کاهش وزن – 10 راز صنعت

آیا دوست دارید در نهایت بر وزن بدن خود کنترل کامل داشته باشید؟ آیا می خواهید بدانید چه چیزی بخورید، چه نوع فعالیتی برای شما مناسب است و سایر نکات مربوط به سبک زندگی برای حفظ کنترل؟

امروزه تعداد افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند به یک مشکل واقعی تبدیل شده است. بسیاری از مشتریان من به من مراجعه می کنند زیرا آنها هر چیز دیگری را برای کاهش وزن امتحان کرده اند اما ناموفق بوده اند.

اما آیا واقعا چاقی مشکل ساز است؟

بر اساس گزارشی که در فوریه 2004 توسط کالج سلطنتی پزشکان، دانشکده بهداشت عمومی و کالج سلطنتی اطفال و بهداشت کودکان منتشر شد، بیش از نیمی از جمعیت بریتانیا اضافه وزن یا چاق هستند، در سال 2002 70٪ از مردان و 63٪ چاق هستند. از زنان

از هر پنج بزرگسال یک نفر چاق است و چاقی در بین کودکان 2 تا 4 ساله از 5-9 درصد بین سال های 1989-1998 تقریباً دو برابر شده است و در بین 6-15 ساله ها از 5-16 درصد بین سال های 1990- سه برابر شده است. 2001.

اگر روند فعلی ادامه یابد، تخمین زده می شود که تا سال 2020 حداقل یک سوم بزرگسالان، یک پنجم پسران و یک سوم از دختران چاق خواهند بود. من مطمئن هستم که شما قبول خواهید کرد که این یک وضعیت غم انگیز است.

پس چرا مشکل بدتر می شود؟

با وجود تمام پزشکان، متخصصان تغذیه، باشگاه های سلامت، باشگاه های لاغری، و غذاهای رژیمی موجود، ما همچنان چاق تر می شویم. چرا اینطور است؟

دو دلیل اصلی برای این وجود دارد. اولاً، بسیاری از متخصصان فقط بر حوزه تخصص خود تمرکز می کنند، حوزه تخصصی خودشان! به عنوان مثال، یک متخصص تغذیه ممکن است روی غذا تمرکز کند. برای اطمینان از اینکه باید روی کل بدن تمرکز کنید.

دوم، بسیاری از توصیه هایی که امروزه ارائه می شود بسیار گمراه کننده است.

به گفته ریورا و دویچ، «صنعت کاهش وزن پولی به دست نمی‌آورد زیرا تلاش‌های آن‌ها جواب می‌دهد. آنها میلیاردها دلار درآمد دارند زیرا کار نمی کنند» (1)

خب، چکار میکنی؟

برای تشویق شما، به این فکر کنید که وقتی به فرم بدن ایده آل خود برسید چگونه خواهید بود. چه احساسی دارید؟ چگونه زندگی متفاوت خواهد بود؟ در آن زمان چه کاری می توانستید انجام دهید که اکنون نمی توانید انجام دهید؟ چند دقیقه به آن فکر کنید؟ آن را بنویسید. نه حالا، آن را بنویس! نه واقعا همین الان بنویس

باشه آفرین!

وقتی از مشتریانم این سوالات را می‌پرسم، اغلب به من می‌گویند که می‌توانند لباس‌های زیبا بپوشند، با بچه‌هایشان بازی کنند، ورزش کنند، به رقص بروند، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، عزت نفس بیشتری داشته باشند، جذاب‌تر به نظر برسند و در روابطشان احساس امنیت بیشتری کنند. .

در زیر ده راه حل برتر من برای رسیدن به وزن ایده آل شما آورده شده است. آنها به ترتیبی فهرست شده اند که ممکن است بخواهید دنبال کنید:

1. سه هدف (نه بیشتر) در هفته تعیین کنید تا توصیه های زیر را عملی کنید.

2. حداقل 2 لیتر آب با کیفیت در روز بنوشید.

3. با یک مشاور تایپ متابولیک مشورت کنید تا دریابید چه غذاهایی برای فردیت بیوشیمیایی شما مناسب است تا به کاهش وزن کمک کند و در این راه به شما کمک کند.

4. بر اساس نوع متابولیک خود غذا بخورید و تا حد امکان از غذاهای ارگانیک و فرآوری نشده استفاده کنید.

5. از خوردن گندم، لبنیات پاستوریزه، نمک فرآوری شده و شکر خودداری کنید.

6. ترکیبی از ورزش های مقاومتی و هوازی را در روزهای متناوب انجام دهید.

اگر در مورد برنامه تمرینی خود به کمک نیاز دارید، با یک پزشک CHEK تماس بگیرید که می تواند شما را آزمایش کند و برنامه ای را برای شما طراحی کند.

7. هر شب بین ساعت 10 شب تا 10:30 شب به رختخواب بروید و 8 ساعت در شبانه روز بخوابید.

8. هر روز زمانی را به استراحت اختصاص دهید، حتی اگر فقط ده دقیقه باشد. مدیتیشن، یوگا و تای چی راه های خوبی برای آرامش هستند. در صورت امکان، تا 30 دقیقه در روز کار کنید. لطفاً توجه داشته باشید که تلویزیون بدن شما را آرام نمی کند، فقط فشار بیشتری به آن وارد می کند.

9. در پایان هر هفته، میزان موفقیت خود را ارزیابی کنید و به خودتان بازخورد بدهید. موفقیت ها را تصدیق کنید و به خودتان ضربه بزنید، هر چقدر هم که موفقیت کوچک باشد. اگر چالش‌هایی داشته‌اید، کارهایی را که می‌توانید در هفته آینده برای غلبه بر آنها انجام دهید، بنویسید. سه هدف خود را برای هفته بعد بنویسید. هفتگی تکرار کنید.

10. اگر تمام موارد فوق را حداقل به مدت 3 ماه امتحان کرده اید و هنوز به نتیجه نرسیده اید، با پزشک BodyTalk(TM) یا تمرین کننده تکنیک آزادی عاطفی مشورت کنید تا ببینید آیا بلوک های احساسی روی پیشرفت شما تأثیر می گذارد یا خیر.

خیلی شانس!

© لی براندون 2006