چند قبلی انرژی در داخل روز می سوزانم؟ نحوه محاسبه را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهبود آن خواهد شد!

وقتی در داخل جاری تعیین نزدیک به نرم افزار نبرد انداختن پوند اضافی شخصی هستید، معمولاً همراه خود اولیه پرس و جو این {کار} را راه اندازی می کنید: “{در حال حاضر} چند قبلی انرژی در داخل روز می سوزانم؟ اگر باشد که می تواند یک باشد دسته رادیکال است، پس من خواهم کرد آنقدر زحمت کش {کار} {نمی کنم}. اگر برای راه اندازی {کار} سختی است، پس من خواهم کرد اکنون {در حالی که} باقی مانده است کمی فقط وقار من حتی دارم، تسلیم خواهم شد.»

با کیفیت بالا، پس این تا حد زیادی خوب شوخی است، با این وجود من خواهم کرد در حقیقت اثبات می کنم کدام ممکن است احتمالاً اکثر {افرادی که} سعی در داخل انداختن پوند اضافی دارند، به این دلیل {راحتی} تسلیم می شوند. می‌بینند مکان هستند، می‌بینند مکان می‌خواهند باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد می‌گویند «پیچ کن».

با کیفیت بالا، ممکن است علاوه بر این برایتان جذاب باشد یا نباشد کدام ممکن است بدانید انواع انرژی‌هایی به صورت روزانه می‌سوزاند {در حال حاضر} ممکن است علاوه بر این به ساده به حداقل یک اصلاح شدید کودک خواستن داشته باشد یا نباشد به همان اندازه نتیجه در انداختن پوند اضافی دارید به مشابه بعد کدام ممکن است می‌خواهید باشد یا نباشد.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید {در حالی که} انواع کمی فقط معادلات، فرمول بندی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نرم افزار های استفاده شده آنلاین اینترنت ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است به دارید پشتیبانی می تنبل به همان اندازه انرژی سوزی روز به روز تمیز کردن با صورت تحلیلی پیدا می کند کنید، من خواهم کرد راهی که در آن شدید آسان تری برای فرمول بندی بندی این {پاسخ} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه بیشترین استفاده را ببرید این داده ها را به دارید نماد خواهم داد. مشکل های موجود شخصی را برای به مقیاس عقب چربی ها تقویت بخشید.

محاسبه انرژی سوزانده شده روز به روز به BMR دارید (قیمت متابولیک موزه) تعیین می شود

راه اندازی، میانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالا این مفهوم برای سوزاندن انرژی در کل روز همه شما به BMR (قیمت متابولیک موزه) دارید درمورد می تواند باشد. BMR دارید نرخی است کدام ممکن است تصمیم گیری می تنبل برای یکپارچه {کارکردن} عملکردهای اساسی شخصی به چه {مقدار} انرژی خواستن دارید.

این عملکردهای ابتدایی اکثر عملیات اساسی بدن ما دارید یادآور تنفسی، خواب، تجزیه وعده های غذایی، پمپاژ روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی اصلاح دمای داخل دارید را نمایند. این بدان معناست کدام ممکن است BMR همه شما با بیرون گوش دادن به {سرعت} آنها خواهند شد در همه زمان ها واقعاً کار می کند.

در واقعیت، BMR اکثر اشخاص حقیقی فقط در موردً همراه خود مشابه {سرعت} تحمیل می تواند باشد. در واقع آنها خواهند شد اسبابک ها خاصی هستند کدام ممکن است منحنی زنگ را می شکند، یادآور {افرادی که} به طور غیرعادی به زودی انرژی می سوزانند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهبود بار برای آنها خواهند شد سخت است. (من خواهم کرد به این اشخاص حقیقی خیلی حسادت می کنم)

تأثیر معکوس نیز می‌تواند در داخل متابولیسم‌های آهسته عجیب و غریب رخ دهد، با این وجود اغلب، همه شما در داخل مرکز قرار می‌گیرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید فقط در موردً همراه خود {سرعت} یکسانی می‌جنگند، وقتی کدام ممکن است سطوح آرام مسکن ورزش بدنی را در داخل تذکر نگیرید. ورزش های جسمی دارید در داخل روز فاز اکنون نیست این معادله انرژی سوزی است.

اجزا شدید زیادی برای به دست آوردن خوب رقم فقط از واقعی (برای سوختگی روز به روز دارید) ممکن است وجود داشته باشد.

تصمیم گیری {مقدار} انرژی کدام ممکن است خوب شخص در داخل روز می سوزاند شدید پیشرفته است در نتیجه اجزا را انتخاب کنید و انتخاب کنید متغیرهای زیادی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است نمی توان آنها خواهند شد را در داخل تذکر گرفت. سرانجام، انرژی سوزانده شده روز به روز همراه خود مختلط به همین دلیل BMR (همراه خود بیشترین استفاده را ببرید بار موجود) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش بدنی روز به روز دارید تصمیم گرفته می شود.

اگر خوب خواستار به زودی مشارکت در دهید، می‌توانید بسیاری به همین دلیل آن خواهد شد مکان‌های محاسبه‌گر انرژی سوزانده شده را در شبکه بیابید کدام ممکن است می‌توانید به همین دلیل آنها خواهند شد دیدن کنید به همان اندازه اشکال از دانش‌های مشابه با کارهایی اندازه روز مشارکت در دانش‌اید را تایپ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها خواهند شد بسیاری را بیرون از در بیاورند کدام ممکن است ممکن است علاوه بر این هر دو ممکن است علاوه بر این نسبتا در دید نباشد

یک تعداد زیادی از این نرم افزار های آنلاین همراه خود جاوا اسکریپت آسان بازسازی شده اند کدام ممکن است {مقادیر} را بر ایده رهنمودهای قانونی سلامتی مختلف یادآور:

1. {هر} کیلو چند قبلی انرژی دارد؟ خوب کیلو ماهیچه در داخل روز حدود 6 انرژی می سوزاند.

2. خوب کیلو چربی ها در داخل روز حدود 2 انرژی می سوزاند.

3. کوهنوردی بین 80 به همان اندازه 100 انرژی در داخل {هر} غیر مستقیم می سوزاند.

4. اگر شخص هستید، نتیجه نهایی دارید نیاز به بین 2000 به همان اندازه 2400 انرژی در داخل روز باشد یا نباشد.

5. اگر دارید خانم هستید، نتیجه نهایی دارید نیاز به بین 1800 به همان اندازه 2100 انرژی در داخل روز باشد یا نباشد.

3 مقررات اول دارای تحقیقات فراوان هستند کدام ممکن است احتمالاً شناخته شده به عنوان جزئیات شناخته می شوند. نزدیک به 4 را انتخاب کنید و انتخاب کنید 5 چندان نامشخص است.

با این وجود بعد به همین دلیل اینکه وقت گذاشتید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام کارهایی را کدام ممکن است مشارکت در دادید به آوردید، امتحان کنید بفهمید کدام ممکن است چند قبلی جک افزایش مشارکت در دانش اید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چند قبلی قدم در داخل محل کار برداشته اید… بعد به همین دلیل منطقی سازی رویکرد آسان برای دستیابی این عملکرد فقط در موردً ارزشش را ندارد. در دید به حداقل یک تخمین

معادلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرمول بندی های BMR – پیشرفته، با این وجود خوب راهی که در آن آسان تر ممکن است وجود داشته باشد…

{در حالی که} من نیاز دارم به آن خواهد شد نرم افزار های انرژی سوز برای… با کیفیت بالا… قابل دریافت… نمره اعتبار بدهم به همان اندازه افراد بتوانند به همین دلیل آنها خواهند شد استفاده بیشتر از کنند، من خواهم کرد به ساده {امیدوارم} کدام ممکن است آنها خواهند شد غیر از اینکه بر ایده یکی از آنها در نظر گرفته معادلات هر دو فرمول بندی های BMR نصب شده شده باشند. به ساده “تمام انرژی ها را ترکیبی کنید”.

سه معادله اول کدام ممکن است واقعاً سعی در داخل {پاسخ به} سؤال “در داخل روز چند قبلی انرژی می سوزانم؟” معادلات هریس-بندیکت، میفلین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کچ-مک آردل هستند. {هر} سه بار، قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سن شخص را در داخل تذکر گرفتند، با این وجود این فرمول بندی Katch-McArdle بود کدام ممکن است اولیه موارد توده با بیرون چربی ها بدن ما را در داخل معادله ترکیب کرد.

اکنون، برای یک دختر خارق العاده همراه خود 55 12 ماه سن، 130 کیلو (59 کیلوگرم)، قد 5 اینچ (168 سانتی متر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید 30 شانس چربی ها بدن ما، این سه فرمول بندی {نتایج} {زیر} را به در کنار می تواند داشته باشد:

معادله هریس – بندیکت = 1272 انرژی

معادله میفلین = 1204 انرژی

فرمول بندی Katch-McArdle = 1263 انرژی

متعاقباً، برای اینکه این زنانه خارق العاده به شما فرصت دهد {وزن بدن} شخصی را نگه داشتن تنبل، نیاز به روز به روز حدود 1246 انرژی خوردن تنبل. این همان چیزی است که بدن ما او می رود بر ایده آمار موجود اش نیاز دارد. (آمار او می رود نیز تخیلی است)

فرمول بندی آسان برای {پاسخ به} “چند قبلی انرژی در داخل روز می سوزانم؟”

حالا می‌دانم کدام ممکن است به همان اندازه این دوم خوب هویج را جلوی صورت دارید آویزان کرده‌ام، با این وجود اکنون نماد می‌{دهم} کدام ممکن است بهترین راه برای می‌توانید {پاسخ} سؤال انرژی‌سوز شخصی را فرموله کنید. خوب تخمین به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری قابل توجهی از واقعی به همین دلیل BMR دارید ممکن است همراه خود در نظر داشتن بار موجود دارید بر حسب کیلو را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضرب در داخل 10 مشارکت در شود.

مطمئنا، واقعاً به این دلیل سادگی است. دارید احتمالاً به معمول سه {مقدار} معادله (1246) را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مقدار} این {نسخه} آسان تر (1300) ظاهر شد می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نظر گرفته شده می کنید “هی، این 54 انرژی کم است! این از هر نظر از واقعی معمولاً نیست!”

افراد را {آرام} کنید یک چیز کدام ممکن است نیاز به عمدی به اینجا است کدام هرکدام یک چیز کدام ممکن است همراه خود بعد‌گیری {سرعت} هر دو امکانات متابولیسم شخص {مرتبط} باشد یا نباشد، بالاتر به همین دلیل خوب حدس آموزش نخواهد بود.

کمتر از همراه خود این سیستم، دارید بین 50 به همان اندازه 100 انرژی دارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی نیازی به خودرو حساب ندارید.

پرس و جو موارد زیر دارید احتمالا اینجا است کدام ممکن است “چقدر انرژی نیاز به بخورم به همان اندازه بار کم کنم؟”

خب {پاسخ} آسان خیلی کمتر به همین دلیل عددی است چرا که شما می توانید تأمین کردید. انواع انرژی‌هایی روز می‌سوزانید، {مقدار} انرژی است کدام ممکن است برای ادامه دادن بار موجود‌تان خواستن است. این میزان نشاط است کدام ممکن است بدن ما دارید برای یکپارچه نگه داشتن بار موجود شخصی به آن خواهد شد می خواهد.

اگر این {مقدار} را بهبود دهید، {اضافه وزن} خواهید داشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر این {مقدار} را به مقیاس عقب دهید، بار کم خواهید کرد. در واقعیت به این دلیل سادگی است. فاز سخت اینجا است کدام ممکن است همراه خود خوب نرم افزار با کیفیت بالا برای به مقیاس عقب انرژی دریافتی شخصی با بیرون اینکه دارید را به {جنون} هر دو مرتب سازی اختلال عملکرد مصرف کردن سوق دهید، تولید کنید. ممکن است علاوه بر این بشنوید کدام ممکن است اشخاص حقیقی سؤالی یادآور “چند قبلی کربوهیدرات در داخل روز برای انداختن پوند اضافی؟” بپرسند، با این وجود هر قسمت نزدیک به انرژی است. وقتی واقعاً نیاز به روی دفعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد وعده‌ها هدف اصلی کنید، همراه خود جدا نگه داشتن گروه‌های غذایی {کار} را پیشرفته‌تر نکنید.

وقتی انرژی دریافتی شخصی را به مقیاس عقب می دهید، در واقعیت عدم وجود انرژی راه اندازی می کنید. در واقع می توانید این {کار} را همراه خود {هر} مختلط به همین دلیل برنامه کاهش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید/هر دو فعالیت های ورزشی مشارکت در دهید. من خواهم کرد شخصاً واقعاً دوست دارم هر کدام را {برای سریع} ترین {نتایج} مشارکت در {دهم}. را انتخاب کنید و انتخاب کنید دریافته‌ام کدام ممکن است به زودی‌ترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایدارترین راهی که در آن برای به مقیاس عقب انرژی‌هایم اینجا است کدام ممکن است 2 هر دو چند قبلی موارد در داخل هفته روزه بگیرم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل رویکرد متابولیسم گمراه کننده استفاده بیشتر از کنم.

تکنیک‌های روزه‌{داری} من خواهم کرد اساساً مبتنی بر Eat Stop Eat است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نظر گرفته شده می‌کنم باور نکردنی است، در نتیجه این تکنیکی است کدام ممکن است واقعاً مورد نیاز معمولاً نیست به آن خواهد شد در نظر گرفته شده کنم. همراه خود رژیم های عجیب، دارید نیاز به ترسیده فاز هایی به همین دلیل {هر} وعده غذایی باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ساده «غذاهای مفید» بخورید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید من خواهم کرد به همین دلیل آن خواهد شد تخلیه می شوم. همراه خود روزه {داری}، به ساده چند قبلی موارد در داخل هفته برای خوب بازه 24 ساعته انرژی کم می کنم را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزنم کم می تواند باشد. (را انتخاب کنید و انتخاب کنید من خواهم کرد باقی مانده است من حتی دارم به همین دلیل دستش میدم)

کشف کردن اینکه چه {مقدار} انرژی در داخل روز می سوزانید اولیه قدم برای انداختن پوند اضافی است. در گذشته به همین دلیل اینکه بتوانید {تصمیم بگیرید} به مکان را بروید، نیاز به بدانید به همین دلیل مکان راه اندازی می کنید.