یک تست رایگان و ساده برای pH، یک تست کننده سلامت بالقوه

تخمین زده می شود که 80 درصد از تمام مرگ و میرها در ایالات متحده ممکن است به تعویق بیفتد و شما این قدرت را دارید که
انجام دهید! قاتل اصلی جمعیت آمریکا بیماری قلبی، دیابت، و چاقی قابل اجتناب است. این مشکلات سلامتی و سایر شرایط بهداشتی جدی از جمله؛ آلرژی، افسردگی، هضم ضعیف، سردرد، سندرم روده تحریک پذیر، خستگی، اضطراب و بسیاری موارد دیگر ارتباط مستقیمی با رژیم غذایی و مصرف مواد مغذی ما دارند. با اندازه گیری PH بزاق خود در خانه، می توانید به سرعت و به راحتی استرس تغذیه ای که بدن شما تحت آن قرار دارد را اندازه گیری کنید و تعیین کنید که آیا به حمایت های تغذیه ای اضافی نیاز است یا خیر. آمریکایی ها کم کم با فست فود و کمبود مواد مغذی طولانی مدت خود را می کشند، اما امیدی وجود دارد. با بهبود رژیم غذایی و مصرف مکمل های غذایی می توانیم اثرات بیماری های دژنراتیو را معکوس کنیم. آزمایش pH بزاق ممکن است پاسخ ساده ای به بحران مراقبت های بهداشتی باشد که آمریکا با آن مواجه است.
pH بزاق توسط رژیم غذایی و میزان ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن شما کنترل می شود. PH پایین بزاق نشانگر خوبی برای نیاز به مکمل های ویتامین و مواد معدنی است. pH بزاق بیش از 7.0 نشانه خوبی است که نشان می دهد ویتامین ها و مواد معدنی کافی دریافت می کنید. این آزمایش ساده یک روش کلی خوب برای اندازه گیری میزان ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شماست. مزایای آزمایش pH بزاق این است که ساده، ارزان و کنترل بیمار بر نظارت بر مسیر بازگشت آنها به سلامتی خوب است. PH بزاق ده ها سال است که توسط پزشکان به عنوان شاخص کلی سلامت بدن شما استفاده می شود. تحقیقات اخیر pH پایین بزاق را با تغذیه نامناسب مرتبط دانسته است و مشخص شده است که شاخصی در چندین بیماری پیشرو است. pH بزاق معمولاً از 5 تا 9 اندازه گیری می شود، هر چه نمره شما کمتر باشد اسیدی تر و احتمال ابتلا به مشکلات سلامتی بیشتر می شود. سطح pH ایده آل بزاق شما باید بین 7.0-7.4 باشد، این یا اولین بار در صبح یا یک ساعت پس از مصرف غذا یا مایعات است. خبر خوب این است که شما می توانید بدون استفاده از داروهای پرهزینه یا مراجعه به پزشک، سلامت خود را کنترل کرده و بهبود بخشید. شما می توانید با بهبود غذاهایی که می خورید و مکمل های غذایی مصرفی، pH بزاق خود را بهبود ببخشید.
برای افزایش سطح pH بزاق خود باید بدانید که چه غذاهایی بخورید و از کدام غذاها اجتناب کنید. بدن غذاها را به صورت اسیدی، خنثی یا قلیایی می شناسد. غذاهای پر پروتئین مانند گوشت، ماهی، لوبیا و مرغ باعث اسیدی شدن بدن می شوند. میوه ها، سبزیجات و غلات کامل ماهیتی قلیایی دارند و به افزایش سطح pH بزاق شما کمک می کنند. بدترین غذاها در رژیم غذایی آمریکا؛ قهوه، نوشابه، الکل، شکر، ساخارین، آرد فرآوری شده و غذاهای سرخ شده بیشترین مواد اسیدی موجود را تشکیل می دهند.
این آزمایش آسان و ایمن به وضوح نشان می دهد که چگونه سبک زندگی آمریکایی ما را مستقیماً به یک بحران مراقبت بهداشتی ملی سوق داده است.
در اینجا چیزی است که پزشکان و محققان برجسته امروزی در مورد آزمایش pH می گویند:

غذاهای خاص اسید، سطوح قلیایی، روند پیری و بیماری را متعادل می کنند

تایمز جراحی زیبایی; 7/1/2003; کاراوی، جیم



به گفته دکتر وینس جیامپاپا، در کتاب “طولانی کوانتومی”، غذاهای تولید کننده اسید، آنزیم های آنتی اکسیدانی را مسدود می کنند و توانایی ما را برای هضم غذا به ریزمغذی ها کاهش می دهند. برای حفظ تعادل آنتی اکسیدانی خوب، بیماران به pH کمی قلیایی نیاز دارند. به طور کلی غذاهای اسید زا به شرح زیر است: شکر، آرد، غلات تجاری، ماهی، مرغ، تخم مرغ، گوشت. غذاهای قلیایی‌زا میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات و محصولات سویا را مصرف می‌کردند.

اثربخشی یک تیم دندانپزشک / متخصص تغذیه در ارزیابی سلامت دندان پرخوری.


مجله انجمن رژیم غذایی آمریکا. 8/1/1990

; وامپلد، ریچارد ال.

این مقاله تحقیقاتی گزارش داد که بیماران مبتلا به بولیمیک pH بزاق پایین تری دارند. pH پایین یافت شده با کمبود مواد مغذی و با بروز بیشتر فرسایش و حفره دندان همراه بود.

پاکسازی موکوسیلیاری بینی و pH بینی و دهان در بیماران مبتلا به دیابت وابسته به انسولین.


مجله گوش و حلق و بینی

; 1378/08/01; کورت، آینور، و همکاران.

ما دریافتیم که پاکسازی موکوسیلیری بینی و سطوح pH دهان در بیماران دیابتی با افراد سالم تفاوت معنی داری دارد.

آنالیز همبستگی ادرار، دکتر ام تی مورتر،



pH بزاق نشان دهنده محیط درون سلولی است و دقیق ترین شاخص سلامت کلی و وضعیت ذخیره قلیایی است… PH بزاق باید به طور مداوم pH 6.8 یا بالاتر باشد.

در زیر لیستی از غذاهای رایج و چگونگی تأثیر آنها بر تعادل اسیدی / قلیایی بدن آورده شده است.

PH بزاق هرگز نباید زیر 6.1 باشد…

در حالی که فهرست مربوط به غذاهای قلیایی و اسیدی توسط محقق متفاوت است، اما اصول اولیه یکسان است. غذاهای اسیدی، غذاهایی با پروتئین بالا مانند گوشت، ماهی و مرغ هستند. غذاهای قلیایی غلات کامل، میوه ها و سبزیجات هستند. مانند همه رژیم های غذایی سالم، فست فودها، غذاهای سرخ شده، غذاهای فرآوری شده، شکر و غیره همگی غذاهای اسیدی هستند و باید از مصرف آنها اجتناب شود. لیست زیر به شما کمک می کند تا در مورد غذاهایی که برای شما مناسب هستند تصمیم بگیرید. لازم نیست از غذاهای اسیدی اجتناب کنید، اما در مقایسه با غذاهای قلیایی کمتر از آنها استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، در حالی که میوه هایی مانند لیمو و پرتقال اسیدی هستند، بر پایه قلیایی هستند و یا برای شما مفید هستند.

این فهرست از کتاب دکتر مورتار، آنالیز همبستگی ادرار گرفته شده است.

غذاهای قلیایی مواد غذایی خاکستر اسیدی

گوش ماهی اسفناج خام

صدف سبز چغندر

عدس خشک شده ملاس

سوسیس کرفس

انجیر خشک ساردین

بلغور جو دوسر هویج

لوبیا خشک گوشت ذرت

برگ شاورد خرچنگ

بادام زمینی شاهی

کلم ترش شاهین

کراکر سودا کاهو

لوبیا لیما سبز کد ماهی

ماکارونی لوبیا خشک لیما

کره بادام زمینی ریواس

مرغ کلم

پایک کلم بروکلی

کلم بروکسل برنج قهوه ای است

لوبیا سویا سبز گل گندم کامل

آرد سفید خیار

ازگیل سالمون

گوشت گاو تربچه

بوقلمون روتاباگاس

جو نخود خشک

لیست های اضافی از غذاهای قلیایی و اسیدی را می توان در وب سایت های متعدد یافت.

در کنار تغییر رژیم غذایی برای بهبود سطح pH بزاق، مکمل‌های غذایی مهم هستند. اندازه گیری pH بزاق بر اساس غذاهایی که می خورید و ویتامین ها و مواد معدنی موجود در سیستم شما است. PH اسیدی بزاق نشانه خوبی از نیاز به مکمل های غذایی است. من یک مولتی ویتامین با مواد معدنی، یک محصول سبز و آنزیم های گوارشی را برای pH بسیار پایین بزاق توصیه می کنم.

اگر می‌خواهید یک کیت تست رایگان برای اندازه‌گیری pH بزاق خود داشته باشید، لطفاً به دکتر زودکوی ایمیل بزنید @ [email protected]