3 بهترین نکته رژیم غذایی برای حفظ خود در مسیر

شما خود را وقف کرده اید تا سبک زندگی خود را به طور اساسی تغییر دهید، همراه با هدف نهایی کاهش وزن، و همچنین به طور طبیعی بدن انسان سالم را نیز به دست آورید. شما با شجاعت زیادی شروع می کنید، با این حال، پس از یک هفته شروع به آگاهی می کنید، عمدتاً از طریق تمام وسوسه هایی که روزانه با آن روبرو می شوید.

برای تشویق زندگی جدید، می‌خواهم به شما سه پیشنهاد اساسی برای حفظ اولین استراتژی‌تان بدهم. که با آن می توانید خود را در مسیر آخرین هدف خود نگه دارید: بدنی سالم با چربی سالم!

را 3 بهترین نکات رژیمی برای شما:

ما بهترین 3 نکته رژیم غذایی را برای شما کشف کرده ایم.

نکته 1 رژیم غذایی: آب بنوشید!

این که آیا از یک رژیم غذایی پیروی می کنید یا نه: نوشیدن آب تقریبا همیشه ایده خوبی نیست. حتی قدرتمندتر: بسیار مهم است! آیا می دانستید که می توانید برای مدتی بدون غذا کار کنید، اما بدون آب، می توانید چند روز این کار را انجام دهید؟ آب فقط برای مرطوب کردن بدن شما نیست، به این معنی که شما ممکن است به طور مطلوب کار کنید، با این حال، در دقایقی که میل غیرقابل کنترلی برای گاز گرفتن دارید، یک نکته عالی برای شکمتان نیز هست.

بنابراین، قبل از شروع آن کیسه سیب زمینی سرخ کرده، یک لیوان آب ساده و خارق العاده بنوشید. و در اکثر موارد، تشنگی وجود دارد. بنابراین، قبل از اینکه با کیسه سیب زمینی سرخ شده کار کنید، ابتدا یک لیوان آب شیرین را دوست داشته باشید. احتمالاً آن کیسه را دوباره در کمد قرار دهید.

آیا برای نوشیدن آب مشکل دارید؟ آب دوست نداری؟ سپس سعی کنید آن را با مقداری شربت نعناع بشویید. به طور طبیعی، این شربت باید تا آنجا که می توانید شیرین شود. اما اگر خالص شود، خیلی بد نیست: مقدار شکر آنقدر کم است که ممکن است از بین بریم.

یکی دیگر از گزینه‌های نوشیدن آب اضافی، یک فنجان چای گیاهی خارق‌العاده، ترجیحاً چای سبز است که از یک متخصص خریداری کنید.

نکته 2 رژیم غذایی: ناخودآگاه غذا بخورید

از نظر فرهنگ، خوردن ناخودآگاه بیشتر بعد از شام اتفاق می افتد. شما فقط غذا می خورید، و همچنین بر روی مبل می نشینید. خسته در روزی که در نهایت دروغ می گویند، به وضوح، یک فنجان جاوا عالی وجود دارد. یک کیک زیبا بخشی از این جاوا. بعد از کاسه، به زودی به نوشیدنی می روید. و به طور طبیعی، حباب زدن بدون لقمه خوشمزه کامل نیست. بنابراین با سرعت بیشتری که کیسه سیب زمینی سرخ شده، شکوفه های کوکتل، و تکه های سوسیس توسط جدول تعیین می شود.

با این حال، این یک عادت به یک وابستگی بسیار ناسالم است. با این حال، نه تنها می توانید کالری اضافی زیادی را در آخرین دقیقه این روز دریافت کنید، بلکه معده شما نیز با این روش بیش از حد اشباع شده است تا آرام بخوابید.

اتفاقا ما حتی آنقدر فقیر هم نیستیم، چون فرانسوی ها 9 و نیم می خورند، همراه با اسپانیایی ها حتی بعد از آن!

آیا می خواهید روی مبل گاز بگیرید؟ سپس یک لقمه سبک انتخاب کنید، به عنوان مثال، مقداری سبزیجات نپخته. و آن الکل و قهوه؟ بسیار سالم تر است و بنابراین بهتر می خوابید.

نکته 3 رژیم غذایی: غذاهای مورد علاقه خود را دوست داشته باشید

با انصراف از وعده های غذایی کمتر سالم بسیار سختگیر هستید، اما احتمال اینکه بعد از مدتی گرفتار شوید بسیار زیاد است. به عنوان یک راه حل موقت، گاهی اوقات می توان از آن کیک خوشمزه، آن بستنی خوشمزه یا بخشی از شکلات لذت برد. اما یک نان بردارید و بسته را خالی نخورید. ترفند اعتدال است: می توان زیاد غذا خورد، اما فقط در برابر عدالت.

و قوانین مهم رژیم غذایی شامل یک چیز است: از این پیشنهاد برای بحث در مورد غذای احساسی برای خود سوء استفاده نکنید. با یک کیک آن را واقعی نگه دارید و بلافاصله قسمت باقی مانده از دعوی را از کمد برگردانید.

حکم نهایی

با داشتن تمام این سه نکته در ذهن خود، احتمالاً برای ادامه این دوره احساس قدرت بیشتری خواهید کرد. آفرین!

در هر صورت خوب به یاد داشته باشید که به تلاش زیادی نیاز دارد، به خصوص در ماه های اول. با این حال، پس از مدتی، همه چیز شروع به تبدیل شدن به یک سفارش می کند. و این دومین موردی است که شما برای همیشه سبک زندگی خود را تغییر داده اید:

شما به تمام کارهایی که قبلا انجام داده اید فکر نمی کنید، اما قدردان تمام مزایای آن هستید.