13 نکته برای انداختن پوند در داخل 12 ماه جدیدترین

جستجو در در داخل داده ها انداختن پوند احتمالاً ممکن است خوب {کار} پیچیده باشد یا نباشد. مفاهیم، ساختار ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابزار های زیادی ممکن است وجود داشته باشد. ممکن است علاوه بر این به سادگی آنقدر غرق شوید کدام ممکن است یک چیز را کدام ممکن است راه اندازی کرده اید به دلیل کف دست بدهید. در اینجا ذکر شده است، نکاتی را برای بازگرداندن خواهید داشت به {مسیر} اساسی به اشتراک می گذاریم.

1. نیازهای انرژی هر روز شخصی را بشناسید – هنگامی کدام ممکن است خوب ابزار انداختن پوند را راه اندازی می کنید، نیاز به تصمیم گیری کنید کدام ممکن است هر روز چه {مقدار} انرژی نیاز به بلعیدن کنید. خودرو‌حساب‌های تحت وب زیادی وجود دارند کدام ممکن است به خواهید داشت پتانسیل می‌دهند قد، بار، سن، مرحله ورزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزانی کدام ممکن است می‌خواهید کم کنید را وارد کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه انرژی‌هایی را کدام ممکن است نیاز به در داخل روز بلعیدن کنید به خواهید داشت می‌دهند. هنگامی کدام ممکن است انرژی هایی را کدام ممکن است نیاز به در داخل روز بلعیدن کنید بدانید، رعایت قانون سرانگشتی ها قابل توجه آسان تر به احتمال زیاد خواهد بود.

2. شکر را به حداقل رساندن دهید – اگر دوست دارید بار کم کنید، امتحان کنید قند را به دلیل برنامه غذایی شخصی {حذف} کنید. شکر انرژی های غیر اجباری زیادی را به برنامه غذایی خواهید داشت فراهم می کند. شکر معمولاً نشاط خواهید داشت را افزایش می تدریجی، با این وجود فقط در موردً به اندازه گیری غذاهای مفید ماندگاری ندارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً ممکن است بعد به دلیل آن قرار است واقعاً احساس خستگی کنید. وقتی شکر را {حذف} می کنید، یک تعداد زیادی از غذاهای ناسالم را {حذف} می کنید. هرچه غذاهای ناسالم کمتری بخورید، انرژی کمتری خریداری شده خواهید کرد.

3. سعی نکنید، در گذشته به دلیل {خرید} وعده های غذایی بخورید – خوب نکته کدام ممکن است احتمالاً ممکن است به انداختن پوند پشتیبانی تدریجی اینجا است کدام ممکن است مناسب در گذشته به دلیل {خرید} وعده های غذایی بخورید. خوب نامناسب سنتی کدام ممکن است افراد مرتکب می شوند اینجا است کدام ممکن است وقتی هستند تمام خریدهای شخصی را مشارکت در می دهند. قرار است به آنها بروند مقدار بیش از حد از غیرتمند می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام غذای بیشتری به دلیل آنچه در داخل حالت روال دارند خریداری شده می کنند.

4. بلعیدن فیبر شخصی را بهبود دهید – برای انداختن پوند، هیچ عامل بالاتر به دلیل بلعیدن {مقادیر} بارگیری فیبر نخواهد بود. فیبر در داخل غلات رادیکال، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید یک تعداد زیادی از میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} کشف شد می تواند باشد. تجزیه فیبر شیفته بدن ما به زمان بیشتری می خواهد، متعاقباً برای مدت زمان بسیار طولانی تری واقعاً احساس سیری خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوس تنقلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای ناسالم را نخواهید داشت.

5. وعده های غذایی کوچکتر در کل روز بخورید – خوب نکته انداختن پوند کدام ممکن است به طور معمول است به آن قرار است کلمه نمی شود اینجا است تخصصی ایجاد می کند ابتدای روز تا حد زیادی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل ساعت شب خیلی کمتر بخورید. در موضوع آن قرار است در نظر گرفته شده کنید، برای مشارکت در کارهای هر روز به نشاط خواستن دارید، متعاقباً انصافاً کدام ممکن است خوب صبحانه {نسبتاً بزرگ}، خوب ناهار غیرعادی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب شام غیرعادی بخورید. به علاوه، این بهانه خوبی برای تولید تخم خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیکن برای صبحانه است (در واقع بیکن بوقلمون!).

6. همراه خود آب پر کنید – در گذشته به دلیل صرف وعده های غذایی، خوب هر دو 2 پارچ آب بنوشید. این باعث راه اندازی واقعاً احساس سیری می تواند باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیلی کمتر وعده های غذایی خواهید خورد. آب بهترین راه خوبی اطمینان از پرخوری {نکردن} وعده های غذایی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است همچنین بهترین راه خوبی برای شستن سیستم شماست.

7. هنگام وعده های غذایی مصرف کردن {سرعت} شخصی را کم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شادی کنید – خوب نکته مثبت برای انداختن پوند اینجا است کدام ممکن است کنترل کنید در مدت زمان کوتاهی وعده های غذایی نخورید. وقتی وعده های غذایی می خورید، ذهن خواهید داشت {مدتی} اندازه می کشد به همان اندازه به خواهید داشت بفهماند سیر شده اید. هنگام وعده های غذایی مصرف کردن نیاز به بتوانید مکالمه داشته باشید. اگر آنقدر به زودی وعده های غذایی می خورید کدام ممکن است {نمی توانید} صحبت کنید، در مدت زمان کوتاهی وعده های غذایی می خورید. وگرنه بايد خوبی

8. عبارت “برنامه غذایی” را فراموش کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی راه اندازی خوب اصلاح ثابت در داخل راحت مسکن هدف اصلی کنید – اگر در داخل امتحان و دستیابی بار مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن آن قرار است در کل مسکن هستید، رژیم را متوقف کنید. رژیم یویو در کل زمان نتیجه در بهبود بار کل می تواند باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای بهزیستی خواهید داشت خطرناک است. به عنوان جایگزین، اصلاحات آهسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیوسته در داخل سبک زندگی شخصی را {انتخاب کنید} کدام ممکن است بتوانید به همان اندازه آخر عمر به آن قرار است پایبند باشید.

9. شیر آب را {حذف} کنید هر دو بهره برداری بادام بروید اگرچه شیر آب واقعاً برای بدن ما مفید به نظر می رسد، با این وجود چربی ها در دسترس در داخل شیر آب رادیکال بر روی در اطراف کمر خواهید داشت {تأثیر} می گذارد. متعاقباً اگر آن قرار است غلات فیبردار را برای صبحانه می خورید هر دو در مقابل چای شیرینی هر دو پارچ شراب به دلیل خوب پارچ شیر آب لذت بردن می برید، آن را فراموش نکنید شیر آب کم چرب هر دو با بیرون چربی ها را {انتخاب کنید}. تمایز در داخل سبک ناچیز است، با این وجود نکته اساسی خوب تمایز {بزرگ است}. امکان اکنون نیست بهره مندی از مزایای شیر آب بادام شیرینی نشده است. ماندگاری آن قرار است {به طور قابل توجهی} تا حد زیادی به دلیل شیر آب غیرعادی است، تشکیل چربی ها اشباع نشده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس خامه‌تری نسبت بهره برداری غیرعادی با بیرون چربی ها دارد.

10. تنها واقعی بهترین راه نرو – اگر متاهل هستید، برنامه غذایی دوگانه احتمالاً ممکن است بلیط خواهید داشت برای انداختن پوند باشد یا نباشد. {امتحان} کردن خوب برنامه غذایی همراه خود هم خوب بهترین راه فوق العاده برای ادامه دادن {انگیزه} است. خواهید داشت 2 نفر می توانید کمی فقط رقبا همراه خود {یکدیگر} راه اندازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر از همدست مسکن شخصی را در امتداد طرف شخصی داشته باشید کدام ممکن است همه وقت به خواهید داشت یادآوری می تدریجی کدام ممکن است نیاز به رژیم بگیرید. علی رغم این واقعیت که متاهل نیستید، امتحان کنید یکی در میان همکاران هر دو روابط را نگران کنید.

11. بار را نمی توان تنها واقعی همراه خود برنامه غذایی غلبه کرد، خواهید داشت هم فعالیت های ورزشی کنید – یکی در میان اشکال از روال تمرین مثبت کدام ممکن است برای کسانی که سعی در داخل انداختن پوند دارند مفید به نظر می رسد، یوگا است. این احتمالاً ممکن است خوب مشاهده قابل توجه {آرامش بخش} باشد یا نباشد کدام ممکن است برای افکار مفید به نظر می رسد، اگرچه به ازای خوب ساعت فعالیت های ورزشی نیز به طور {متوسط} ​​350 انرژی خریداری شده خواهید کرد. قرار است به آنها بروند گروه های زیادی دارند که خواهید داشت در داخل قرار است به آنها بروند {شرکت کنید} یا به سادگی خوب تصاویر حرکتی دانشگاهی مثبت پیدا کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن قرار است را توسط خودم مشارکت در دهید. اگر متوجه از حداکثر کدام ممکن است یوگا ادامه دارد محدودیت‌های کاری را کدام ممکن است می‌توانید همراه خود ورزش بدنی مشارکت در دهید را جدا می‌زند، به ساده بهترین راه وارد شدن را بررسی کنید. کوهنوردی همراه خود {سرعت} {متوسط} ​​1.5 به همان اندازه 2 غیر مستقیم در داخل ساعت به مدت زمان 1 ساعت احتمالاً ممکن است حدود 200 انرژی بسوزاند.

12. وعده های غذایی شخصی را به دلیل در گذشته {برنامه ریزی} هر دو کنار هم قرار دادن کنید – {برنامه ریزی} عملکرد مهمی در داخل انداختن پوند دارد. همه وقت نیاز به بدانید کدام ممکن است حدس و گمان به در داخل روز، هفته هر دو ماه چه یک چیز بخورید. کلاچ انتخاب ها دوم آخری همه وقت موثرترین تصمیم گیری در مورد نخواهد بود. غذاهای مفید معامله بسته بندی شده در داخل اندازه گیری داشته باشید به همان اندازه بتوانید به سادگی ابزار شخصی را دنبال کنید.

13. همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی مشاوره گرفتن از کنید – در گذشته به دلیل راه اندازی {هر} گونه برنامه غذایی، انداختن پوند هر دو ابزار ورزشی، مفهوم خوبی است کدام ممکن است همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی شخصی صحبت کنید. قرار است به آنها بروند می توانند امکان های اضافه شده را در داخل اختیار خواهید داشت قرار دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به انداختن پوند پشتیبانی کنند با بیرون اینکه شخصی را مستعد قرار دهید.

همراه خود نکات زیر آسان می توانید به {اهداف} انداختن پوند شخصی برسید. آهسته {حرکت} کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید یکباره سرتان را همراه خود مفهوم های بارگیری پر نکنید. یکی را بردارید، اگر مناسب متوجه از حداکثر، به سراغ موارد زیر بروید. ممکن است علاوه بر این فوراً {انگیزه} نداشته باشید، اما چه زمانی به آن قرار است با آن همراه باشید، در داخل همانقدر کم زمان {سالم تر} {خواهید بود}.