چگونه یک تاکوی بدون مخمر برای رژیم کاندیدا درست کنیم

مهم نیست که چه نوع رژیمی را برای پیروی انتخاب می کنید، اکثر رژیم ها از شما می خواهند که غذاهایی را که بیشتر دوست دارید کنار بگذارید یا به شدت محدود کنید. رژیم کاندیدا نیز از این قاعده مستثنی نیست. رژیم کاندیدا سنگ بنای درمان بیماری کاندیدیازیس است. کاندیدیازیس رشد بیش از حد مخمر معمولی خوش خیم کاندیدا آلبیکنس در دستگاه گوارش است. این وضعیت اغلب به دلیل عوامل خارجی مختلفی رخ می دهد، اما علل اصلی معمولاً شامل مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک ها، پیشگیری از بارداری، استروئیدها و رژیم غذایی سرشار از قند و غذاهای فرآوری شده است. این عوامل خارجی باعث ایجاد عدم تعادل در سیستم گوارشی می شوند و رژیم غذایی کاندیدا به بازیابی این تعادل کمک می کند. رژیم کاندیدا غذاهای مملو از شکر و مخمر، غلات چسبنده، میوه ها، پنیرها و غذاهای فرآوری شده را حذف می کند که اعتقاد بر این است که کاندیدیازیس را بدتر می کنند. بسیاری از غذاهای دیگر نیز وجود دارند که می توان آنها را از رژیم غذایی حذف کرد. پس آیا می توان با وجود محدودیت های زیادی در این رژیم، همچنان از غذاهای مورد علاقه خود لذت برد؟ با کمی خلاقیت، مطمئناً می توانید.

تاکو یکی از غذاهای مورد علاقه من است که به طور سنتی درست می شود و برای رژیم کاندیدا مناسب نیست. از پوسته تاکو گرفته تا رویه پنیر رنده شده، بسیاری از ترکیبات سنتی تاکو، برای رژیم کاندیدا توهین آمیز هستند. پس چگونه یک تاکوی خوشمزه درست کنیم که بدون مخمر باشد و بنابراین برای این رژیم مناسب است؟

اولین قدم این است که چاشنی تاکوی بدون مخمر و بدون گلوتن درست کنید یا پیدا کنید. بسته های چاشنی تاکو زیادی در فروشگاه وجود دارد، اما بیشتر آنها حاوی موادی هستند که در رژیم غذایی مجاز نیستند، مانند مونوسدیم گلوتامات (MSG)، عصاره مخمر، اسید سیتریک و شکر. برای استفاده از بسته چاشنی تاکو که از فروشگاه خریداری شده است، برچسب را به دقت بخوانید. می توانید انواع بدون مخمر را در فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی خود یا در Whole Foods پیدا کنید. ساختن مخلوط چاشنی تاکو با استفاده از چاشنی های بدون مخمر از انباری من بسیار آسان تر بود. مخلوطی از پودر چیلی، فلفل کاین، نمک دریایی، فلفل سیاه، پودر پیاز این کار را به خوبی هر گونه موجود در فروشگاه انجام می دهد.

مرحله دوم ساخت یا پیدا کردن تورتیلاهای بدون مخمر بدون گلوتن است. طیف گسترده ای از تورتیلاهای بدون گلوتن در بازار وجود دارد. اینها معمولاً در فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی شما، Whole Foods یا Trader Joe در دسترس هستند. رایج ترین نوع که هم بدون مخمر و هم بدون گلوتن است، تورتیلاهای برنج قهوه ای هستند. با این حال، در تجربه من به نظر نمی رسد که اینها برای تاکوها به خوبی کار کنند زیرا به راحتی زیر وزن پر کردن تاکو خرد می شوند. گزینه های بدون گلوتن دیگری نیز وجود دارد، اما این ها معمولا حاوی مخمر یا مواد دیگری هستند که برای رژیم های کاندیدا تایید نشده اند. به نظرم راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین آن است که خودم درست کنم. دستور العمل های عالی آنلاین برای تورتیلاهای بدون گلوتن وجود دارد. جستجو کنید و مطمئن شوید که مواد بدون مخمر با مواد مشکل ساز جایگزین شده اند.

مرحله سوم ساخت وسایل تاکوی بدون گلوتن بدون مخمر است. این ساده ترین و سرگرم کننده ترین قسمت است. وقتی گوشت و یک کاسه تاکو را چاشنی کردید، وقت آن است که رویه ها را روی هم بچینید. در حالی که چیزهایی مانند پنیر و خامه ترش ممنوع هستند، اما هنوز هم می توانند یک تاکو عالی را با هم تهیه کنند. برخی از مواد مورد علاقه من تاکو بدون مخمر عبارتند از: گوجه فرنگی، آووکادو، کاهو، سالسا خانگی، ماست طبیعی شیرین نشده، و کنسرو لوبیا ارگانیک.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی بدون مخمر پس از رژیم کاندیدا، به زندگی بدون مخمر مراجعه کنید.