5 چه چیزی مسئول چه چیزی بود برای اینکه چرا همراه خود رژیم کتوژنیک بار کم نمی کنید

هنگامی تا زمانی که شما می توانید قادر به در داخل کتوز هستید، بدن ما می توانید داشته باشید چربی ها را می سوزاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل آن قرار است برای قدرت به روش ای محیط زیست استفاده می کند از. این استراتژی رژیم کتو را به {انتخابی} نهایی برای افرادی که می خواهند {راهی} سرراست برای اندکی کاهش هستند دوباره کاری می تنبل. با این وجود، اگر به دلیل این رژیم پیروی می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار کم نمی کنید، تقریباً به طور قطع دچار کتوز نیستید. در داخل {زیر} تعدادی از توضیحات رایج اندکی کاهش در داخل رژیم کتوژنیک در رها می شود.

1. نرسیدن به کتوز

به طور منظم، اکثر افرادی که رژیم کتو دارند بار کم {نمی کنند} در نتیجه به کتوز نمی رسند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه چیزی مسئول چه چیزی بود اینکه آنها خواهند شد به کتوز نمی رسند اینجا است کدام ممکن است خوردن کربوهیدرات شخصی را به کاهش نمی دهند. به آگاه متخصصان، خوردن کربوهیدرات می توانید داشته باشید نیاز به تنها واقعی 5 به همان اندازه 10 شانس انرژی دریافتی می توانید داشته باشید باشد یا نباشد.

اکثر رژیم های کتو به رژیم های غذایی خواستن دارند کدام ممکن است کمتر از 20 خوب و دنج کربوهیدرات در داخل روز به کاهش دهند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به همین دلیل است} کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی نتوانند چربی ها بسوزانند. می توانید داشته باشید می توانید عالی تجهیزات نگاهی به خودساخته بخرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل نوارهای نگاهی به بیشترین استفاده را ببرید به همان اندازه بفهمید ادرار می توانید داشته باشید شامل کتون است هر دو خیر. اگر نتیجه نهایی آزمایش خوش بینانه باشد یا نباشد، می توانید داشته باشید در داخل کتوز هستید.

2. خوردن تعداد زیاد پروتئین

اکثر رژیم های کم کربوهیدرات مقداری پروتئین را تایید شده می دانند. اگر در نظر گرفته شده می کنید رژیم کتو به 1 برنامه غذایی همراه خود پروتئین نخست را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم کربوهیدرات ردیابی دارد، نیاز به بازهم دوباره در نظر گرفته شده کنید. موضوع اینجا است کدام ممکن است بیشتر اینها برنامه غذایی ممکن است به طور اضافی به می توانید داشته باشید در داخل دستیابی کتوز پشتیبانی نکند در نتیجه بدن ما می توانید داشته باشید {نمی تواند} {مقدار} مقدار بیش از حد از پروتئین را برای بدست آمده آمینو اسیدها تجزیه تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس اسیدهای آمینه را به قند دوباره کاری تنبل.

هنگامی کدام ممکن است رژیم کتو دارید، انرژی شخصی را به دلیل چربی ها بدست آمده می کنید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها نیاز به کمتر از 55 شانس انرژی دریافتی می توانید داشته باشید باشد یا نباشد.

3. مصرف کردن مقدار قابل توجهی کربوهیدرات مناسب

هنگام رژیم کتو می توانید اشکال از کربوهیدرات ها قابل مقایسه با لبنیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل را خوردن کنید. به طور منظم، این وعده های غذایی سرشار به دلیل چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی هستند. متعاقباً، آنها خواهند شد می توانند عالی تقویت می کند نهایی برای برنامه غذایی می توانید داشته باشید باشند. با این وجود مسئله اینجا است کدام ممکن است کربوهیدرات در داخل آنها خواهند شد ممکن است وجود داشته باشد.

متعاقباً، خوردن تعداد زیاد این وعده های غذایی مفهوم خوبی نخواهد بود. نادیده ربودن این کارآمد مانع شدن به دلیل نگه داشتن کتوز می تواند باشد.

4. مصرف کردن مالتیتول

معمولاً الکل های قند برای افرادی که رژیم کتو دارند دقیق است. آنها خواهند شد شیرینی فراهم کردن می دهند با این وجود انواع کربوهیدرات ها را در داخل بدن ما می توانید داشته باشید بهبود نمی دهند. با این وجود حیاتی است کدام ممکن است هوشیار باشید کدام ممکن است تعدادی از اشکال از الکل ها شامل کربوهیدرات هستند.

به عنوان تصویر، مالتیتول مرتب سازی است تخصصی ایجاد می کند این برنامه غذایی کم کربوهیدرات تایید شده نخواهد بود. آن را به راه فنی، قند GI پایینی دارد با این وجود بر درجه قند خون می توانید داشته باشید {تأثیر} می گذارد. متعاقباً، ممکن است به طور اضافی به دلیل دسترسی به کتوزیس جلوگیری از جنگ تنبل.

5. خوردن مقدار بیش از حد از انرژی

اگر انرژی بیشتری نسبت به انرژی کدام ممکن است می سوزانید بخورید، {نمی توانید} آن قرار است کیلو اضافه شده را به دلیل بازو بدهید. در واقعیت، اگر انرژی زیادی خوردن کنید، صرف نظر از آن به کتوزیس رسیده باشید، ممکن است به طور اضافی چربی ها اضافه کنید.

غذاهایی کدام ممکن است شامل مقدار قابل توجهی چربی ها هستند مقایسه شده است همراه خود غذاهایی کدام ممکن است سرشار به دلیل پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات هستند انرژی بیشتری دارند. متعاقباً، حیاتی است کدام ممکن است انرژی مصرفی روز به روز شخصی را مدیریت کنید. اگر به 1 برنامه غذایی متعادل پایبند باشید، ممکن است به طور اضافی به {اهداف} شخصی برسید.

متعاقباً، این چند قبلی چه چیزی مسئول چه چیزی بود است کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی نتوانید همراه خود رژیم کتو بار کم کنید.