7 نکته سریع برای مدیریت رژیم غذایی و سلامتی

بر کسی پوشیده نیست که ارتباط مستقیمی بین رژیم غذایی و سلامتی وجود دارد. بدن شما نه تنها با سوختی که به آن می‌دهید کار می‌کند، بلکه بدن شما تا حد زیادی سوختی است که به آن می‌دهید. اما این حقایق، همانطور که در صنعت کاهش وزن 64 میلیارد دلاری در ایالات متحده نشان می دهد، خوب غذا خوردن و حفظ وزن سالم را آسان تر نمی کند.

بنابراین در اینجا 7 نکته ساده برای مدیریت رژیم غذایی و سلامت کلی شما آورده شده است:

شماره 1 اهداف معقول تعیین کنید

شما نمی توانید در اولین روز پیاده روی خود از قله اورست صعود کنید. بنابراین یک هدف دست یافتنی تعیین کنید و مطمئن شوید که وقتی به آن رسیدید، یک امتیاز بزرگ برای خود قائل شوید. سپس سایت های خود را روی هدف معقول بعدی اصلاح کنید.

فیت بیت: در اهداف خود واقع بین باشید.

شماره 2 پیشرفت خود را ضبط و بررسی کنید

آنچه می خورید (بیش از یک برنامه برای آن وجود دارد) و همچنین برنامه تناسب اندام خود (برنامه های بیشتر) را ثبت کنید. هنگامی که می دانید آنچه را که می خورید ثبت می کنید، با دیدن نمودارهای تناسب اندام و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود، به احتمال زیاد وزن کم می کنید.

Fit Bit: آن را دنبال کنید.

شماره 3 انباری خود را سالم کنید

اگر همان چیزی هستید که می خورید، در واقع همان چیزی هستید که در انباری خود دارید. بنابراین مواد غذایی ناسالم را در خانه ذخیره نکنید. اگر اعضای خانواده یا هم اتاقی‌های شما چنین چیزهایی را می‌خواهند، از آن‌ها بخواهید آن را خارج از سایت نگه دارند. وقتی گرسنه هستید و فقط غذای سالم در اطراف وجود دارد، این همان چیزی است که می خورید. و از طرف دیگر، میان وعده‌های سالم را با خود ببرید تا هرجا که می‌روید، «سرویس بهداشتی» برود.

Fit-Bit: آشغال ها و چیزهای سالم را در دست نگه دارید.

شماره 4 آن را با پروتئین بالا روزانه شروع کنید

خوردن یک صبحانه با پروتئین بالا که از نظر تغذیه ای متعادل باشد باعث می شود تا بقیه روز زیاده روی نکنید زیرا کمتر احساس گرسنگی می کنید.

فیت بیت: روز خود را با پروتئین بالا شروع کنید.

شماره 5 رژیم غذایی و روال تمرینی خود را به طور همزمان شروع کنید

آن صدای کوچک در سرتان به شما می گوید که نمی خواهید یکدفعه خیلی کارها را انجام دهید. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد شروع رژیم غذایی سالم و رژیم ورزشی جدید با هم در درازمدت به نفع شما عمل می کند و هر کدام دیگری را تقویت می کند.

فیت-بیت: درست غذا بخورید و از روز اول با هم ورزش کنید.

#6 کار سخت خود را تکمیل کنید؟ گارسینیا کامبوجیا

در مورد عصاره گارسینیا کامبوجیا به عنوان یک تقویت کننده کاهش وزن مطالب زیادی گفته شده است. به نظر می رسد برخی از مطالعات نشان می دهد که می تواند به کاهش وزن کمک کند، در حالی که برخی دیگر چندان مطمئن نیستند. اگرچه گارسینیا کامبوجیا به تنهایی یک راه حل معجزه آسا برای کاهش وزن نیست، اما ممکن است به تقویت رژیم غذایی و تلاش های ورزشی شما کمک کند. یکی را با ضمانت بازگشت وجه امتحان کنید، ارزش یک بار دیدن را دارد.

Fit-Bit: کاهش وزن را با Garcinia Cambogia افزایش دهید.

شماره 7 آن را پایدار کنید

دوست شما به شما می گوید که رژیم غذایی و رژیم شنای جدید او چگونه معجزه کرده است، او در چند ماه گذشته 15 پوند وزن کم کرده است! عالی به نظر می رسد، اما اگر از شنا متنفرید، بلیت سلامتی شما نیست. تمرینی را پیدا کنید که از آن لذت می برید تا در مدت طولانی آن را ادامه دهید.

Fit-Bit: کاری را انجام دهید که در دراز مدت برای شما مفید است.