چه زمانی می توانم در رژیم کاندیدا دوباره لوبیا بخورم؟

این دوست من حبوباتی مانند لیما، نخود، لوبیا سیاه، لوبیا سرخ شده (البته ارگانیک) و غیره را دوست دارد و مدام به این فکر می کند که چه زمانی می تواند دوباره اینها را در رژیم کاندیدا شروع کند. او همچنین چند سوال دیگر از من می پرسد. او می خواهد بداند که آیا عدس لوبیا است و با این رژیم می توان آن را خورد. سپس چیپس ذرت آبی ارگانیک چطور؟ او چیپس سیب زمینی شیرین ارگانیک پیدا کرد، بنابراین از من پرسید که آیا می تواند آنها را بخورد.

او زندگی بسیار شلوغی دارد و به نوعی میان وعده نیاز دارد. وقتی باید سبزیجات خام باشد، خوب است، اما او در اینجا علائم جدی ترک را تجربه می کند. با این حال، او علی رغم میل به این کار دست خواهد زد.

به او گفته می شود که ذرت و سیب زمینی شیرین در لیست پس انداز هستند. او واقعاً می‌خواهد به این چیزها لگد بزند، بنابراین تا زمانی که بداند بی‌خطر است، حتی از چیزهای «کم خوردن» اجتناب می‌کند. منابع متناقض زیادی در این مورد وجود دارد. به طور کلی، من فکر می کنم سوال اصلی این است: چه زمانی زمان مناسبی برای اضافه کردن دوباره اینها به رژیم غذایی است؟

خوب، شما می توانید این موارد را پس از چند دوره رژیم غذایی سخت دوباره معرفی کنید. در واقع این به بدن شما بستگی دارد که برخی غذاها را تحمل کند، اما من فکر می کنم ذرت یک هرگز نیست. با این حال، لوبیا خشک داستان دیگری است. من همیشه فلفل دلمه ای وندی می خورم و لوبیاهای موجود در آن نه هوس می کنم و نه مشکلی برایم ایجاد می کند. خب، شاید من مقداری گاز ملایم معقول را حس می کنم.