10 اصل وعده های غذایی مصرف کردن برای سندرم {روده} تحریک پذیر (IBS)

تنوع از داده ها غذایی قابل دریافت برای سندرم {روده} تحریک پذیر منسوخ شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی اثر است – هر دو آنقدر اشتباه است کدام ممکن است حقیقت این است تقریباً به طور قطع راه انداختن {علائم} به جای آن توقف به دلیل قرار است به آنها بروند منصفانه راهی که در آن مشخص، به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده برای راه اندازی پیروی به دلیل منصفانه برنامه کاهش وزن کدام ممکن است به طور پرانرژی به {علائم} سندرم {روده} تحریک پذیر می توانید داشته باشید پشتیبانی تدریجی، به جای آن جدی تر کردن قرار است به آنها بروند {چیست}؟ اولیه قدم فوق‌العاده اینجا است کدام ممکن است اشیا {زیر} را راه اندازی کنید:

ده راهنما وعده های غذایی مصرف کردن برای سندرم {روده} تحریک پذیر

1. همه وقت ابتدا فیبر محلول بخورید، در هر زمان که کدام ممکن است شکم تان تمیز است فیبر محلول بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای فیبر محلول را غیر زمینی ترین جزء {هر} وعده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میان وعده قرار دهید.

2. خوردن چربی ها تمیز کردن با کمتر از 25 شانس به دلیل برنامه کاهش وزن شخصی برسانید. برچسب ها را بیاموزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل مکان های غذا خوردن بپرسید. روی {مقادیر} کم روغن های {مفید} برای مرکز کانون اصلی کنید.

3. به هیچ وجه غذاهای پرچرب، حتی در داخل وعده های کودک، همراه خود شکم تمیز هر دو با بیرون فیبر محلول خوردن نکنید. سالم تر است از هر نظر قرار است به آنها بروند را نخورید.

4. تمام گوشت گاو، لبنیات، غذاهای سرخ شده، زرده تخم خروس، اسپرسو، نوشابه را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل را به دلیل برنامه کاهش وزن شخصی {حذف} کنید. این احتمال وجود دارد طاقت فرسا ترین تکنیک برنامه کاهش وزن برای متعهد شدن باشد یا نباشد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید من خواهم کرد می دانم کدام ممکن است احتمالاً پر از سرگرمی هر دو ساده نخواهد بود – با این وجود حمله ها سندرم {روده} تحریک پذیر نیز چنین به نظر نمی رسد که باشند.

5. به هیچ وجه فیبر نامحلول را همراه خود شکم تمیز، به {مقدار} تعداد زیاد در داخل منصفانه مونتاژ هر دو با بیرون فیبر محلول نخورید.

6. وعده های کودک را به طور مکرر، {آرام} را انتخاب کنید و انتخاب کنید {آرام} بخورید.

7. اگر با اشاره به یک چیز مشخص نیستید، آن خواهد شد را نخورید. قطعا ارزش آن را دارد ریسک کردن را ندارد

8. وعده های غذایی پر از سرگرمی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن نیاز به دلپذیر باشد یا نباشد. وقت بگذارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید امتحان کنید به ایمن وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد به دلیل آن خواهد شد اوقات خوبی داشته باشید.

9. به خاطر داشته باشید که مدیریت کاملاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید رادیکال بر برنامه کاهش وزن شخصی دارید. هیچ شخصی {نمی تواند} می توانید داشته باشید را مجبور تدریجی یک چیز بخورید کدام ممکن است می فهمید {نباید} بخورید.

10. مبادله خلاقانه را مشاهده کنید 9 محرومیت. به دلیل گزینه جایگزین برای های سویا هر دو برنج برای لبنیات بیشترین استفاده را ببرید، 2 عدد سفیده تخم خروس را گزینه جایگزین برای منصفانه تخم خروس رادیکال کنید، {نسخه} های طبیعی کم چرب فرآورده های گوشتی را بررسی کنید، مقداری روغن را همراه خود پوره های میوه در داخل نان هر دو دسر گزینه جایگزین برای کنید، به دلیل آب {سبزیجات} به جای آن روغن در داخل سس ها بیشترین استفاده را ببرید، همراه خود کاکائو بپزید. پودر (با بیرون چربی ها) به جای آن شیرینی پایدار. به دلیل محصولات، عصاره های پخت (وانیل، نعناع فلفلی، افرا و بسیاری دیگر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه های به عادی سخاوتمندانه برای بهبود سبک بیشترین استفاده را ببرید.

جدا از این، اگر {در حال حاضر} سعی در داخل فرار چرخه حمله ها ادامه دار دارید، سالم تر است برنامه کاهش وزن تمیز کردن با مدت زمان چند مورد آخر روز به غذاهای تشکیل فیبر محلول را انتخاب کنید و انتخاب کنید چای نعناع فلفلی هر دو رازیانه قدرتمند {محدود} کنید. این به سیستم گوارش می توانید داشته باشید به همان اندازه تثبیت شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس می توانید به طور پیوسته و کاملاً آرزو می کنند دستورالعمل ها غذاهای اکنون نیست را اضافه کنید.

(این داده ها هدر ون وروس، 12 ماه اول: IBS، 2001 دارای حق چاپ است)