چند کربوهیدرات در روز مصرف می کنید یا با مدیفست می خورید؟

قبل از انجام تحقیقات زیادی در مورد این رژیم، متوجه نشدم که این رژیم در واقع برای داشتن کربوهیدرات کم طراحی شده است. این رژیم مانند رژیم غذایی ساحل جنوبی یا اتکینز عمل می کند و بدن شما را در حالت کتوز قرار می دهد و باعث سوزاندن چربی های خود می شود. اما همیشه مجبور نیستید مانند بسیاری از رژیم های غذایی مشابه فقط تخم مرغ و گوشت بخورید. دسر و میان وعده های زیادی وجود دارد که چیز خوبی است. دیروز شخصی به من ایمیل زد و پرسید: “در Medifast دقیقاً چند کربوهیدرات در روز می توانید بخورید؟” در مقاله زیر به این سوال پاسخ می دهم.

میانگین میزان کربوهیدرات در روز با غذاهای مدیفست: احتمالاً قبلاً این را می‌دانید، اما در این رژیم شش بار در روز غذا می‌خورید – پنج مورد از آن وعده‌های غذایی توسط شرکت ارائه می‌شود و یکی از آنها (به نام “لاغر و سبز”) را خودتان آماده می‌کنید – (بر اساس دستورالعمل‌های Medifast). البته.)

به طور متوسط، هر شش وعده غذایی حدود 80 تا 100 گرم کربوهیدرات در روز برای شما فراهم می کند. البته، قرار گرفتن در سطح پایین آن محدوده بهترین است، اما مواقعی وجود داشته است که در سطح بالایی بوده ام، و با استفاده از نوارهای کتون می دانم که توانسته ام در کتوز باقی بمانم و به افزایش خود ادامه دهم. چربی برای سوزاندن . در اینجا نگاهی به کربوهیدرات های موجود در یک نمونه پنج وعده غذایی می اندازیم.

نمونه وعده های غذایی با مقدار کربوهیدرات موجود (بر حسب گرم)

کاپوچینو 13

بلغور جو دوسر 15

شیک شکلاتی 13

فلفل قرمز 15

نوار پروتئین کارامل 13

چیپس دارچینی سیب ۸

_________________________________________________

جمعا 77 گرم

اضافه کردن وعده غذایی کم چرب و سبز: همانطور که می بینید، بعد از پنج وعده غذایی، شما به میزان 85 گرم کربوهیدرات بهینه کمتر هستید. اما هنوز هم باید غذای “سبز و کم چرب” خود را تهیه و مصرف کنید. این وعده غذایی باید حاوی پروتئین بدون چربی یا گوشت (5-7 اونس) و حداکثر سه وعده سبزیجات باشد. این شرکت دستورالعمل هایی ارائه می دهد که سبزیجات را بر اساس پایین ترین و بالاترین شاخص گلیسمی رتبه بندی می کند. با این حال، سبزیجات با شاخص گلیسمی بالا نیز موثر خواهند بود زیرا در ابتدا میوه ها را محدود می کنید. تا زمانی که به دستورالعمل‌های «لاغر و سبز» پایبند باشید، باز هم آزادی عمل زیادی دارید. شما باید 23 گرم کربوهیدرات بخورید تا از دستورالعمل ها فراتر بروید – که بسیار زیاد است.

امیدوارم بتوانید ببینید که این خیلی دردناک نیست. شما به پوست گوشت خوک، بیکن و تخم مرغ محدود نمی شوید، بنابراین لازم نیست نگران چربی و کلسترول باشید. غذاها بسیار مناسب هستند و شما تنقلاتی می خورید که معمولاً آنها را با کربوهیدرات کم مرتبط نمی دانید.