چگونه می توان بهترین پروتئین آب پنیر را تشخیص داد؟

یک انسان معمولی به رژیم غذایی با پروتئین بالا نیاز ندارد. با این حال، در شرایطی مانند بیماری، بهبودی پس از آسیب، رشد عضلانی، برنامه ورزشی جدید یا تغییر رژیم غذایی گیاهخواری، ممکن است نیاز به رژیم غذایی سرشار از پروتئین وجود داشته باشد. هنگامی که تصمیم به افزایش مصرف پروتئین گرفتید، پودرها و مکمل هایی برای انتخاب خواهید داشت.

پروتئین آب پنیر پودر ساختمانی برای تغذیه و همچنین برنامه های تمرینی است. پروتئین ها برای ترمیم و همچنین رشد بافت های عضلانی در انواع مختلف فعالیت هایی که شدید هستند و در نهایت باعث تجزیه بافت های عضلانی می شوند، مورد نیاز هستند. پروتئین آب پنیر به طور گسترده ای یک پروتئین حیوانی است که از شیر گاو به دست می آید. حاوی آمینو اسیدهایی است که برای بدن انسان ضروری هستند، اما نمی توانند سنتز شوند. امروزه با وجود برندهای بسیار زیاد پروتئین آب پنیر در بازار، انتخاب بهترین پروتئین آب پنیر ممکن است گیج کننده باشد، اما با چند ملاحظه باید بتوانید بهترین ها را شناسایی کنید تا از نوع نتایجی که به دنبال آن هستید لذت ببرید.

فرم ها را بشناسید

برای اینکه بتوانید بهترین پروتئین آب پنیر را بخرید، باید با درک اشکال مختلف شروع کنید. پروتئین می تواند به صورت ایزوله، کنسانتره یا هیدرولیز باشد. پروتئین کنسانتره درصد پروتئین بالایی را ارائه می دهد زیرا مواد مغذی غیر پروتئینی حذف می شوند و پودر غلیظ می شود. از سوی دیگر، ایزوله حاوی چربی و لاکتوز کمتری است، اگرچه پروتئین آن 90 درصد یا حتی بیشتر است. بسیاری از مواد مغذی مفید موجود در آب پنیر کنسانتره را از دست می دهد. فرم هیدرولیز، مولکول های پپتید را تجزیه می کند تا هضم و جذب سریعتر شود. این بیشتر به شکل از پیش هضم شده است که به جذب سریعتر کمک می کند و سطح انسولین را بیشتر از ایزوله می کند. به یاد داشته باشید که فرم انتخابی شما می تواند تعیین کند که آیا پروتئین آب پنیر را قبل یا بعد از تمرین مصرف می کنید.

حقایق تغذیه را بررسی کنید

هنگام خرید پروتئین، بسیار مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی در محصول گنجانده شده است. پودرهایی وجود دارند که پرکننده و قند اضافه کرده اند، در حالی که ممکن است حتی برای افزایش خوش طعم بودن طعم دار شوند. یک پودر خوب نباید بیش از 7 ماده داشته باشد. در واقع هر چه مواد تشکیل دهنده کمتر باشد، پروتئین بهتر خواهد بود. هنگام نگاه کردن به مواد تشکیل دهنده، همچنین می خواهید بررسی کنید که پودر دارای مواد طبیعی بیشتری است تا از نظر تغذیه از آن بهره مند شوید. برای ایمن بودن، بهتر است از برندهای معتبر استفاده کنید که بیشتر بر روی مواد طبیعی سالم تمرکز دارند.

به ترکیب پذیری فکر کنید

پودر پروتئین آب پنیر که انتخاب می کنید باید به راحتی با مایع یا غذای انتخابی شما مخلوط شود. اگر به آب اضافه کنید، به محض اضافه کردن پودر، به جای گلوله شدن و جدا شدن به صورت توده های پودر، باید به میزان خوبی حل شود. شما باید به راحتی پودر خود را مصرف کنید و این بدان معناست که باید بافت مناسب و ذرات ریز داشته باشد که به راحتی حل شوند. برای این ارزیابی، می‌توانید از بررسی‌ها استفاده کنید تا شما را به بهترین پروتئین آب پنیر راهنمایی کنند که به شما زمان آسانی می‌دهد.