GOMBS: رژیم ضد سرطان نوشته دکتر جوئل فورمن

یک پزشک خانواده و نویسنده محبوب کتاب رژیم غذایی، بخور تا زندگی کنی، دکتر جوئل فورمن خالق یکی از محبوب ترین اصول غذا خوردن، رژیم غذایی GOMBS است.

به گفته دکتر فورمن، رژیم GOMBS او دارای خواص ضد سرطانی است. با این حال، صرف نظر از اینکه آیا این رژیم می تواند سرطان را درمان یا از آن جلوگیری کند یا خیر، اگر هر فردی به دنبال بهبود سلامت کلی خود با استفاده از دارویی از مادر طبیعت، غذا است، رژیم خوبی است که باید از آن پیروی کند.

GOMBS مخفف به معنای سبزی، پیاز، قارچ، توت، دانه است. رژیم غذایی شما را تشویق می کند که یک یا چند مورد از این مواد غذایی را به صورت روزانه در وعده غذایی خود بگنجانید. در واقع فوق العاده بدون عارضه است. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید. با این حال، اول از همه ما مزایای رژیم GOMBS را بررسی خواهیم کرد.

مزایای رژیم GOMBS

بالاتر و فراتر از اظهاراتی که توسط دکتر. فورمن که در آن از اعتقاد خود به این موضوع صحبت کرد که رژیم غذایی GOMBS او دارای خواصی است که از سرطان جلوگیری می کند، دلایل دیگری وجود دارد که چرا شما باید به اضافه کردن این نوع غذاها در رژیم غذایی خود فکر کنید. سبزیجات، پیاز، قارچ، انواع توت ها و دانه ها همه انواع مواد غذایی هستند که دارای محتوای شگفت انگیز آنتی اکسیدان هستند و همگی بسیار قوی هستند.

در زیر نگاهی جداگانه به هر یک از این غذاهای شگفت انگیز آورده شده است:

سبزی ها

سبزیجات برگ سبز حاوی انواع سیستم ها و مواد مغذی هستند که پوششی لغزنده و سیلیکونی مانند را در داخل رگ های خونی قرار می دهند، جایی که مکانیسم Nrf2 را فعال می کنند که از تشکیل پلاک جلوگیری می کند و سرعت ذوب شدن چربی را از داخل رگ افزایش می دهد. .

پیاز

مجله پزشکی تغذیه بالینی مطالعه‌ای را منتشر کرد که در اروپا انجام شد نشان داد افرادی که به طور منظم پیاز مصرف می‌کنند، 60 تا 70 درصد کاهش در سرطان‌های اصلی را ثبت می‌کنند.

قارچ

مطالعه ای که اخیراً در مجله بین المللی سرطان منتشر شد، نشان داد که زنانی که به طور منظم قارچ مصرف می کنند، 64 درصد کمتر در معرض ابتلا به سرطان سینه هستند. یعنی تقریباً 10 گرم قارچ در روز.

توت و لوبیا

انواع توت ها و لوبیا حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان های پیشگیری کننده از سرطان هستند و عملکرد سالم مغز را تقویت می کنند.

دانه

آجیل و دانه های خام حاوی چربی ها و مواد شیمیایی گیاهی هستند که به کاهش التهاب، کاهش کلسترول و جذب ریزمغذی های ضروری کمک می کنند. طبق پیشنهاد دکتر. فورمن، خوردن آجیل به عنوان یک ماده در سالاد یا تهیه سس سالاد از آنها برای سلامتی شما بسیار مفید است.