کاهش وزن: توسعه برنامه کاهش چربی شخصی

آیا می خواهید وزن خود را کاهش دهید؟ زمانی که هستید، ممکن است به شما اطلاع داده شده باشد که برنامه کاهش وزن شخصی خود را بسازید. برنامه های غذایی، که در واقع به عنوان کتاب راهنما و الهام بخشی برای برخی از افراد عمل می کند، قبلاً با کمک به بسیاری از افراد برای دستیابی به اهداف کاهش چربی شناخته شده است. اگرچه این بسیار بیشتر از حد ممکن است تا بتوانید وارد یک برنامه کاهش وزن نزدیک یا شاید یک برنامه کاهش وزن خالص شوید و یک برنامه کاهش وزن در اختیار افراد قرار دهید، بسیاری از آنها در ایجاد همبرگرهای شخصی و سفارشی خود به دلداری نیاز دارند. برنامه های کاهش وزن

اگر این اولین دوره زمانی است که برای ایجاد یک برنامه کاهش وزن فقط برای خودتان تنظیم می شود، ممکن است برای شروع به کار بدبین باشید. در چنین شرایطی بهتر است ادامه مطلب را ادامه دهید. در زیر، تعدادی از مواد تشکیل دهنده یک برنامه غذایی کاهش وزن برای اوقات فراغت شما بیان شده است.

شاید، مهم ترین عنصر یک برنامه غذایی، تغذیه سالم باشد. تغذیه سالم یکی از اجزای مهم کاهش وزن است. وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می آید، لزوماً نیازی نیست که غذاهای ناسالم مانند شکلات تلخ را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید، با این حال بهتر است هر یک از آنها را در رژیم غذایی خود محدود کنید. اگر متوجه شدید که در مورد حذف فست فودها یا قندها از رژیم غذایی خود اختلاف نظر دارید، ممکن است بخواهید یک برنامه غذایی روزانه را فقط برای خودتان ایجاد کنید. اغلب داشتن برنامه می تواند شامل روزها یا وعده های غذایی باشد که اجازه می دهید با آنها معامله کنید. به نوعی، می توانید آن زمان را به عنوان پاداشی برای انجام این کار خوب در نظر بگیرید.

علاوه بر ایجاد یک برنامه جامع فقط برای خودتان، علاوه بر این ممکن است بخواهید یک برنامه مصرف روزانه کاملتر بسازید. برای شروع، ممکن است بخواهید دستور العمل های غذایی متعادل را در شبکه جستجو کنید یا یک کتاب دستور غذای سالم بخرید. بعد از اینکه رژیم غذایی مناسبی برای ایجاد کردن داشتید، بهتر می توانید تمام وعده های غذایی یا میان وعده های خود را برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند تا از مصرف مکرر غذاهای مشابه خسته نشوید، ممکن است بخواهید غذاهای سالم و غذاهای سالم مختلف را آزمایش کنید. موفق ترین راه برای هدفمند شدن و تلاش کردن، معمولاً این است که برنامه کاهش وزن خود را تا آنجا که ممکن است «چند» کنید.

علاوه بر تغذیه سالم، یکی دیگر از اجزای مهم کاهش وزن، ورزش منظم است. به همین دلیل است که برنامه کاهش چربی شخصی باید شامل تمرین باشد. مشابه برنامه هفتگی تغذیه سالم که در بالا ذکر شد، ممکن است بخواهید خودتان یک برنامه تمرینی ایجاد کنید. در صورت ادغام تمرین در برنامه تمرینی فرد، می توانید از تعدادی گزینه مختلف لذت ببرید. به عنوان مثال، می‌توانید در مراکز تناسب اندام نزدیک خود یک وابستگی به دست آورید، ویدیوهای DVD تمرینی را برای استفاده در خانه خود بخرید، ماشین‌های ورزشی دیگر را بخرید، درست مانند یک رقصنده یا شاید یک خزنده پله‌ای، یا بدون هیچ هزینه‌ای با پیاده‌روی تمرین کنید.

اگر باید به یک برنامه کاهش وزن تحت وب یا شاید یک برنامه کاهش چربی منطقه ای بپیوندید، احتمالاً بخشی از یک گروه بزرگتر است. گروهی که به یکدیگر ارتقا یافته اند. هنگام طراحی برنامه کاهش چربی خود، احتمالاً به طور اجتناب ناپذیری چنین تبلیغی را نخواهید داشت. به همین دلیل است که اگر دوستان، خانواده، افراد یا همکارانی دارید که ممکن است بخواهند با شما ورزش کنند، احتمالاً باید به دقت تماشا کنید. داشتن شرکای روتین تمرینی اغلب کمک هایی را که نیاز دارید به شما ارائه می دهد و همچنین با توجه به نیازهای شما بیشتر از کمی تمایل عمل می کند.

زمانی که برنامه کاهش وزن برای همه تهیه می کنید، به شما توصیه می شود که برنامه خود را در انتشار قرار دهید. انتشار برنامه کاهش وزن، یعنی برنامه‌های تمرینی که می‌خواهید انجام دهید و غذایی که می‌خواهید داشته باشید و در لحظه، ممکن است به شما کمک کند تا وزنتان را کاهش دهید. کاری که ممکن است بخواهید انجام دهید این است که برنامه های مورد نظر خود را در یک تشخیص کاملاً دیده مانند در یخچال خود ارسال کنید.