جانی واکر از UFC قصد دارد طعم بد عدم رقابت را در مسابقه مجدد از بین ببرد


جانی واکر بود نه آماده است تا شب مبارزه اش خیلی زود در 21 اکتبر سال گذشته به پایان برسد.

او در این موضوع انتخابی نداشت، و دلیل آن این بود که مهارت‌هایش در برابر همکار مدعی سبک وزن سبک وزن UFC، ماگومد آنکالایف، آن شب در ابوظبی، امارات متحده عربی، خوب نبود.

در UFC 294، واکر در حالی که روی یک زانو بود، یک زانوی آشکار و غیرقانونی را جذب کرد و در مقابل حصار به پاهای خود برگشت.

اعتصاب غیرقانونی که به چانه واکر متصل بود اما به نظر نمی رسید او را در خطر تمام شدن قرار دهد، باعث شد که پزشک کنار قفس برزیلی را برای ارزیابی توانایی او برای ادامه مبارزه بازرسی کند.

و به همان اندازه که واکر برای مردی که بر اساس آمار UFC هفت بار به سرش ضربه‌های قابل توجهی زده بود نسبتاً شفاف به نظر می‌رسید، پزشک مخالفت کرد و مبارزه با توصیه او پس از 3 دقیقه و 13 ثانیه متوقف شد.


واکنش جانی واکر پس از اینکه مبارزه او با ماگومد آنکالایف در 21 اکتبر 2023 پس از جذب یک زانو غیرقانونی متوقف شد.
واکنش جانی واکر پس از اینکه مبارزه او با ماگومد آنکالایف در 21 اکتبر 2023 پس از جذب یک زانو غیرقانونی متوقف شد. Zuffa LLC از طریق Getty Images

نتیجه: یک رقابت ناپسند.

واکر این هفته پیش از مسابقه مجدد شنبه، که عنوان اولین رویداد UFC در سال 2024 را عنوان می کند، به The Post گفت: “این کار سختی است که شما انجام می دهید.” تعهد زیاد، رژیم غذایی زیاد، تمرین زیاد. شما بگذارید زیاد از زمان … شما نمی خواهید مبارزه بدون نتیجه متوقف شود، بنابراین کمی ناراحت می شوید.

واکر (21-7، 19 پایان) مطمئناً توصیه دکتر را در مورد توانایی خود برای ادامه در لحظه رد کرد، به طوری که او به دنبال بازگشت به مرکز هشت ضلعی بود تا آنکالایف را دوباره درگیر کند و به داور دن موحدی ضربه ای سبک داد. تلاش برای بازگشت به کار

https://www.youtube.com/watch?v=8kuyIts3nX0

صحنه ای خنده دار رخ داد، جایی در همسایگی 12 مرد که وارد هشت ضلعی شدند تا دو جنگجوی پیروز را از هم دور نگه دارند.

تنها پس از اینکه دانا وایت، مدیر عامل UFC که حضورش در خنثی کردن چنین موقعیت‌هایی در گذشته موثر بوده است، از واکر صحبت کرد، دستور بازگشت و اعلام نتیجه ناگوار را داد.

همان‌قدر که واکر در حال حاضر چیزی جز ادامه نمی‌خواست، ماه‌های بین اولین مبارزه تا پایان برنامه‌ریزی‌شده آخر هفته به مهاجم 6 فوتی 6 فوتی که به خاطر پوزخندی گسترده و میل به وحشی معروف است، پیشنهاد داده است. ناک اوت های سریع مقداری شفافیت در مسیری که عواقب خطا آشکار شد.


ماگومد آنکالایف (سمت راست) لحظاتی قبل از زدن زانو به برزیلی که ضربه غیرقانونی به حساب می آمد جانی واکر را کنترل می کند.
ماگومد آنکالایف (سمت راست) لحظاتی قبل از زدن زانو به برزیلی که ضربه غیرقانونی به حساب می آمد جانی واکر را کنترل می کند. AP

من متوجه شدم که آسیب دیدم. واکر می‌گوید اگر مبارزه ادامه پیدا می‌کرد، من در وضعیت بدی قرار می‌گرفتم. اما، در آن زمان، شما هرگز نمی خواهید [want to] مبارزه را متوقف کنید اگر دست شما شکسته است، اگر دست شما شکسته یا هر چیزی شکسته است، احساس درد کنید، مهم نیست. ما همیشه سعی می کنیم بجنگیم زیرا شما دوست ندارید آسیب را احساس کنید. دوست ندارید گاهی اوقات آسیب را احساس کنید.

ما تصمیمات هوشمندانه نمی گیریم. ما فقط می خواهیم بجنگیم، تا سر حد مرگ بجنگیم. ما af-k نمی دهیم. این ما هستیم: مبارزان.»

اگر پزشک واکر را ناشایست تشخیص نمی داد، در اختیار داور بود که یک امتیاز را از آنکالایف برای خطا بگیرد، اتفاقی که در چنین شرایطی کمتر از آنچه که منطق حکم می کند، اتفاق می افتد، اما هدف آن تسطیح امتیاز است. برای مبارز متخلف که باعث آسیب غیرقانونی شده است.

اما زمانی که دکتر تشخیص داد واکر خیلی به خطر افتاده است، این گزینه در دسترس نبود.

چیزی که واکر ترجیح می داد در آن شب اتفاق بیفتد، و او در کنارش ایستاده بود، حکم متفاوتی در مورد نتیجه مبارزه است، با ترجیح او حذف روس از داغستان MMA داغستان (17-1-1، 9 پایان).

با این وجود، واکر به وضوح ترجیح داد که یک مسابقه مجدد داشته باشد تا اینکه به سراغ حریف جدیدی برود

“می خواستم بگیرم [the fight with Ankalaev] واکر می‌گوید: برگشتم چون از مبارزه لذت می‌بردم. “من گام به گام انجام می دادم و مبارزه را حس می کردم. من داشتم لذت می بردم، پس به همین دلیل بود که وقتی دعوا تمام شد خیلی ناراحت شدم، زیرا از دعوا خوشم می آمد. داشتم لذت می بردم بنابراین من فقط می خواهم کاری را که شروع کردم به پایان برسانم.»

با هر شانسی، واکر به آرزوی خود در UFC Apex در لاس وگاس در روز شنبه خواهد رسید، به لطف زمان محدود خود در قفس با آنکالایف، که در مبارزه ای که به پایان رسید برای عنوان خالی سبک وزن در سال 2022، با آمادگی بیشتری مسلح شد. یک قرعه کشی

واکر، برنده سه مسابقه متوالی قبل از مسابقه بدون مسابقه با همکار 31 ساله، می‌گوید: «چند چیز یاد گرفتم. “من قدرت او را احساس می کنم. من تکنیک او را احساس می کنم. بنابراین این مبارزه کمی متفاوت خواهد بود زیرا من می دانم که از قبل باید چه انتظاری داشته باشم.”

آنچه واکر انتظار دارد: “فقط یک انسان عادی.”

«همه قابل شکست هستند. هیچ چیز دیوانه کننده ای در مورد آن وجود ندارد. بنابراین، [he’s] فقط یک مرد معمولی اما من این را نشان می‌دهم و او را افشا می‌کنم.»



منبع