کربوهیدرات های آسان در برابر این کربوهیدرات های پیشرفته

2 سبک اساسی کربوهیدرات ممکن است وجود داشته باشد: کربوهیدرات های آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های پیشرفته. پاسخ بدن ما دارید {به هر} سبک کربوهیدرات کاملاً متفاوت است. این متن به تمایز های این 2 سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه پاسخ بدن ما دارید {به هر} کدام می پردازد.

کربوهیدرات های آسان

کربوهیدرات های آسان تخصصی ایجاد می کند زبان رایج به طور معمول است به ممکن است “قند” می گویند، یک چیز هستند کدام ممکن است باعث راه اندازی شیرینی در داخل وعده های غذایی می شوند. در میان کربوهیدرات های آسان عبارتند به دلیل: گلوکز، فروکتوز، گالاکتوز، مالتوز، ساکارز را انتخاب کنید و انتخاب کنید لاکتوز. گلوکز به طور معمول است دکستروز هر دو قند خون معروف است را انتخاب کنید و انتخاب کنید منبع مفید اساسی نشاط برای بدن ما انسان است. فروکتوز قند قابل دریافت در داخل میوه است. گالاکتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید لاکتوز در داخل شیر آب؛ مالتوز قند مالت است (در داخل دنیای خالص غیر معمول است). را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساکارز شکر عجیب است. اکثریت اینها کربوهیدرات ها برای عجله هضم می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {پاسخ} انسولین بالایی را القا می کنند.

کربوهیدرات های پیشرفته

کربوهیدرات های پیشرفته به دلیل زنجیره های بلند مولکول های گلوکز تشکیل شدند. ممکن است همچنین به عنوان شناخته می شود “نشاسته” هر دو “فیبر” در داخل زبان رایج شناخته می شوند. آن را به راه مصرف شده، سه طبقه بندی کربوهیدرات های پیشرفته ممکن است وجود داشته باشد: فیبر نامحلول، فیبر محلول را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته. نشاسته در داخل غذاهایی قابل مقایسه با ماکارونی، سیب زمینی، غلات، برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان کشف شد می تواند باشد. فیبر محلول در داخل لوبیا، بلغور محیط دوسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرکبات ممکن است وجود داشته باشد، با این وجود فیبر نامحلول به دلیل کالا غلات فشرده (برنج اسپرسو ای، نان سبوس دار و بسیاری دیگر) به بازو می آید. نشاسته کندتر به دلیل کربوهیدرات‌های آسان هضم می‌شود، با این وجود همچنان {پاسخ} انسولین را راه اندازی می‌تدریجی. فیبر محلول را انتخاب کنید و انتخاب کنید نامحلول، با این وجود نتیجه در {پاسخ} انسولین نمی شود. فیبر محلول هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیس شدن گلوکز را تدریجی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیبر نامحلول {سرعت} حرکت چرخ دنده غذایی به دلیل سیستم گوارش را بهبود می دهد. دلیل این است علت ایجاد، در گذشته به دلیل از بین بردن چرخ دنده غذایی به دلیل بدن ما، خیس شدن کمتری به دلیل چرخ دنده مغذی ممکن است وجود داشته باشد.

پس چی بخورم؟

در داخل اصولاً مواقع، کربوهیدرات های پیشرفته تصمیم گیری در مورد بهتری خواهند بود: ممکن است در سراسر قبلی ساعت گلوکز را آهسته تر آزاد می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً در داخل غذاهایی همراه خود چرخ دنده مغذی اضافه شده نه کشف شد می شوند. با این وجود، برای مصرف شده بعد به دلیل اعمال، نیاز به برای عجله چرخ دنده مغذی را به ماهیچه های شخصی برسانید به همان اندازه به دلیل تجزیه تخصصی ایجاد می کند اندازه اعمال دارید اتفاق می افتد، قطع شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید الگو ریکاوری تحریک کردن شود. کربوهیدرات های آسان یکسان یک چیز است چرا که شما می توانید را. ممکن است برای عجله هضم می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث {پاسخ} انسولین قابل توجهی می شوند.

منظور به دلیل {پاسخ} انسولین {چیست}؟

انسولین هورمونی است کدام ممکن است پانکراس تأمین می تواند باشد. باشد که می تواند یک باشد هورمون آنابولیک {در نظر گرفته می شود}، به این به معنی کدام ممکن است باعث می تواند باشد بدن ما احساس بدن ما را بهبود دهد. وقتی کربوهیدرات می خورید، میزان انسولین ترشح شده به دلیل لوزالمعده به سبک کربوهیدرات مصرفی متکی است. شاخص گلیسمی اتصال بین وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انسولین را ارزیابی می تدریجی. در داخل حین فعالیت های ورزشی، بدن ما دارید هورمون {دومی} به تماس گرفتن کورتیزول تأمین می تدریجی. کورتیزول یک هورمون کاتابولیک است، به این به معنی منجر به تجزیه احساس بدن ما می تواند باشد. بعد به دلیل اعمال، می‌خواهید کربوهیدرات‌هایی بخورید کدام ممکن است پاسخ انسولین را تحریک می‌کنند (باعث می‌شود بدن ما انسولین ترشح تدریجی) به همان اندازه عواقب کورتیزول قطع شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریکاوری توده عضلانی برخاستن شود.