کوکای رژیمی، آیا می توانید وزن کم کنید یا فقط یک نوشیدنی خالی است؟

آیا کوکای رژیمی واقعاً برای کاهش وزن مفید است یا فقط یک هدر دادن است؟ اگر به نوشیدنی های گازدار علاقه دارید، این بحث ادامه دارد. ممکن است یک انتخاب برای شما باشد اما این مواد شیمیایی است و گاز آن نمی تواند برای شما خیلی خوب باشد. آنها برای مدت طولانی در مورد آن صحبت خواهند کرد.

شیرین کننده های تقلبی مفید هستند. قند خون و پوسیدگی مشکلی ندارند. همچنین، اگر نوشابه معمولی که دارای 140 کالری (خالی) و 39 کربوهیدرات است بنوشید و به کوکای رژیمی بروید، می توانید روزانه 420 کالری و 117 کربوهیدرات ذخیره کنید. نوشیدن آن 7 روز در هفته 2940 کالری ذخیره می کند و این فقط نوشیدنی است. فقط 600 کالری کمتر از 3500 کالری = 1 پوند میله است.

واقعیت این است که خوردن یک رژیم غذایی کم‌چرب یا بدون چربی تنها باعث می‌شود که شما هوس شیرینی‌های بیشتری کنید تا طعم بد غذاها یا نوشیدنی‌های ملایمی مانند کوکای رژیمی را جبران کنید. با وجود بسیاری از غذاهای سالم امروزه، تصور اینکه چرا با مشکل روزافزون چاقی مواجه هستیم، واقعاً سخت است. این وضعیت باعث شده است که بسیاری شیرین کننده های مصنوعی را مقصر بدانند در حالی که در واقعیت مشکل جای دیگری است.

برخی افراد به کافئین معتاد هستند. قبل از اینکه دیر شود از شر اعتیاد خلاص شدم. کافئین می تواند یک محرک عالی برای بدن انسان باشد. هر بار که چیزی حاوی کافئین می نوشیم، تمرکز، فعالیت و انرژی به دست می آید. به همین دلیل است که از کافئین در اکثر قرص های کاهش وزن امروزی استفاده می شود. همچنین ممکن است اثر خفیف تا خفیف سرکوب کننده اشتها داشته باشد. به همین دلیل، مردم نمی توانند این نوشیدنی های گازدار را به طور کامل کنار بگذارند.

اگر مجبور هستید بیش از سه قوطی کوکا در روز بنوشید، به خودتان لطف کنید و کوکای رژیمی یا رژیم غذایی را بنوشید که حتی خوشمزه تر و سدیم کمتری دارد. تمام فواید کافئین را بدون سردرد شمارش کالری قند به شما می دهد.

با این حال، وعده های غذایی را حذف نکنید و به جای آن کوکای رژیمی بنوشید. آیا دوست ندارید به جای “نوشیدن وعده غذایی خود” یک وعده غذایی سالم داشته باشید؟