کراکر در Medifast: آیا این مجاز است؟

من اغلب از افرادی که رژیم مدیفاست را در نظر می گیرند، اما به نوع خاصی از غذا علاقه دارند، می شنوم که نمی خواهند آن را رها کنند. برخی از اقلام رایج عبارتند از نان، کراکر، چیپس و شیرینی‌هایی مانند کوکی‌ها یا براونی. من از شخصی شنیدم که به طور خاص نگران کراکر بود و پرسید: “آیا می توانم کراکر را در Medifast بخورم؟ اگر چنین است، چه نوع؟”

شما کاملاً می‌توانید کراکر را در Medifast بخورید، اما اگر این کار را می‌کنید، باید کراکرهای رژیم غذایی را بخورید، زیرا این کراکرها به گونه‌ای اصلاح شده‌اند که کالری و کربوهیدرات بسیار کمی دارند و در عین حال پروتئین و فیبر بیشتری نیز دارند. کراکرهای معمولی که می توانید از فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید، در حالی که در مرحله کاهش وزن برنامه هستید، منع می شوند. دلیل این امر این است که اقلام معمولی فروشگاه های مواد غذایی احتمالاً حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند که ممکن است از کتوز جلوگیری کرده و نتایج را به تاخیر بیندازند. هنگامی که به اهداف کاهش وزن خود رسیدید و آماده بازگشت به غذای معمولی شدید، به نقطه ای خواهید رسید که می توانید به آرامی غذاها را به زندگی روزمره خود بازگردانید. در آن مرحله، می توانید یک مارک سالم کراکر را انتخاب کنید و با اضافه کردن غلات به رژیم غذایی خوب باشید.

مردم اغلب از من می پرسند که چرا باید به رژیم غذایی پایبند باشید. خوب، بیایید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم و دلیل آن را ببینیم. کراکر سبزیجات باغی تنها 60 کالری در هر وعده دارد. 12 گرم کربوهیدرات، تنها یک گرم شکر و 2 گرم پروتئین وجود دارد. کراکرهای چند دانه تغذیه مشابهی دارند. سویا ترد نیز در منو وجود دارد که یک میان وعده بسیار خوب را نیز درست می کند. آنها خوب و ترد هستند اما کمی نمک نیز دارند و اغلب همان هوس هایی را که کراکر ممکن است برآورده می کند. آنها در طعم هایی مانند چدار سفید، رنچ و دارچین سیب وجود دارند. و، اینها حاوی کربوهیدرات کمتری نسبت به کراکرهای معمولی هستند. این گزینه ها نیز کاملاً ارزان هستند و تنها 4.5 دلار در هر جعبه هستند. اینطور نیست که در این رژیم غذایی نتوانید از خواربار فروشی ها میان وعده بخورید. شما مجاز به خوردن انواع خاصی از بستنی، ترشی شوید، مقداری آجیل، ژله، نعنا یا صمغ و کرفس هستید. من متوجه شدم که مردم اغلب کرفس یا ترشی ها را تخفیف می دهند، اما می بینم که می توانند همان ترد یا همان نمکی را که ممکن است از کراکرها می خواهید به شما بدهند. اگر نه، همیشه می‌توانید با نسخه رژیمی همراه باشید و همچنان کاملاً ایمن از آن استفاده کنید. اگر باید نوع کراکر مورد علاقه خود را داشته باشید، سعی کنید تعداد آنها را محدود کنید و سپس در روز بعد به رژیم غذایی خود ادامه دهید. البته این فقط نظر من است، اما فکر می‌کنم اگر واقعاً هوس آن را دارید، بهتر است به جای انکار آن، پیش بروید و کمی از چیزی داشته باشید.

اما من فکر نمی کنم این یک خطر واقعی برای کراکرها باشد، زمانی که آنها نسخه ایمن را همراه با رژیم غذایی ارائه می دهند. آنها همچنین دارای براونی و کوکی هایی هستند که بی خطر هستند.