5 راهی که در آن برای افزودن {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های آسان به برنامه غذایی نوزاد

همه شما ما مانترا “5 در داخل روز” وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا را برای 12 ماه ها می شناسیم. با این وجود آیا می دانید؟ کدام ممکن است این واقع مفید به 7 به همان اندازه 13 وعده در داخل روز بهبود یافته است؟ این اراده برای خوب پیرمردها غیرعادی عالی به تذکر برسد!

چرا ما حتی به این همه شما سبزیجات و میوه ها خواستن {داریم}؟

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} سرشار به همین دلیل داروها مغذی مهمی هستند کدام ممکن است می توانند به پیشگیری به همین دلیل {بیماری} های مداوم مشابه {بیماری} قلبی، دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها پشتیبانی کنند.

خواه یا نه از قبلً می دانستید:

1. طبق گزارش صفحه بحث دیابت آمریکا، بیش به همین دلیل 20 میلیون نوزاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بزرگ شده عذاب توسط دیابت هستند.

2. بر مقدمه قلب مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشگیری به همین دلیل {بیماری}، 64 شانس به همین دلیل بزرگسالان {اضافه وزن} دارند.

3. طبق گزارش صفحه بحث روده ها آمریکا، بیش به همین دلیل 80 میلیون یانک به همین دلیل فرم {بیماری} قلبی مبارزه کردن می برند.

4. طبق پیدا کردن روده ها بوگالوسا، تخمین زده می تواند باشد کدام ممکن است 70 شانس به همین دلیل جوانان ما به همان اندازه سن 12 سالگی سطوح مقدماتی طاقت فرسا شدن رگ ها را تخصص کرده اند.

5. بر مقدمه روزنامه در سراسر جهان مشکلات وزنی، در دسترس به 50 شانس به همین دلیل نوجوانان اضافه وزن در داخل بلوغ اضافه وزن باقی می مشابه.

{اینها} جزئیات ترسناکی هستند!

اطمینان حاصل کنید تا زمانی که شما می توانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانوار تان در هدف درستی برای بهزیستی بالاتر همراه خود این 5 معنی برای افزودن {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های سرراست به برنامه غذایی شخصی هستید:

1. میان وعده: اطمینان حاصل کنید کدام ممکن است میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} اخیر در داخل کابینت زیرین یخچال بدست آورده اید به راحتی در دسترس است والدین قرار دارند. خوب میان وعده تمایل به غذا آور بعد به همین دلیل دانشکده دقیق کنید، مشابه مورچه روی چوبی (کرفس همراه خود کره بادام زمینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشمش) هر دو پوشش گیاهی گلدانی (کاسه کودک نوپا هوموس همراه خود هویج کودک بیرون از در زده را انتخاب کنید و انتخاب کنید جعفری برای “برگ”). والدین غذاهای پر از سرگرمی را رفیق دارند! در نظر گرفته شده می کنید چرا اینقدر وعده های غذایی همراه خود {شخصیت} های کارتونی می فروشند؟

آینه دوم: {اجازه} دهید فرزندانتان ببینند تا زمانی که شما می توانید راه به {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها را می خورید. بدون در نظر گرفتن جوانان تا حد زیادی پیرمردها شخصی را در داخل جاری مصرف کردن غذاهای مفید ببینند، تا حد زیادی به همین دلیل این عادات تقلید کردن خواهند کرد. مانکن “آنطور کدام ممکن است من می روم می گویم، 9 آن قرار است طور کدام ممکن است من می روم مشارکت در می {دهم}” {کار} {نمی کند}! ممکن است به اندازه گیری خودشان بسیار روزانه به سبزیجات و میوه ها خواستن دارند. پس بخور!

3. پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز: افزودن خوب مشت {سبزیجات} به املت هر دو چند مورد آخر توت به بلغور محیط دوسر احتمالاً {راهی} سرراست برای افزودن کالا تا حد زیادی به برنامه غذایی بدست آورده اید باشد یا نباشد. امتحان کنید هویج را انتخاب کنید و انتخاب کنید کدو حلوایی له شده را به سس اسپاگتی اضافه کنید هر دو همراه خود ماست کم چرب، اشکال از توت ها، بستنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی در میان {سبزیجات} بی تجربه سایه مشابه کلم پیچ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیار خوب اسموتی دقیق کنید. (کودک های من می روم این را مستقیما می نوشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هیچ وجه توسط خودم کلم پیچ را نمی خورند! من می روم حتی در داخل ماه های زمان تابستان به همین دلیل اسموتی ها بستنی دقیق می کنم.)

4. باغبانی: کاشت باغچه در داخل حیاط خوب راهی که در آن مهم برای {مشارکت} ارائه والدین در داخل آنچه می خورند است. پرورش {سبزیجات} به جوانان واقعاً احساس لذت می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است را الهام بخش می تنبل کدام ممکن است به همین دلیل آنچه می کارند بخورند. کودک های من می روم {نمی توانند} استقامت کنند به همان اندازه در داخل حیاط پشتی بیرون از در بیایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای شام تابستانی ما {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزی اخیر بچینند!

5. ابزار‌ریزی وعده‌های غذایی: هنگام ابزار‌ریزی وعده‌های غذایی، نیاز به به همان اندازه حد پتانسیل میوه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} خوردن کنید. برای شام همراه خود خوب سوپ {سبزیجات} هر دو سالاد جانبی هر دو خوب فنجان میوه همراه خود ماست {یخ زده} برای دسر سرو کنید. برای خوب غذای جانبی خوش ذوق سیخ هایی برای گریل دقیق کنید هر دو {سبزیجات} اساس ای را در داخل فر برشته کنید.

تنظیمات آسان در داخل برنامه غذایی خانوار بدست آورده اید 9 تنها واقعی سلامت ممکن است را تقویت می بخشد، نسبتاً باعث لذت ممکن است نیز می تواند باشد.