کوکی های پروتئینی – نرم، ضخیم و جویدنی، بدون نیاز به پخت!


این کوکی های پروتئینی نرم، غلیظ و جویدنی هستند. با 20 گرم پروتئین در هر کوکی بسته بندی شده است. دستور غذا می تواند بدون شکر و وگان باشد، بدون نیاز به تخم مرغ!

کوکی های پروتئینی شکلاتی

برای تهیه کوکی های پروتئینی فقط به چهار ماده نیاز دارید.

بله جدی، فقط چهار عناصر.

من در سال گذشته درخواست‌های زیادی برای دستور پخت کوکی‌های پروتئینی Quest دریافت کردم و امروز بالاخره برای اشتراک‌گذاری آماده است. دستور غذای ساده میان وعده سالم بسیار آسان است و حتی راحت تر می توان آن را سفارشی کرد.

امیدواریم شما هم مثل ما عاشق کوکی ها باشید!

این براونی های پروتئینی را نیز امتحان کنید

ویدیوی دستور پخت کوکی پروتئینی را در بالا تماشا کنید

طعم کوکی های پروتئینی

کوکی های پروتئینی شکلاتی: پودر پروتئین ساده را در دستور زیر با مقدار مساوی از پودر پروتئین شکلات مورد علاقه خود جایگزین کنید.

Snickerdoodle: از کره بادام یا کره بادام هندی استفاده کنید و نصف قاشق چایخوری دارچین را به خمیر اضافه کنید. در صورت تمایل، قبل از شکل دادن به کوکی ها، در شکر دارچینی بغلتانید.

کوکی های پروتئینی نوتلا: این دستور غذای نوتلا خانگی وگان را برای کره آجیل خریداری شده از فروشگاه خریداری کنید. خمیر کوکی پروتئین دسر را بچشید و اگر از قبل به اندازه کافی برای ذائقه شما شیرین است، شیرین کننده را حذف کنید.

بادام هندی نارگیل: قبل از هم زدن تا یک سوم فنجان نارگیل خرد شده را در دستور غذا بپاشید. کره بادام هندی ترد یا خامه ای در اینجا به عنوان کره آجیل عالی است.

بادام وانیلی: یک چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص را در خمیر کوکی که با کره بادام خام یا بو داده درست شده است، هم بزنید.

کوکی های پروتئینی شکلاتی: قبل از تشکیل کوکی ها، حداکثر نصف فنجان شکلات چیپسی بزرگ یا کوچک را هم بزنید. یا چیپس های شکلاتی را درون کوکی های آماده فشار دهید. شکلات تلخ، شکلات نیمه شیرین یا چیپس شکلات سفید را امتحان کنید.

خوانندگان نیز این نان موز آرد بادام را دوست دارند

مواد تشکیل دهنده کوکی پروتئینی

مواد تشکیل دهنده دستور پخت کوکی با پروتئین بالا

در اینجا چیزی است که برای تهیه کوکی های پروتئینی نیاز دارید: پودر پروتئین، کره آجیل، شیرین کننده و کمی نمک برای افزودن عمق طعم.

منبع چربی: این می تواند کره بادام، کره بادام هندی، کره آفتابگردان، کره آجیل ماکادمیا، کره تخم کدو تنبل یا دیگر گزینه های بدون آلرژی آجیل باشد. من دوست دارم کوکی های پروتئینی کره بادام زمینی درست کنم.

شکلات چیپسی: اینها اختیاری هستند مگر اینکه شما هم مثل من یک chocoholic هستید. همچنین جایگزین کردن مقدار مساوی کشمش، کرن بری خشک یا چیپس کره بادام زمینی نیز خوب است.

شیرین کننده انتخابی: از هر نوع شیرین کننده گرانول همه منظوره، مانند شکر معمولی یا تصفیه نشده، شکر خرما یا نارگیل، یا اریتریتول یا مخلوط میوه راهب لاکانتو برای کوکی های پروتئینی بدون شکر استفاده کنید.

اگر پودر پروتئین بیشتری اضافه کنید تا خمیر کوکی خیلی نرم نباشد، می توانید از شیرین کننده مایع مانند عسل یا شربت افرا خالص استفاده کنید. یا به طعم استویا اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از مارک های استویا طعمی قوی به جا می گذارند، بنابراین آزمایش کنید تا یکی را که دوست دارید پیدا کنید.

اگر از پودر پروتئین شیرین شده و کره آجیل استفاده می کنید، ممکن است به مقدار زیادی (یا هیچ) شیرین کننده اضافی نیاز نداشته باشید. خمیر را بچشید تا تصمیم بگیرید.

همچنین یک دستور پخت کوکی پروتئین بلغور جو دوسر نیز در جعبه زیر موجود است.

چه نوع پودر پروتئینی؟

به یک فروشگاه مواد غذایی محلی یا فروشگاه مواد غذایی بهداشتی به اطراف نگاه کنید. احتمالاً انواع و طعم‌های مختلفی از پودرهای پروتئینی را برای فروش پیدا خواهید کرد، از جمله پروتئین آب پنیر، پروتئین برنج قهوه‌ای، پروتئین نخود، سفیده تخم‌مرغ، شاهدانه، کازئین، کلاژن و پروتئین سویا.

مارک های مختلف را امتحان کنید تا موارد دلخواه شخصی خود را پیدا کنید. من متوجه شدم که برخی از مارک های پودر پروتئین مزه مصنوعی قوی دارند. برخی دیگر خنثی تر هستند، که برای پخت با پودر پروتئین ایده آل است.

من پودر پروتئین بدون طعم و شیرین را برای کوکی ها ترجیح می دهم تا طبیعی ترین طعم را تضمین کنم. اما اگر پودر طعم دهنده ای دارید که دوستش دارید، از آن استفاده کنید.

کوکی های پودر پروتئین

آیا کلوچه های پروتئینی سالم هستند؟

این روزها بازار از کلوچه های پروتئینی بسته بندی شده اشباع شده است. برندهایی مانند Lenny & Larry’s، Munk Pack، NuGo، Atkins، BHU Fit و Quest در مجموعه ای از طعم ها مانند شکلات، لیمو، کشمش بلغور جو دوسر و کیک تولد عرضه می شوند.

در حالی که کوکی های خریداری شده از فروشگاه سرشار از پروتئین هستند، این لزوما به این معنی نیست که همه گزینه ها برای شما خوب هستند. برخی از کوکی ها حاوی قند بیشتری نسبت به پروتئین هستند و برخی دیگر شامل شیرین کننده های مصنوعی، روغن نخل یا آرد سفید هستند.

درست کردن کوکی‌های پروتئینی سالم خود در خانه به شما امکان می‌دهد مواد تشکیل دهنده را کنترل کنید و به شما امکان می‌دهد از مواد فرآوری شده یا آدامس‌های سخت هضم یا الکل‌های قند صرفنظر کنید.

دستور تهیه کوکی پروتئینی خانگی بدون آرد، بیش از سه گرم فیبر و حداکثر بیست گرم پروتئین (بسته به نوع پودر پروتئین مورد استفاده) برای تنها 200 کالری در یک کوکی بزرگ است.

پودر پروتئین باقی مانده؟ آن را به این جو پخته اضافه کنید

کوکی های پروتئینی

آیا کلوچه های پروتئینی کتو هستند؟ بدون گلوتن؟ وگان؟

برای کوکی های پروتئین گیاهی، به سادگی یک پودر پروتئین گیاهی و چیپس شکلات بدون لبنیات اختیاری انتخاب کنید.

کوکی های پر پروتئین بدون گلوتن و به طور طبیعی بدون آرد هستند تا زمانی که پودر پروتئینی که استفاده می کنید حاوی گلوتن نباشد.

برای تهیه کوکی های پروتئین کتو، از پودر پروتئین کتو و کره آجیل کم کربوهیدرات مانند کره ماکادمیا استفاده کنید. کوکی ها را با اریتریتول دانه بندی شده یا استویا شیرین کنید.

خمیر کوکی پروتئینی

چگونه بهترین کوکی های پروتئینی را درست کنیم

تمام مواد خود را جمع آوری کنید.

اگر کره آجیل از قبل به راحتی قابل هم زدن نیست (که مخصوصاً اگر از کره بادام زمینی طبیعی یا کره بادام استفاده می کنید رایج است)، آن را به آرامی گرم کنید تا نرم شود.

کره آجیل را با تمام مواد باقیمانده ترکیب کنید و هم بزنید تا یک بافت خمیر شیرینی شکل بگیرد.

به چهار قسمت تقسیم کنید و هر تکه را به شکل توپ در آورید. سپس با دست یا ته قاشق به شکل کوکی فشار دهید.

همچنین می‌توانید در این زمان مقداری شکلات چیپسی را درون کوکی‌های پخته نشده فشار دهید.

کوکی‌های بدون پخت را همانطور که هست بخورید یا برای دستورالعمل‌های پخت به مرحله بعدی بروید.

روی یک ورقه کوکی قرار دهید و در صورت تمایل با کاغذ روغنی پوشانده و به مدت هشت دقیقه در طبقه وسط فر با دمای 350 درجه فارنهایت (از قبل گرم شده) بپزید.

قبل از دست زدن بگذارید خنک شوند، زیرا با سرد شدن سفت می شوند. کلوچه های باقیمانده را در یک ظرف دربسته روی پیشخوان، در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

نکات و ترفندهای دستور غذا

از آنجایی که انواع مختلفی از پودرهای پروتئینی وجود دارد و همه آنها در دستور العمل ها دقیقاً یکسان عمل نمی کنند، برخی از انواع پودر پروتئین ممکن است به کره آجیل بیشتری نیاز داشته باشند اگر خمیر شما خیلی خشک است یا پودر پروتئین بیشتری اگر خمیر است.

آیا نمی خواهید از پودر پروتئین برای کوکی ها استفاده کنید؟ به راحتی می توانید مقدار مساوی آرد جو را جایگزین پودر پروتئین کنید. یا آزمایش کنید تا مقدار ایده آل آرد نارگیل یا آرد بادام را برای استفاده به عنوان جایگزین بیابید. اگر از آرد نارگیل استفاده کنید، به مقدار بسیار کمتری نیاز خواهید داشت.

اگر به جای شکر از عسل، آگاو یا شربت افرا خالص استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد پودر پروتئین بیشتری را هر چند وقت یکبار اضافه کنید تا به بافت خمیر شیرینی برسید.

مهمتر از همه، حتما از پودر پروتئینی استفاده کنید که از قبل می دانید دوست دارید!

بیسکویت کره بادام زمینی کتو بدون لبنیات بدون تخم مرغ

دستور العمل های بیشتر کوکی سالم

کوکی های کتو

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

کوکی قلقلی

کوکی کره بادام زمینی کتو

کوکی های آرد نارگیل

کوکی های سالم با پروتئین بالا
  • 1/2 فنجان کره آجیل انتخابی
  • 1/2 فنجان پودر پروتئین (64 گرم)
  • 2 قاشق غذاخوری شیرین کننده دلخواه
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 فنجان شکلات چیپسی، اختیاری
  • قبل از شروع، خواندن نکات و ترفندهای بالا برای بهترین نتیجه بسیار مهم است. برای تهیه کوکی های پروتئینی، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. همه مواد را با هم مخلوط کنید تا بافت خمیر شیرینی شکل بگیرد. به چهار قسمت تقسیم کنید، به شکل توپ در بیاورید، سپس با دست فشار دهید تا به شکل کوکی در بیاید. اگر می‌خواهید شیرینی‌ها را بپزید، آن‌ها را به مدت 8 دقیقه روی ورقه‌ای بپزید که در صورت تمایل با کاغذ روغنی پوشانده شده است. بگذارید قبل از دست زدن خنک شود، زیرا در حین خنک شدن سفت می شود.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های پروتئین بالا

طرز تهیه میله های پروتئینی دستور العمل آسان

میله های پروتئینی – 5 طعم جدید

دستور العمل بستنی تمرینی شکلاتی (وگان، بدون بستنی ساز)

بستنی پروتئینی

شیک موز کره بادام زمینی

اسموتی موز کره بادام زمینی

دستور العمل پودینگ چیا که از شیر جو دو سر خانگی استفاده می کند

دستور العمل های پودینگ چیا

میله های پروتئین کتو کم کربوهیدرات

میله های پروتئین کتو