گیاهخواری مفید

فلسفه وعده های غذایی، مشابه گیاهخواری، نیاز به در داخل چارچوب {انگیزه} آن خواهد شد توجه شود. توضیحات منصفانه آرام مسکن گیاهخواری هر دو وگان ممکن است خوب عبارت باشد یا نباشد به دلیل: {اخلاقی}، رفاه حیوانات، اطراف زیست، بهداشت، مسائل ارزان، {گرسنگی} روی زمین هر دو اعتقادات غیر سکولار.

در داخل ایده عظیم، گیاهخوار به خصوصی آموزش داده شده است می تواند کدام ممکن است گوشت، خروس، ماهی هر دو کالا تشکیل این وعده های غذایی را نمی خورد. با این وجود، {در این} اصطلاح بزرگ متنوع {زیر} گروه به دلیل گیاهخواری ممکن است وجود داشته باشد. بعضی به دلیل آنها خواهند شد … هستند:

نیمه گیاهخواری – تنها واقعی محدودیت گوشت خوک است
گیاهخواری طرفدار – ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروس بخورید
گیاهخواران Ovo-Lacto – به دلیل کالا حیوانی مشابه تخم خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات بیشترین استفاده را ببرید
لاکتو-گیاهخوار – به ساده لبنیات بلعیدن می تواند
وگان – تحت هیچ شرایطی کالا حیوانی نخورید. {اینها} متعهدترین گیاهخواران هستند.

وگان ها به دلیل گوشت حیوانات هر دو کالا جانبی حیوانی استفاده بیشتر از {نمی کنند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل بیشترین استفاده را ببرید کالا جانبی حیوانی (مشابه کفش ورزشی های چرمی) را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالا بررسی شده مشتاق در مورد حیوانات (مشابه فراهم می کند زیبایی) در داخل آرام مسکن شخصی اجتناب می کنند. یک تعداد زیادی از {افرادی که} آرام مسکن وگان را پذیرفته اند، به توضیحات {اخلاقی}، به طور قابل توجهی ظلم را انتخاب کنید و انتخاب کنید استثمار در داخل تأمین کالا حیوانی، این {کار} را مشارکت در اطلاعات اند.

گیاهخواری – فواید برنامه کاهش وزن طبیعی برای بهزیستی

بحث و جدال کمی فقط ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است منصفانه رژیم گیاهخواری {به درستی} {برنامه ریزی} شده فواید زیادی برای بهزیستی دارد. آموزش داده شده است می تواند گیاهخواران شاخص توده جسمی کمتری نسبت به غیر گیاهخواران دارند. آنها خواهند شد به دلیل میزان نابودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر کمتری به دلیل {بیماری} ایسکمیک قلبی مبارزه کردن می برند، {سطح کلسترول} خون کاهش، استرس خون کاهش، را انتخاب کنید و انتخاب کنید هزینه کاهش استرس خون، دیابت سبک دوم را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها پروستات را انتخاب کنید و انتخاب کنید {روده} {بزرگ است}. {اینها} در میان عواقب مخرب فرآورده های حیوانی است اندازه مسکن مقدار بیش از حد از خورده می شوند.

رژیم گیاهخواری فواید مصرف شده ای مختلفی را {ارائه می دهد}. این برنامه کاهش وزن دارای چربی ها اشباع شده، کلسترول ldl را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین حیوانی کم است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری دارای کربوهیدرات، فیبر، منیزیم، پتاسیم، اسید فولیک، بور را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان های ویتامین C را انتخاب کنید و انتخاب کنید E را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی فیتوکمیکال های پیشگیری کننده به دلیل بیشتر سرطان ها است. ترکیبات شیمیایی طبیعی در موضوع تاکید بر میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} اخیر، این برنامه کاهش وزن قلیایی تر به دلیل اسید تأمین شده همراه خود بلعیدن پروتئین های حیوانی است. اسید در دسترس در داخل بدن ما باعث می تواند کدام ممکن است کلسیم به دلیل استخوان ها شسته شود و عملکرد خدمت می کنند منصفانه بافر حرکت تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی به دمینرالیزاسیون استخوان پشتیبانی تنبل. پروتئین های حیوانی بی کیفیت بالا می توانند تشکیل هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی بیوتیک هایی باشند کدام ممکن است بر سلامت ما {تأثیر} می گذارد.

گیاهخواری – کمبودهای مصرف شده ای کدام ممکن است نیاز به در داخل برنامه کاهش وزن وگان/گیاهخواری به آنها خواهند شد کلمه کرد

{در حالی که} رژیم گیاهخواری فواید زیادی دارد، اما چه زمانی {به درستی} متعادل نباشد، ممکن است علاوه بر این در داخل در میان چرخ دنده مغذی مورد نیاز نیز عدم وجود داشته باشد یا نباشد:

ویتامین B12

استدلال شده است کدام ممکن است وگان ها تا حد زیادی به دلیل گوشت خواران آسیب پذیر عدم وجود ویتامین B12 به نظر نمی رسد که باشند. به این دلیل است که چه چیزی مسئول چه چیزی بود است کدام ممکن است وگان ها فلور {روده} مثبت تری دارند کدام ممکن است B12 رضایت بخش تأمین می تنبل.

دارایی ها – البته است به ساده در داخل کالا حیوانی ممکن است وجود داشته باشد. می توان آن خواهد شد را به دلیل لبنیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم خروس اکتسابی کرد. آلودگی منبع مفید غنی به دلیل ویتامین B12 است را انتخاب کنید و انتخاب کنید گمان می‌رود کدام ممکن است {سبزیجات} کمی فقط شسته شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید اخیر درو کردن شده منبع مفید مفیدی باشند. با این وجود، سبک‌های برنامه کاهش وزن مرسوم ، مد روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهیت استریل وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطراف، این منبع مفید را به منبعی دقیق دوباره کاری نمی‌تنبل.

برای سنتز DNA، تأمین گلبول های صورتی، تأمین قدرت، جداسازی سلول های عصبی، متابولیسم هموسیستئین، چربی ها سوزی، تشکیل استخوان، {انتقال} دهنده های عصبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین هورمون لازم است.

کمبودها – کم خونی کشنده ای، ممکن است خوب مرحله هموسیستئین را بهبود دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهدید {بیماری} قلبی را بهبود دهد

دارایی ها طبیعی – غذاهای غنی شده، عصاره مخمر، شیر آب سویا غنی شده. جلبک‌های نوزاد (اسپیرولینا، کلرلا را انتخاب کنید و انتخاب کنید جلبک‌های بی تجربه آبی) منبع مفید شگفت انگیز ویتامین B12 اندیشه در مورد می‌شوند، {هر} چند قبلی کدام ممکن است نمی شود ویتامین به تعیین کنید زیستی برای بدن ما بحث برانگیز است هر دو خیر.

ویتامین دی

شیرخواران، جوانان را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشخاص حقیقی مسن تر ویتامین D را همراه خود اثربخشی کمتری سنتز می کنند

دارایی ها – به دلیل قرار کلاچ منافذ و پوست کشف نشده نور روز ناشی می تواند. معمولا در داخل دارایی ها حیوانی – کره، تخم خروس، ماهی روغنی، شیر آب، جگر ممکن است وجود داشته باشد. ممکن است حتی در داخل مارگارین کمی فقط غنی شده ارائه می شود.

برای – تشکیل استخوان – نگه داشتن مرحله کلسیم در داخل پلاسما مورد نیاز است. در داخل پیشگیری به دلیل پوکی استخوان می تواند حیاتی باشد.

کمبودها – راشیتیسم (در داخل جوانان)، پوکی استخوان، اسهال، بی خوابی، عصبی در دسترس بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید انقباض بافت عضلانی

دارایی ها طبیعی – آفتاب، تقویت می کند همراه خود مولتی ویتامین روز به روز

ویتامین A

ویتامین A به دلیل پیش بازسازی شده به ساده در داخل غذاهای حیوانی کشف شد می تواند. گیاهخواران با استفاده از بلعیدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوباره کاری بتاکاروتن غذایی به ویتامین A متکی هستند. اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است بلعیدن 3 وعده در داخل روز به دلیل میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} زرد/نارنجی هر دو {سبزیجات} همراه خود برگ بی تجربه {تیره} برای تامین نیازهای ویتامین A رضایت بخش است.

ویتامین B2

گوشت حیوانات منبع مفید خوبی به دلیل ویتامین B2 است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {افرادی که} گوشت نمی خورند ممکن است علاوه بر این دچار عدم وجود این ویتامین باشند. دارایی ها غیر گوشتی ویتامین B2 عبارتند به دلیل: بادام، قارچ، مارچوبه، موز، لوبیا، کلم بروکلی، انجیر، کلم پیچ، عدس، نخود، کنجد، سیب زمینی شیرینی، توفو، تمپه را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانه گندم.

کلسیم

کلسیم یک پارچه معدنی مورد نیاز برای {انتقال} عصبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انقباض عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی مینا ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان های آسیب ندیده است. اگر {سبزیجات}، {سبزیجات}، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات غنی به دلیل کلسیم به سختی کافی بلعیدن نشود، منصفانه رژیم زحمت کش وگان ممکن است خوب نتیجه در عدم وجود این ماده معدنی شود. بور، یک پارچه معدنی به کاهش به دلیل انگشت ارائه کلسیم مؤثر است، {عمدتا}ً در داخل میوه‌ها، {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغزها کشف شد می‌شود. بلعیدن تا حد زیادی پتاسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین K در داخل گیاهخواران منصفانه چیز خوب در مورد برای حفاظت به سمت تحلیل استخوان است.

دارایی ها کلسیم طبیعی – بروکلی، کلم پیچ، کلم پیچ، پاک چوی، شلغم بی تجربه، بامیه، آجیل، دانه ها، حبوبات، کالا سویا غنی شده، توفو، انجیر، ملاس سیاه. متنوع به دلیل این وعده های غذایی نیز دارایی ها شگفت انگیز منیزیم هستند کدام ممکن است برای گرفتن کلسیم لازم است.

اهن

آهن هِم به دلیل خون حیوانات، به طور قابل توجهی گوشت خوک، 5 برابر مؤثرتر به دلیل دارایی ها طبیعی کدام ممکن است به ساده تشکیل آهن غیر هم هستند، گرفتن می تواند. با این وجود، آهن هِم اضافه شده ممکن است خوب شناخته شده به عنوان منصفانه پرو اکسیدان حرکت تنبل. این اراده ارتباط بین {آسیب} شریانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها {روده} عظیم را در داخل گوشت خواران منطقی سازی دهد.

مهارکننده های غالب گرفتن آهن در داخل رژیم گیاهخواری فیتات های در دسترس در داخل گندم هستند. با این وجود، ویتامین C، کدام ممکن است معمولا در داخل برنامه کاهش وزن طبیعی همراه خود آهن بلعیدن می تواند، معمولاً، ممکن است علاوه بر این به تقویت گرفتن پشتیبانی تنبل.

دارایی ها طبیعی – توفو، لوبیا، عدس، تخم کدو تنبل، کینوا، شاهی، جعفری، قارچ، میوه خشک، منافذ و پوست سیب زمینی، مارچوبه، چغندر، بلغور محیط دوسر، ملاس سیاه

فولاد روی

در نظر گرفته می شود پروتئین حیوانی گرفتن روی را تقویت می بخشد، {در حالی که} فیتات ها (در دسترس در داخل کالا گندم) روی را پیوند داده شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید از بین بردن می کنند. اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است روی در داخل رژیم گیاهخواری احتمالاً خیلی کمتر است.

دارایی ها طبیعی – لوبیا آدوکی، لوبیا صورتی، بادام هندی، تخم کدو تنبل، تخمه آفتابگردان، پایه زنجبیل، آجیل برزیلی

ید

تحقیق نمایشگاه ها کدام ممکن است وگان هایی کدام ممکن است نمک یددار هر دو {سبزیجات} دریایی بلعیدن {نمی کنند} مستعد عدم وجود ید هستند. این واقعیت واقعی کدام ممکن است رژیم‌های وگان معمولاً تشکیل گواتروژن‌ها (غذاهایی کدام ممکن است کار کردن تیروئید را مهار می‌کنند)، مشابه کالا سویا را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} چلیپایی، تعداد زیاد است، به یک مسئله بالقوه {مرتبط} همراه خود نارسایی تیروئید ردیابی می‌تنبل.

دارایی ها طبیعی – جلبک دریایی، {سبزیجات} دریایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک یددار

EFA های امگا 3

رژیم های گیاهخواری می توانند تشکیل اسیدهای چرب امگا 3 را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشتقات آنها خواهند شد EPA را انتخاب کنید و انتخاب کنید DHA کم باشند کدام ممکن است مستقیماً به دلیل روغن ماهی به انگشت می آیند. به همین دلیل به گیاهخواران به شدت توصیه می شود کدام ممکن است دارایی ها موثر امگا 3 مشابه دانه کتان، کدو تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو را در داخل برنامه کاهش وزن شخصی بگنجانند. روی یکی از آنها در نظر گرفته عناصر کمکی می خواست برای دوباره کاری اسیدهای چرب امگا 3 به DHA را انتخاب کنید و انتخاب کنید EPA است. اگر عدم وجود روی در داخل بدن ما وجود داشته باشد یا نباشد، اکنون می توان دارایی ها DHA طبیعی را به دلیل ریزجلبک ها به انگشت آورد.

پروتئین

هیچ دلیلی {وجود ندارد} کدام ممکن است رژیم گیاهخواری نتواند نیازهای پروتئین بدن ما را برآورده تنبل. دارایی ها پروتئین وگان جای می دهد لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات، کالا بیشتر مبتنی بر سویا، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات است. در میان غذاهای طبیعی مشابه کینوا دارایی ها خوبی به دلیل {هر} هشت اسید آمینه مورد نیاز هستند. مختلط به دلیل منصفانه کربوهیدرات پیشرفته را انتخاب کنید و انتخاب کنید منصفانه پروتئین طبیعی (مشابه برنج اسپرسو ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا) در داخل منصفانه وعده غذایی هر دو در کل روز منصفانه پروتئین فشرده را می سازد.

منصفانه آرام مسکن وگان هر دو گیاهخواری {برنامه ریزی} شده فواید زیادی دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است خوب برای تمام سطوح مسکن دقیق باشد یا نباشد. با این وجود، آرامش خاطر به دلیل منصفانه برنامه کاهش وزن متعادل کدام ممکن است تمام چرخ دنده مغذی مورد نیاز را برای مفید {ماندن} پیشنهادات، می تواند حیاتی باشد. در داخل صورت نامشخص در دسترس بودن به عدم وجود، می توان برای ایجاد مرحله چرخ دنده معدنی آزمایش خون مشارکت در داد. برای جبران {هر} گونه چرخ دنده مغذی به دلیل انگشت گذشت می توان به دلیل تقویت می کند های همراه خود کیفیت بالا موثر دقیق استفاده بیشتر از کرد.

کتابشناسی – لیست کتب

Ashwell M et al (2004) Lamberts: The Practitioners Guide to Supplements. چاپ دوم. لندن. صفحه بحث خوانندگان همراه خود وظیفه {محدود}.
Holford P (2004) راهنما مقدس جدیدترین برای مصرف شده مثبت. لندن: پیاتکوس
Matten, G. (2004) BCNH: YR2 – Practitioner Certificate. سوپر وعده های غذایی، غذای نپخته، آب، گیاهخواری را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیاهخواری، ترکیبی وعده های غذایی، ماکروبیوتیک ها. لندن: BCNH