3 چه چیزی مسئول چه چیزی بود برای اینکه آهسته دویدن {کار} {نمی کند}

آهسته دویدن ({هر} انواع نه اعمال {طولانی}، آهسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل بهترین راه در اطراف) معنی تمرینی مطلوبی نخواهد بود. ممکن است به طور اضافی فقطً برای خواهید داشت خطرناک باشد یا نباشد. آنجا گفتم. در داخل همین جا چه چیزی مسئول چه چیزی بود آن خواهد شد است.

1. این به خواهید داشت پشتیبانی {نمی کند} کدام ممکن است موثر به تذکر برسید (این {بزرگ است}، اینطور نخواهد بود؟)

زمان صداقت به طور کلی است… چه چیزی مسئول چه چیزی بود مهمترین اینکه افراد می خواهند عالی نرم افزار ورزشی را راه اندازی کنند، نفیس به تذکر {رسیدن} است. ایرادی ندارد.

البتهً اکثر افراد نمی‌خواهند شبیه عالی بدنساز شغل‌ای به تذکر برسند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً آنها خواهند شد به ساده می‌خواهند خوش اندام به تذکر برسند. من می روم حدس می‌زنم کدام ممکن است عالی هیکل اندیشه‌آل برای اکثر افراد یک چیز شبیه به بدن ما آن خواهد شد مانکن‌ها در داخل روزنامه‌های بهزیستی شبیه «Men’s Health» هر دو «Shape» باشد یا نباشد.

حالا برای تصور واقعیت واقعی… چند مورد آخر نفر به دلیل {افرادی که} دویدن دارند (مورد توجه قرار گرفت کنید به تردمیل در داخل تجهیزات گلف ها، هر دو دویدن در داخل جاده) شبیه آن خواهد شد مانکن های محافظت هستند؟ {درست است}، 9 تعدادی از (اگر از هر نظرً وجود داشته باشد یا نباشد!). در واقعیت اکثر دوندگان تخلیه، بی حوصله را انتخاب کنید و انتخاب کنید {ناراضی} ظاهر می شوند (اوه این به ساده چهره آنهاست). بدن ما آنها خواهند شد ملایم، لرزان را انتخاب کنید و انتخاب کنید 9 چندان قدرتمند به نظر می رسد مانند است.

“اوه، با این وجود احتمالاً آنها خواهند شد معاصر راه اندازی کرده اند.” موثر به {افرادی که} روتین دویدن دارند مورد توجه قرار گرفت کنید. مشابه اشخاص حقیقی، مشابه شکاف، مشابه محل قرارگیری، مشابه ورزشگاه و بسیاری دیگر. آنها خواهند شد را 3 ماه و حتی 12 ماه بعد ارزیابی کنید. آره. مشابه قیافه و حتی اضافه وزن تر! من فکر می کنم کدام ممکن است کل شما ما برای {کار} زحمت کش شخصی نتیجه نهایی می خواهیم. این عادلانه است! با این وجود این یک چیز نخواهد بود کدام ممکن است آهسته دویدن پیشنهادات.

مردمی ترین به چه یک چیز خواستن دارند به همان اندازه بالاتر به دلیل الان به تذکر برسند؟ 2 عامل آسان بافت عضلانی اصولاً (مطمئنا حتی خانمها – در داخل محل قرارگیری های دقیق) را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها خیلی کمتر. تحقیق آموزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید شواهد دنیای {واقعی} به ما نمایشگاه ها کدام ممکن است آهسته دویدن هیچ کدام را فراهم {نمی کند}. با بیرون اینکه خیلی اهل علم را انتخاب کنید و انتخاب کنید داده ها باشم (کدام ممکن است در واقعیت به دلیل آن خواهد شد لذت بردن می برم) در داخل همین جا تعدادی از {نتایج} به دلیل آن خواهد شد تحقیق آمده است. این {نتایج} را می‌توان به‌طور تجربی در داخل دوستانی کدام ممکن است دویدند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهد شد من می روم در داخل مشتریانم کدام ممکن است در گذشته به دلیل اینکه واقعیت را بفهمند، دویدن می‌کردند، بیانیه کرد.

نتیجه نهایی الف: آهسته دویدن به اندازه گیری عالی برنامه غذایی موثر، برای به مقیاس عقب چربی ها {مفید} نخواهد بود. حفظ رژیم غذایی سالم برای به مقیاس عقب چربی ها شدید مفید به نظر می رسد. آهسته دویدن یک چیز به آن خواهد شد اضافه {نمی کند}. شوکر!! این هم 10 {دقیقه} در داخل هفته نخواهد بود. 30-50 {دقیقه} 3 موارد در داخل هفته! اصولاً به دلیل آیا بسیاری از دوندگان.

نتیجه نهایی B: آهسته دویدن هیچ کمکی به بهبود عضله {نمی کند}. آهسته دویدن همه بدن ما خواهید داشت را در داخل حالت {گرسنگی} مکان ها. بدن ما در نظر گرفته شده می تدریجی “من می روم در داخل جنگل گم شده ام به این دلیل چه چیزی مسئول چه چیزی بود آنقدر دویدم به همان اندازه بهترین راه بیرون از در را پیدا کنم”. یکی از ساده ترین راه ها {برای زنده ماندن} در داخل جنگل {چیست}؟ اینجا است کدام ممکن است به همان اندازه حد پتانسیل به دلیل انرژی کمتری استفاده بیشتر از کنیم به همان اندازه بتوانیم همراه خود غذای کمتری اقامت کنیم. نکاتی در مورد چگونگی به آن خواهد شد بازو یابیم؟ بدن ما خواهید داشت همراه خود بهره مندی از مزایای نیمه هایی کدام ممکن است نیاز به پرتاب شود، انرژی آن خواهد شد را راهنما می دهد. به ساده ماهیچه ها انرژی خوردن می کنند! اوه، چربی ها سوزی، انرژی مصرفی، ماهیچه های نفیس را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفیس ممکن است وجود داشته باشد.

به همان اندازه اینجای {کار}، آهسته دویدن در داخل {امتیاز} موثر به تذکر a 0 به دلیل 2 است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید جدی تر می تواند باشد! همراه خود آهسته دویدن، اثربخشی بیشتری در داخل دویدن خواهید داشت. راندمان در داخل خوردن بنزین {خودرو} موثر است. اثربخشی در داخل دویدن برای موثر به تذکر {رسیدن} خطرناک است! این بدان یعنی است به دلیل انرژی کمتری استخدام می کنید در نتیجه در داخل دویدن “بالاتر” می شوید. وای 9! واقعیت واقعی اینجا است نیاز به به طور فزاینده بدوید به همان اندازه بتوانید به دلیل مقدار یکسان انرژی کدام ممکن است از قبلً استفاده بیشتر از می‌کردید بیشترین استفاده را ببرید. این به سادگی به این یعنی نخواهد بود کدام ممکن است آهسته دویدن {کار} {نمی کند}، منطقی کاملاً برعکس حرکت می تدریجی!

2. دویدن در داخل «ورزشی» اقامت به خواهید داشت کمکی {نمی کند}

موثر اقامت {واقعی} تر من می روم معاصر به دلیل دوران ذخیره نظامی برگشتم. کل شما پسران در داخل سنگاپور نیاز به این خدمت را به ملت ما مشارکت در دهند. من می روم عالی مهندس نظامی هستم. ما مسائل را می سازیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسائل را منفجر می کنیم. در داخل تمریناتمان به هیچ وجه مجبور به دویدن برای دستیابی در داخل ماموریت هایمان نشدیم. تمام {وظایف} مهم ما قابل مقایسه با امکانات بود. هیچ وقت آهسته دویدن به پسران من می روم هر دو من می روم پشتیبانی نمی کرد به همان اندازه آن خواهد شد {وظایف} را همراه خود مشارکت در {دهم}.

فینال باری کدام ممکن است مجبور از حداکثر به دلیل خواب {بیدار} شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید 10 کیلومتر بدوید کی بود؟ به هیچ وجه؟ مطمئنا، من می روم 9. با این وجود، مناسب شبیه {داستان} نظامی من می روم، چیزهای {واقعی} اقامت به امکانات شرح داده می شود! حمل یک کودک نوپا در حال افزایش عالی {کار} قدرتی است. همینطور تعویض لاستیک خودرو، تعویض اثاثیه، حمل داروها غذایی، دویدن همراه خود {سرعت} بعد به دلیل اتوبوس وقتی دیر می‌کنید، نخست جابجایی به دلیل پله‌ها وقتی آسانسور شلوغ است، این لیست می‌تواند شدید {طولانی} شود.

دیگری به دلیل مسائل اقامت {واقعی} سناریو بدن ما است. اکثر افراد سناریو جسمی ضعیفی دارند. ما به عنوان یک نتیجه زمان زیادی مرکز اداری را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانشکده پایین لپ تاپ می گذرانیم، خیلی شوکه شده ایم. این ممکن است خوب باعث عوارض، گردن {درد} را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمردرد شود (جدا از این کدام ممکن است به همان اندازه آنجایی کدام ممکن است می توانیم به نظر می رسد خوبی نداشته باشیم). متأسفانه، این مثال بالا به ورودی برای اکتسابی اکسیژن در داخل حین دویدن محیط زیست است را انتخاب کنید و انتخاب کنید آیا بسیاری از دوندگان این {کار} را مشارکت در می دهند. پس دویدن سناریو خطرناک را جدی تر می تدریجی!

این نکته موارد زیر عالی نکته عصبی کننده است. {مدتی} را صرف {کمک کردن} در داخل محله ای کردم کدام ممکن است اشخاص حقیقی مسن برای حمایت اجتماعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزشی های آسان ترکیبی می شوند. فقطً مطمئن بود کدام ممکن است سالمندان راحت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید کسانی هستند کدام ممکن است قدرتمند، متحرک را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون پشتیبانی می توانند به دلیل شخصی مراقبت کنند. به دلیل بازو ارائه آنها خواهند شد می‌توانستم بفهمم چه کسانی باقی مانده است در داخل سناریو خوبی هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه کسانی به دلیل بهزیستی ضعیفی برخوردار هستند. من می روم آرزو می کنم به همان اندازه فینال نفس قدرتمند باشم را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس می کنم خواهید داشت هم همینطور.

ورزشی اقامت {طولانی} است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید آیا بسیاری از سالمندان به عنوان یک نتیجه {شرایط} بهداشتی فلج کننده در داخل تشک خواب هر دو {بی حرکت} رها می شوند. حدس بزنید، قابلیت قلبی در داخل کیفیت بالا اقامت ما همراه خود بهبود سن تصمیم گیری کننده نخواهد بود. 2 کار کردن مهمترین تصمیم گیری کننده کیفیت بالا اقامت عالی شخص مسن امکانات فوت را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات ربودن است. {اینها} شاخص های امکانات را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات زیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالاتنه هستند (اگر همراه خود بهبود سن به ویژه برای آنها خواهند شد اعمال نکنیم، امکانات را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور قابل توجهی امکانات برای عجله به دلیل بین {می رود}). {اینها} همراه خود اعمال مقاومتی نگه داشتن می شوند، 9 آهسته آهسته دویدن. آیا بسیاری از سالمندان به عنوان یک نتیجه سقوط را انتخاب کنید و انتخاب کنید تصادفات قابل انتساب به عدم وجود فشار، {بی حرکت} می شوند، 9 به این چه چیزی مسئول چه چیزی بود کدام ممکن است هنگام نخست جابجایی به دلیل {پله ها} نفس شخصی را به دلیل بازو دادند.

3. آهسته دویدن برای بهزیستی خواهید داشت چندان شگفت انگیز نخواهد بود

ضرب المثلی ممکن است وجود داشته باشد که ادعا می کند من می روم واقعاً دوست دارم “باشي نمی دوی به همان اندازه سلامتی کنی، برای دویدن سلامتی می شوی”. {درست است}، بیش به دلیل نیمی به دلیل {افرادی که} عالی نرم افزار دویدن را راه اندازی می کنند در داخل عرض 6 هفته {آسیب} می بینند. این افزایش یافته به دلیل آیا بسیاری از فعالیت های ورزشی های تماسی هر دو پرخطر شبیه راگبی، {فوتبال} یانک هر دو وسایل نقلیه رانی است!

اولاً بحث و جدال امکانات فوت ممکن است وجود داشته باشد. اکثر افراد در داخل تمام روز کفش ورزشی می پوشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل نتیجه نهایی پاهایشان ضعیف است. {آسیب}‌های مچ فوت، پاشنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمین فوت شبیه پلانتار فاسیاتیس شایع هستند در نتیجه پاهای اکثر اشخاص حقیقی برای تحمل ضربات کنار هم قرار دادن به نظر نمی رسد که باشند.

بیایید به همان اندازه زانوها {حرکت} کنیم. {هر} ضربه فوت ۳ به همان اندازه ۶ برابر {وزن بدن} تاثیر دارد. کل شما {اینها} به مکانیک دویدن، کفش ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله دویدن وابسته است. 3 برابر تخمین تا حدودی است. معمولاً اوقات ما مکانیک ضعیف، کفش ورزشی‌های نامناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطوح مقدار بیش از حد از زحمت کش {داریم}. این را همراه خود استراتژی ضعیف را انتخاب کنید و انتخاب کنید شلیک عضلانی (کدام ممکن است دوباره به عنوان یک نتیجه سناریو جسمی نامناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید راحت اقامت غیرفعال راه اندازی می‌شود) ترکیبی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها بیش به دلیل سهم قابل توجیه شخصی {تأثیر} می‌گذارند. برای زن‌ها، باسن‌های به‌طور خالص پهن‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیومکانیک خیلی کمتر اندیشه‌آل‌شان به این معناست کدام ممکن است مسائل زانو در داخل بین زن‌هایی کدام ممکن است دونده می‌الگو، شایع‌تر است.

هم ترازی ضعیف لگن نشان می دهد که حتی نیمه زیرین کمر نیز اصولاً به دلیل پایین برخورد می تدریجی. همراه خود تمرین {صحیح}، توانبخشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنظیم در داخل نرم افزار تمرینی آنها خواهند شد، 9 تنها واقعی این مسائل به دلیل بین می الگو، منطقی {نتایج} شدید خوبی نیز به بازو می آورند (مخصوصاً شگفت انگیز ظاهر می شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون {درد} هستند).

پس چه می توانیم بکنیم؟ موثر من می روم در همه زمان ها برای خریداران ماهر شخصی دوی {سرعت} (به زودی هر دو {سریعتر}) را هدایت می کنم. هر دو برای زن‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید خریداران کم‌تخصص روی عالی موتور سیکلت نصب شده می‌دوید. {اینها} به معنی فواصل روزی مشارکت در می شوند، به عنوان تصویر، 30 ثانیه دویدن/دوی {سرعت}. 90 ثانیه کوهنوردی {اینها} مفاصل ما را نجات می دهند (دویدن به زودی برای ماهیچه های ما زحمت کش است 9 مفاصل ما، را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل مجموع انواع ضربه ها خیلی کمتر است) را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نتایج} شگفت انگیز می دهند (همین جا می رویم، بازهم دوباره {نتایج}! آنها خواهند شد حیاتی هستند!).

دویدن البته بالاتر به دلیل تماشای {تلویزیون} هر دو گشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید گذار در داخل وب در داخل تمام اندازه روز است. با این وجود مقایسه شده است همراه خود {خطرات} بالقوه، می تواند یک ورزش شدید کم درآمد است. گزینه جایگزین برای های شدید بهتری شبیه موتور سیکلت استفاده {سرعت}، دویدن به زودی (اگر ورزشکاری همراه خود {شرایط} خوبی هستید) را انتخاب کنید و انتخاب کنید اعمال مقاومتی همه بدن ما همراه خود فواصل شل شدن کم ممکن است وجود داشته باشد. کل شما این گزینه جایگزین برای‌ها مزایای بزرگ شدید بیشتری نسبت به دویدن دارند، زمان کمتری را می‌گیرند (برای دستیابی {طولانی}‌مدت زمان شدید لازم است)، را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشارکت در آنها خواهند شد سرگرم‌کننده‌تر است (خواهد شد برای دستیابی {طولانی}‌مدت زمان لازم است).

نتیجه نهایی:

{امیدوارم} دونده ها این متن را عالی {حمله} سفارشی تلقی نکنند. البتهً منظورم اینطور نخواهد بود. به ساده در داخل عالی سنت به زودی (همراه خود زمان شدید کم برای فعالیت های ورزشی) را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود سطوح موجود عدم تحرک، مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر {شرایط} بهداشتی {مرتبط} همراه خود راحت اقامت، ما نخواهیم کرد یک چیز خیلی کمتر به دلیل اعمال {بهینه} مشارکت در دهیم. علی رغم این واقعیت که زمان زیادی نصیب ما شده باشد یا نباشد، چرا نیاز به کاری خیلی کمتر به دلیل آنچه نهایی است مشارکت در دهیم! به دلیل آن خواهد شد تردمیل بیرون شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به 1 نرم افزار اعمال مقاومتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تناوبی موثر طراحی شده گشت و گذار کنید.