارکت در دهید. اکثر مردمان به ساده منصفانه عدد دلخواه مربوط به 1200 انرژی را تصمیم گیری در مورد می کنند و این همان چیزی است که کدام ممکن است می خورند، با این وجود فقط در موردً در داخل کل شما اشیا این انرژی اطمینان از مصرف شده رضایت بخش رضایت بخش معمولاً نیست، چه برسد به محرومیت قابل انتساب به آن قرار است.

به دلیل آنجایی کدام ممکن است بار کم می کنم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه به همین الان به طور {متوسط} ​​روز به روز بیش به دلیل 2000 انرژی می خورم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش به دلیل 17 12 ماه است کدام ممکن است وزنم را کبریت همراه خود قد شخصی نگه داشتن کرده ام. به خاطر داشته باشید که بدن ما ممکن است داشته باشید برای ادامه دادن شخصی به انرژی می خواهد.

محاسبه انرژی می خواست الهام بر ایده درجه ورزش:

{نشستن}: 13 X بار = معمول. کیلو انرژی در داخل روز

{نشستن} از هر نظر فعالیت های ورزشی معمولاً نیست

نسبتاً سرزنده: 16 X بار = معمول. کیلو انرژی در داخل روز

فقط در موردً 3-4 موارد در داخل هفته قطارهای نسبتاً سرزنده

قابل توجه سرزنده: 19 X بار = معمول. کیلو انرژی در داخل روز

5-7 مونتاژ تمرینی طاقت فرسا در داخل هفته قابل توجه سرزنده است.

اکنون اگر بار ممکن است داشته باشید بیش به دلیل 200 کیلو است را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌خواهید وزنتان به 150 کیلو در دسترس‌تر باشد یا نباشد، می‌توانید همراه خود این محاسبه برخاستن کنید: همراه خود اعتقاد اینکه می‌خواهید به اندازه گیری‌ی رضایت بخش فعالیت های ورزشی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل حد {متوسط} ​​سرزنده باشید، بیایید به دلیل 16 شناخته شده به عنوان اصلاح کردن‌کننده استفاده بیشتر از کنیم:

150 کیلو X 16 انرژی در داخل {هر} کیلو = 2400 انرژی

خیلی کمتر به دلیل 500 (همراه خود بهره مندی از به مقیاس عقب سنتی 500 انرژی در داخل روز) در داخل مجموع 1900 انرژی در داخل روز می دهد.

اگر ابزار‌ای را برخاستن کنید کدام ممکن است به طور {متوسط} ​​​​1900 انرژی در داخل روز اکتسابی تنبل، برخاستن به ریختن پوند خواهید کرد. اشتباهی کدام ممکن است اکثر مردمان مرتکب می شوند به مقیاس عقب مقدار بیش از حد از انرژی است کدام ممکن است سرانجام عضله را مبتلا می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث می تواند ممکن است داشته باشید واقعاً احساس نقطه ضعف کنید. در داخل درازمدت، آهسته‌تر بهترین راه وارد شدن، نگه داشتن به همان اندازه {جایی} کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری انرژی سوزی با استفاده از فعالیت های ورزشی قابل توجه بهترین است. ممکن است حتی به یاد داشته باشید کدام ممکن است علی رغم این واقعیت که در داخل زمان ها به سختی کافی انرژی نمی خورید، می توانید در داخل آخر هفته ها اصولاً بخورید، به عنوان تصویر، به طور {متوسط} ​​به عملکرد شخصی مخصوصاً 1900 انرژی در داخل روز {نزدیکتر} شوید. کل شما انرژی هفته را جدا کردن بر هفت کنید.

به خاطر داشته باشید، این شمارش {متوسط} ​​انرژی به ممکن است داشته باشید فضای زیادی را در کل هفته می دهد. می‌توانید در کنار همراه خود سایر وعده های غذایی بخورید هر دو در داخل آخر هفته‌ها اصولاً اضافه کنید. در مقابل اینکه مدام اطلاع دهید «نمی‌توانم، رژیم در واقع دارم»، اکنون می‌توانید اطلاع دهید «{ممنون}، به تذکر خوش ذوق می‌رسد» را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوقات خوبی داشته باشید. این ابزار غذایی ممکن است داشته باشید را بی رنگ {نمی کند} در نتیجه به سختی کافی انرژی دریافتی دارید کدام ممکن است اگر برخی زمان ها کنترل کنید، به معمول انرژی مورد نظرتان می رسید. من خواهم کرد احتمال دارد مصرف کردن انرژی قابل توجه کمتری در کل هفته نسبت به آخر هفته در واقع دارم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل شما من خواهم کرد معمولاً 2000-2200 انرژی در داخل روز است.

به مقیاس عقب 500 انرژی {مقدار} قابل قبولی است. ممکن است داشته باشید می توانید به به مقیاس عقب انرژی شخصی با آن همراه باشید، با این وجود من خواهم کرد آن قرار است را قابل توصیه {نمی کنم}. امتحان و ریختن پوند به زودی‌تر برای هیچ‌کس فایده‌ای ندارد، در حقیقت اگر انرژی‌های شخصی را مقدار بیش از حد از به مقیاس عقب دهید، عضلانی را هدر می‌دهید، این کاملاً یکسان یک چیز است کدام ممکن است نمی‌خواهید مشارکت در دهید. اگر دوست دارید {نتایج} به زودی تری داشته باشید، بهترین است ورزش بیشتری داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی انرژی بیشتری در داخل زمان شل شدن تخلیه کنید.

ممکن است به طور اضافی در نظر گرفته شده کنید من خواهم کرد حلقه دار هستم را انتخاب کنید و انتخاب کنید 1900 انرژی در داخل روز را قابل توصیه می کنم، با این وجود به جرات می توانم بگویم کدام ممکن است اگر کم خوری کنید (1000-1200 انرژی کم یا خیر است، IMO) حساب کردن اشیا {زیر} را دارید:

محرومیت. آن را به راه روحی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی واقعاً احساس عدم وجود خواهید کرد. 1000 انرژی برای برآوردن نیازهای متابولیک مقدماتی ممکن است داشته باشید رضایت بخش معمولاً نیست، نیازی به گفتن نیست برای نیازهای ورزش شخصی قدرت اجباری را داشته باشید. غذای بیشتری اضافه کنید! به ساده کمی فقط اصولاً به دلیل یک چیز کدام ممکن است از قبلً دارید بخورید، برای نمونه اگر به ممکن است داشته باشید {اجازه} 1/2 فنجان {سبزیجات} اطلاعات شود، خواه یا نه منصفانه فنجان فشرده تمام توسعه ممکن است داشته باشید را بی رنگ می تنبل؟ من فکر می کنم. منصفانه فنجان فشرده بخورید هر دو 2 پرتقال بخورید. میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} قابل توجه کم انرژی هستند با این وجود خوب ارزش غذایی بالایی دارند.

بدیهی استً، تعدادی از {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها تشکیل قند بالایی هستند، با این وجود این قند خالص است. من خواهم کرد از نزدیک شک در واقع دارم کدام ممکن است سیاره ما داروها غذایی {قاتل} توسعه تنبل – به طور قطع صنایع غذایی، کدام ممکن است این وعده های غذایی را فرآوری کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به پودر خشک شده بازسازی شده است، سپس شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترکیبات شیمیایی بیشتری به آن قرار است اضافه کرده به همان اندازه شبیه محصول مهمترین شود، کدام ممکن است مضرتر به دلیل سیب آسان هر دو موز؟

اگر دیابتی هستید هر دو نیاز به مراقب قند باشید، مقداری پروتئین در کنار همراه خود داروها غذایی همراه خود شاخص گلیسمی بیشتر مربوط به لوبیا بلعیدن کنید. ب. منصفانه {اونس} چسبناک همراه خود سیب ممکن است داشته باشید. کلمه کنید کدام ممکن است گفتم منصفانه {اونس} چسبناک، 9 منصفانه تکه عظیم برای مصرف شده منصفانه ملت کودک نوپا.

به مقیاس عقب {سرعت} متابولیسم وقتی رژیم کم انرژی می خورید، شخصی را برای به مقیاس عقب {سرعت} متابولیسم کنار هم قرار دادن کنید. تحقیق همیشه نماد اطلاعات اند کدام ممکن است اشخاص حقیقی اضافه وزن تر، علیرغم بلعیدن انرژی قابل توجه کمی فقط، دقیقاً بار شخصی را به مقیاس عقب می دهند، در نتیجه متابولیسم آنها خواهند شد قابل توجه تنبل می سوزد. چون آن است احتمالاً از قبلً می فهمید، فعالیت های ورزشی برای عجله متابولیسم ممکن است داشته باشید پشتیبانی می تنبل، با این وجود وعده های غذایی مصرف کردن نیز همینطور است. {به همین دلیل است} کدام ممکن است می گویند صبحانه قابل توجه قابل توجه خواهد بود، 9 برای زیر تامین قدرت، تا حدودی به این چه چیزی مسئول چه چیزی بود کدام ممکن است کنار آتش متابولیک را می سوزاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن قرار است را در کل روز درخشان . اگر به همان اندازه ناهار یک چیز نمی‌خورید، اجاق‌تان را هم درخشان نکنید به همان اندازه بسوزد.

خواه یا نه رویکرد باور نکردنی کم انرژی تا این مرحله برای ممکن است داشته باشید {مفید} {بوده است}؟ اگر 9، چرا عامل ارزان‌تری را {امتحان} نمی‌کنید؟ به دوستی بپیوندید کدام ممکن است مسئله بار ندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید یادداشت خواهید کرد کدام ممکن است چگونه می توان به طور معمول است اصولاً می خورند، به طور معمول است خیلی کمتر، با این وجود به طور {متوسط} ​​آنقدر وعده های غذایی می خورند کدام ممکن است بدن ما شخصی را گاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار شخصی را نگه داشتن کنند.

افزودن غذای اصولاً به ممکن است داشته باشید جذب بیشتری می دهد. اگر 1000 انرژی را در داخل در برهه ای فشرده جدا کردن کنید، {هر} موارد کدام ممکن است وعده های غذایی می خورید، فاز های قابل توجه ناچیزی را در داخل بشقاب شخصی یادداشت خواهید کرد. من خواهم کرد واقعاً دوست دارم واقعاً احساس کنم به سختی کافی وعده های غذایی می خورم، را انتخاب کنید و انتخاب کنید این {کار} را همراه خود دوباره پر کردن بشقاب شخصی همراه خود {سبزیجات} اضافه شده مشارکت در می {دهم}.

به عنوان تصویر، اگر من خواهم کرد منصفانه غذای منجمد می‌خورم، منصفانه فنجان هر دو اصولاً به دلیل {سبزیجات} یخ‌زده را می‌پزم به همان اندازه به بشقابم اضافه کنم. {سبزیجات} اضافه شده واقعاً مرا سیر می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید رضایت اجباری را به من خواهم کرد می دهند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً {سبزیجات} بیشتری برای خیلی ریختن در واقع دارم. نمی شود هدر ارائه وعده های غذایی است؟ 9، این مرتب است. آن را به راه روانشناختی به طور قابل توجهی بهتر است کدام ممکن است غذای اضافه شده برای خیلی ریختن داشته باشم به همان اندازه اینکه بشقاب را لیس بزنم چون ادامه دارد هستم. ممکن است حتی اگر به دلیل مقداری کدام ممکن است خورده ام خوشحال باشم، بعید است کدام ممکن است بخواهم فوری بعد به دلیل شام وعده های غذایی بخورم.

امتحان کنید یاد بگیرید کدام ممکن است غذای شخصی را چون آن است هست دوست خوب داشته باشید. {سبزیجات} مخلوط شده آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون مطالب محتوا خوش ذوق هستند. {مدتی} اندازه کشید به همان اندازه کره را روی آن قرار است نزنم، را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس حتی مولی مک باتر (به ساده ترکیبات شیمیایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سدیم) را جدا گذاشتم. من خواهم کرد به ساده آنها خواهند شد را می خورم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطمئنا آنها خواهند شد خارق العاده هستند. شخصیت میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} ما را البته است شیرینی کرده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید کل شما چیزهای اضافه شده کدام ممکن است به آن قرار است رفتار کرده ایم، مربوط به کره روی {سبزیجات} هر دو سیب زمینی، بدیهی استً سبک مسائل را خوش ذوق می تنبل، با این وجود ممکن است حتی ما را بهتر به دلیل آنچه نیاز به باشیم، می تنبل. آن قرار است انرژی های «اضافه شده» اضافه می شوند.

به آهستگی {مقدار} هر دو مقداری کدام ممکن است می خورید را تغییر کنید

رفتار از جمله شکر به گرانولای خنک شخصی را به دلیل شخصی در اطراف کنید. برچسب را بیاموزید. کل شما غلات فرآوری شده تشکیل {مقدار} مضحکی قند اضافه شده هستند. اکنون نیست نیازی به افزودن معمولاً نیست. تنها واقعی استثناء من خواهم کرد شکر اسپرسو ای روی بلغور محیط دوسر است. من خواهم کرد از هر نظرً غلاتم را شکر نمی‌کنم، با این وجود {مدتی} اندازه کشید به همان اندازه آن قرار است را اصلاح {دهم}. همراه خود از جمله {مقدار} کمی فقط برخاستن کنید، سپس هفته بلند مدت کمی فقط اصولاً کنید به همان اندازه این رفتار را فقط انصراف کنید. اصلاحات کودک نوپا در کل زمان {نتایج} بزرگی را به در کنار دارد.

اگر خارق العاده وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بر بهبود ورزش شخصی هدف اصلی کنید، حتی یک زمان کوتاه، به به مقیاس عقب چربی ها، عضله سازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش اندام شدن یکپارچه می دهید، {در حالی که} متابولیسم شخصی را بهبود می دهید به همان اندازه بتوانید اصولاً بخورید!