Paddadum – یک میان وعده سالم برای کودکان نوپا

پاپادوم یک نان تخت هندی است که از آرد عدس تهیه می شود. هنگام خرید آنها به اندازه کاغذ نازک، شفاف و شکننده هستند. به طور سنتی آنها را با مجموعه ای از چاتنی ها و ترشی ها میل می کنند، اما به تنهایی به عنوان یک میان وعده یا پیش غذا عالی هستند. آنها در انواع و اندازه های بسیاری وجود دارند.

اگر برشته شده یا در مایکروویو؛ پاپادوم یک جایگزین سالم برای ویفر سیب زمینی و چیپس ذرت است.

بچه ها عاشق خوردن پاپادوم هستند و سریع و آسان طبخ می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاپادوم را به مدت 50 تا 60 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا منبسط شده و ترد شود. آنها را می توان برای مدت طولانی در یک ظرف در بسته نگهداری کرد و بسیار سالم هستند. از آنجایی که پاپادوم‌ها نگهداری و حمل آن‌ها آسان است، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را به شما ارائه دهید.

حقایق تغذیه ای (1 پادادوم بزرگ)

مقادیر معمولی: – مقدار در هر 100 گرم

  • انرژی – 1165 kj/ 275 kcal
  • پروتئین – 21.2 گرم
  • کربوهیدرات – 43.2 گرم
  • چربی – 1.9 گرم

روش های آشپزی

سرخ کردن

روش سنتی تهیه پاپادوم سرخ کردنی است. این به آنها اجازه می دهد تا بسیار سبک و مطبوع شوند. یک اینچ روغن نباتی را در ماهیتابه ای با اندازه متوسط ​​و ته سنگین گرم کنید. وقتی روغن داغ است اما دود نمی‌شود، یک پاپادوم را در روغن بیندازید و با استفاده از انبر آن را به مدت کمتر از 5 ثانیه به زیر سطح فشار دهید – فقط زمان کافی برای منبسط شدن فوراً پاپادوم.

نان تست

پاپادوم را می توان در فر کبابی یا برشته کرد. برای برشته کردن، فر مرغ گوشتی یا توستر را از قبل گرم کنید. پاپادوم را روی یک قفسه با فاصله 3 اینچی از منبع حرارت قرار دهید. بلافاصله گسترش خواهد یافت. آن را برگردانید و طرف دیگر را برای چند ثانیه برشته کنید.

مایکروویو

پاپادوم را در مایکروویو قرار دهید. با قدرت کامل به مدت 45 ثانیه یا تا زمانی که منبسط شود بپزید. ممکن است برای اطمینان از پخت و پز یکنواخت نیاز به چرخش در وسط مسیر داشته باشد.

برای ایده های سالم تر، لطفاً به www.littledoughnuts.com مراجعه کنید [http://www.littledoughnuts.com]

رژیم لاغری سریع