چگونه به کودکان آموزش دهیم ساندویچ درست کنند


ساندویچ ها اولین غذای عالی هستند که به بچه ها یاد می دهند خودشان در آشپزخانه درست کنند. آموزش درست کردن غذای خود به کودکان به اندازه آموزش مهارت های زندگی مانند حفظ بودجه و دوش گرفتن اهمیت دارد!

جعبه ناهار با ساندویچ و سالاد

وقتی بچه‌ها طرز تهیه غذا را یاد می‌گیرند، بیشتر از طرز تهیه یک غذای سالم یاد می‌گیرند.

  • اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد، زیرا آنها یاد می گیرند که چیزهای مختلف را آماده کنند.
  • این به آنها احساس استقلال می دهد.
  • این به آنها می آموزد که انتخاب های سالمی را در چارچوب پارامترهای خاصی انجام دهند.
  • این منبع غذای آنها را تقویت می کند، و این که لازم نیست “از یک جعبه بیاید”.
  • این به آنها می آموزد که در واقع آماده کردن غذای خود سریعتر از گذراندن غذا است.

من کاملاً اطمینان دارم که وقتی بچه‌هایم به دانشگاه می‌رسند، مجبور نیستند برای امرار معاش به ماشین‌های فروش خودکار تکیه کنند. آنها غذای خود را درست می کنند و از حداقل 4 سالگی با ساندویچ شروع می کنند.

بنابراین، چگونه به آنها آموزش دهیم؟ ما به آن‌ها انتخاب می‌کنیم و به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بیاموزند چه ترکیب‌های خوشمزه‌ای می‌تواند شامل شود.

مرحله 1: یک دانه را انتخاب کنید

اولین قدم در ساخت ساندویچ، انتخاب وسیله نقلیه ای است که داخل آن را حمل می کند. این به طور کلی یک دانه است. ما می‌دانیم که می‌توان از چیزهای دیگری نیز برای بسته‌کردن داخل آن استفاده کرد، مانند برگ کاهو، اما واقعاً دیگر ساندویچ نیست. بنابراین، برای اهداف امروزمان، این را به عنوان یک دانه رها می کنیم. برخی از انتخاب های ما برای غلات عبارتند از:

  • نان
  • جیب پیتا
  • شیرینی
  • شیرینی مافین انگلیسی
  • نان فرانسوی
  • نان ذرت مکزیکی
  • می پیچد
  • رول
  • باگت
  • پانینی
  • مافین (بله! حتی کلوچه. قبلا یکی را نصف کرده ایم تا اینجا پر شود)

مرحله 2: یک اسپرد را انتخاب کنید

پخش کردن می تواند ساندویچ را خوشمزه و سیر کننده کند. می‌توانید با انتخاب یک اسپریدی که حاوی پروتئین است، فقط کالری خالی انتخاب کنید

مرحله 3: سبزیجات یا میوه را انتخاب کنید

گسترش شما میوه یا سبزی شما را تعیین می کند. کره آجیل پخش شده به خوبی با میوه هایی مانند می آید

  • مربا (ما بدون شکر اضافه شده مانند All-Fruit را دوست داریم، یا می توانید خودتان درست کنید!
  • برش های سیب
  • برش های موز
  • کشمش

هوموس، پخش پنیر یا چاشنی به خوبی با سبزیجاتی مانند

  • کاهو
  • خیارها
  • اسفناج
  • جوانه زدن
  • فلفل
  • زیتون
  • سالسا
  • هویج
  • کلم
  • پیازها

مرحله 4: یک پروتئین انتخاب کنید

  • تخم مرغ
  • گوشت اغذیه فروشی (بدون سولفات یا سولفیت)
  • ماهی تن
  • مرغ
  • حمص
  • کره آجیل

نمودار زیر قابل چاپ است!! برای دریافت آن کلیک کنید و به عنوان یادآوری آن را روی درب انبار یا کمد قرار دهید!

بنابراین، آیا شما آماده هستید تا فرزندان خود را در آشپزخانه شکست دهید؟ قول می‌دهم وقتی از آنها می‌خواهید ساندویچ‌های خودشان را درست کنند، تماشای پرش آنها به کارشان لذت بخش خواهد بود!

ایده های ساندویچی

ساندویچ سیب چدار روی نان سبوس دار

برای این یکی از پنیر چدار و برش های سیب استفاده کردیم! شما همچنین می توانید آن را کباب کنید، اما لازم نیست!

درست کردن ساندویچ خودم {بچه ها در آشپزخانه}

کره بادام زمینی و توت فرنگیies

ترکیب خوشمزه کره آجیل با میوه! برای بچه ها بسیار آسان است، و آنها می توانند در اینجا یاد بگیرند که از چاقو برای برش دادن توت فرنگی های نرم استفاده کنند.

درست کردن ساندویچ خودم {بچه ها در آشپزخانه}

آووکادو و کاهو بوقلمون

ساده و خوشمزه! ما بوقلمون، آووکادو و کاهو را دوست داریم، همراه با چاشنی های پخش شده یا حمص یا پنیر نرم مانند پنیر گاو خنده.

درست کردن ساندویچ خودم {بچه ها در آشپزخانه}

ساندویچ تخم مرغ و نان برشته

از گنجاندن تخم مرغ با ساندویچ خود دریغ نکنید! آنها منبع بسیار خوبی از پروتئین هستند و با گوجه فرنگی و آووکادو بسیار خوب می آیند!

درست کردن ساندویچ خودم {بچه ها در آشپزخانه}

ساندویچ وافل اسفناج

من می خواستم این یکی را هم اضافه کنم، زیرا بچه ها دوست دارند آنها را درست کنند، ساندویچ وافل! این نسخه سالم تر از یک پنیر کبابی در یک وافل ساخته شده است! این یک انتخاب عالی برای زمانی است که دستگاه پانینی ساز ندارید، اما هنوز نمی خواهید از اجاق گاز استفاده کنید.

بنابراین، نمودار را چاپ کنید و آن را در یخچال خود قرار دهید! اگر هنوز شروع نکرده اید، از همین امروز شروع کنید و چند بار با بچه هایتان ساندویچ درست کنید. سپس، ببینید که آنها به تنهایی می توانند به چه چیزی برسند!

نکات مفید بیشتر برای بسته بندی ناهار

ناتالی مونسون

من یک متخصص تغذیه ثبت شده، مادر 4 فرزند، عاشق مشتاق غذا و مروج قوی عادات سالم هستم. در اینجا بسیاری از دستور العمل های خوشمزه مملو از میوه ها و سبزیجات، نکاتی برای ترغیب بچه های خود برای بهتر غذا خوردن و تبدیل شدن به خورندگانی بصری و منابع زیادی برای تغذیه خانواده خود خواهید یافت.

درباره ناتالی بیشتر بدانید