5 نکته برای به مقیاس عقب قند در داخل برنامه غذایی جوانان

من می روم 2 مرد زرق و برق دار من حتی دارم همراه خود قدرت بارگیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید لذت بی حد را انتخاب کنید و انتخاب کنید حصر. تنها واقعی پسرم مسائل رفتاری داشت، من می روم به علائم آلرژی غذایی نامشخص بودم، به همین دلیل او می رود را آزمایش کردیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکنون منصفانه خانوار با بیرون گلوتن هستیم.

به همین دلیل آنجایی کدام ممکن است من می روم منصفانه {مادر} شکر هستم را انتخاب کنید و انتخاب کنید 7 روز پاکسازی قند را همراه خود مشتریانم مشارکت در می {دهم}، اکنون منصفانه خانوار با بیرون گلوتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند هستیم. این تلاش برای پیدا کردن غذاهای گزینه جایگزین برای برای مناسبت اجتماعی استاندارد، مهمانی، در اطراف همی {تعطیلات}، بازدید دانشکده ممکن است خوب منصفانه مشکل دشوار است باشد یا نباشد.

من می روم به دارید آرامش خاطر می {دهم} کدام ممکن است همراه خود کمی فقط {برنامه ریزی} برنامه غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گفتگوی مفید همراه خود فرزندانتان، کل شما {اینها} قابل مشارکت در است.

در داخل {زیر} چند مورد آخر نکته تواند به شما کمک کند به مقیاس عقب قند فرزندتان تحویل داده می شود:

1. برنامه غذایی متعادل داشته باشید:

در داخل {هر} وعده غذایی، اطمینان داشته باشید کدام ممکن است پروتئین، چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های پیشرفته بدست آمده می کنید. کربوهیدرات های کتاب الکترونیکی من می روم {سبزیجات} هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی به همین دلیل 2-3 وعده میوه در داخل روز معمولاً نیست. منصفانه نمونه به همین دلیل منصفانه میان وعده متعادل ممکن است علاوه بر این:

کره بادام، 1/2 سیب

چسبناک بز طبیعی، زغال اخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید 1 تکه بوقلمون با بیرون نیترات.

هوموس را انتخاب کنید و انتخاب کنید چوبی {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید چوبی طبل خروس

هنگامی کدام ممکن است منصفانه برنامه غذایی متعادل می خورید، درجه قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید انسولین شخصی را مدیریت می کنید. این باعث مدیریت هوس ها، نوسانات خلقی، تقویت عادات را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بهره وری} ذهن برای مطالعه بالاتر می تواند باشد.

2. منصفانه صبحانه متعادل خواستن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرانولای شیرینی را {حذف} کنید:

در موضوع شکر به میان می‌آید، غلات صبحانه اساساً بیشترین متخلفان را به شخصی اختصاص می‌دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید 2 {سوم} به همین دلیل 100 رتبه اول شناخته شده به عنوان «پرشکر» رتبه‌بندی می‌شوند. بدانید کدام ممکن است 4 خوب و دنج کربوهیدرات برابر همراه خود 1 قاشق چایخوری شکر است.

هر دو موسلی شخصی را صبح همراه خود پروتئین عوض کنید. اندیشه های مهم برای صبحانه عبارتند به همین دلیل:

الف-تخم خروس، سیب زمینی شیرینی تفت اطلاعات شده در داخل روغن نارگیل، اسفناج سرخ شده در داخل روغن نارگیل.

ب. اسموتی بی تجربه – کلم پیچ، زغال اخته، موز، ماست طبیعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه های کنف.

ج. محیط دوسر با بیرون گلوتن، خلال بادام، دانه شاهدانه، دانه چیا، سبک ها توت ها هر دو سیب های ورقه شده همراه خود شیر آب نارگیل به در کنار وانیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید استویا برای سبک ارائه.

3. منصفانه کارآگاه برچسب شوید:

افزودن شکر سفید به وعده های غذایی تنها واقعی راهی که در آن وجود شکر در داخل برنامه غذایی ما معمولاً نیست. تا حد زیادی شکری کدام ممکن است ما خوردن می کنیم در داخل غذاهای به همین دلیل پیش معامله بسته بندی شده (به همین دلیل جمله گوشت های پخته شده، چاشنی ها، ماست، نان، کراکر) است، به این به معنی کدام ممکن است تنها واقعی راهی که در آن برای کشف کردن آن قرار است مطالعه برچسب ها است.

به تماس گرفتن های متنوع شکر آگاه باشید کنید. تعدادی از ممکن است عبارتند به همین دلیل: مالتودکسترین، شیرینی کننده ذرت، شربت ذرت، آب نیشکر، دکسترین، کل شما کلماتی کدام ممکن است به ose ختم می شوند، کل شما کلماتی کدام ممکن است به tol ختم می شوند کدام ممکن است منصفانه الکل قندی است. استویا منصفانه شیرینی کننده مناسب با بیرون بهبود درجه قند خون به احتمال زیاد خواهد بود.

4. آبرسانی البته است:

به همین دلیل آب ویتامینه گرفته به همان اندازه نوشیدنی‌های گازدار، لاته‌های شیرینی شده همراه خود شربت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوکتل‌های قندی، نوشیدنی‌ها به یکسان بعد کدام ممکن است به قند مخفیانه می‌آیند، بی ارزش هستند، همراه خود تحقیق متعددی کدام ممکن است نوشیدنی‌های شیرینی‌شده همراه خود شکر را همراه خود مشکلات وزنی {مرتبط} می‌دانند.

مراقب نوشیدنی هایی باشید کدام ممکن است می گویند با بیرون قند هستند. ممکن است ممکن است علاوه بر این گزینه جایگزین برای شیرینی کننده های جایگزین شده باشند کدام ممکن است هورمون های ما را مختل می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سلول های ما {آسیب} می رسانند. تنوع از این نوشیدنی های جایگزین شیرینی شده اگرچه انرژی ندارند، هوس کنید.

امکان های نوشیدنی مفید عبارتند به همین دلیل: آب تصفیه شده خالص، آب نارگیل، دمنوش های طبیعی، آب گازدار، آب چسبناک کشت شده، کامبوچا.

من می روم منصفانه گالن آب را در داخل منصفانه ظرف شیشه ای همراه خود دهانه بریزم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن قرار است را همراه خود خیار، سبک ها توت ها، سیب های ورقه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید پوشش گیاهی معاصر شبیه نعناع، ​​زنجبیل و بسیاری دیگر پر کنم. باشد که می تواند یک باشد راهی که در آن همراه خود طراوت برای بهره مندی از نوشیدنی است.

5. اختصاص داده شده شوید کدام ممکن است غذاهای {مورد علاقه} شخصی را دهید.

ایده ها نخست را به مدت زمان در هفته اختلاط کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه اصلاحات بدن ما، خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت شخصی شوید. دارید شگفت زده خواهید شد کدام ممکن است فرزندان دارید بالاتر {پاسخ} خواهند داد. این با اشاره به {حذف} هر دو اجتناب به همین دلیل وعده های غذایی معمولاً نیست، متوسط گزینه جایگزین برای کردن غذاهایی است کدام ممکن است به دارید خدمت {نمی کنند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهایی کدام ممکن است به دارید خدمت می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارید را رفیق دارند اضافه کنید. متوجه خواهید شد کدام ممکن است فرزندان دارید غذاهایی همراه خود تراکم چرخ دنده مغذی بزرگتر را ترجیح می دهند.

همراه خود اهدای اقلام خارج از آن در داخل کابینت شخصی کدام ممکن است به دارید خدماتی نمی دهند، منصفانه انبار را آلوده نشده کنید. اگر {در این} زمینه به پشتیبانی بیشتری خواستن دارید، منصفانه معلم بهداشتی را اجاره دادن کنید به همان اندازه پاکسازی را برای دارید مشارکت در دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دارید در داخل تصمیم گیری در مورد گزینه جایگزین برای های مفید پشتیبانی تنبل.