یک جایگزین ارزان برای رژیم اسکارسدیل – برنامه های رژیم غذایی با بودجه

در زیر دستور العمل هایی وجود دارد که می توان از آنها به عنوان جایگزینی برای رژیم غذایی اسکاردیل استفاده کرد. از خواربار ارزان سوپرمارکت استفاده می‌کند که می‌تواند از نظر بودجه آسان باشد.

هر روز صبحانه: نصف گریپ فروت، طالبی یا سایر میوه های فصلی – هر کدام که ارزانتر است – و یک تکه نان پروتئینی بدون مواد افزودنی بخورید.

دوشنبه: برای ناهار، سالاد سرآشپز، آب مرغ و یک تکه نان پروتئینی برشته شده تهیه کنید. برای شام، ماهی تازه یا منجمد را کباب کنید یا بپزید. با سالاد بخورید.

سهشنبه: برای ناهار با هر ترکیب میوه ای که دوست دارید یک سالاد میوه تهیه کنید. برای شام، مقدار زیادی همبرگر سرخ شده، جوانه یا کلم بروکلی، کلم، و سالاد خیار، تربچه، کرفس و کاهو بخورید.

چهار شنبه: سالاد ماهی تن یا سالمون را با سرکه و سس لیمو روی کاهو و خربزه یا گریپ فروت میل کنید. در هنگام شام می توانید بین راگوی بره یا بند انگشتی بره سرخ شده انتخاب کنید. آن را با کلم ترش و سالاد گوجه فرنگی، کاهو، خیار و کرفس میل کنید.

پنج شنبه: دو عدد تخم‌مرغ بخورید که می‌توانید آن‌ها را هر طور که دوست دارید بپزید، پنیر کوتیج یا کشک کم‌چرب، کدو سبز و یک تکه نان پروتئینی برشته شده. برای شام می توانید مرغ را میل کنید که می توان آن را سرخ کرده، آب پز و کبابی کرد.

جمعه: برای ناهار یک پای اسفناج و سس سیب بدون شکر میل کنید. برای شام، می توانید ماهی را با یک سالاد ترکیبی و یک تکه نان پروتئینی برشته شده، سرخ کنید، بپزید و تفت دهید یا به صورت غیرقانونی سرخ کنید.

شنبه: برای ناهار روی کاهو سالاد میوه تهیه کنید. برای شام، مرغ کباب، آب پز یا آب پز، سالاد کاهو و گوجه فرنگی و هندوانه یا طالبی ممکن است بهترین جایگزین برای مواردی باشد که رژیم اسکاردیل تجویز می کند.

یکشنبه: از میان بوقلمون سرد یا گرم، مرغ کباب هاوایی یا بوقلمون ترشی شده را برای خوردن با کلم پخته، گوجه فرنگی یا هویج انتخاب کنید. شام شامل انتخابی از استیک گرد کبابی شده، ژامبون بدون استخوان، جگر و پیاز، کباب قابلمه بدون چربی یا استیک پیمنتو، گوجه فرنگی پخته شده و کلم بروکسل است.