“شخص مورد علاقه” در پرونده قتل ساماتا وول توسط پلیس دیترویت بازداشت شد


به گفته پلیس و گزارش ها، یک ماه پس از دستگیری و بازجویی فرد دیگری توسط بازرسان، یک “فرد مورد علاقه” جدید در ارتباط با قتل سامانتا وول، رهبر کنیسه دیترویت، بازداشت شد، اما بعدا آزاد شد.

“[The Detroit Police Department] این وزارتخانه در بیانیه ای به The Post گفت: می تواند تأیید کند که یک فرد مورد علاقه در ادامه تحقیقات در مورد قتل سامانتا ول بازداشت شده است.

در تلاش برای اطمینان از صحت این تحقیقات در حال انجام، جزئیات بیشتری در حال حاضر منتشر نخواهد شد. اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.»

وول، رئیس کنیسه مرکز شهر دیترویت آیزاک آگر، در 21 اکتبر با ضربات چاقو بیرون از خانه اش پیدا شد.

یک مظنون در ماه نوامبر بازداشت شد اما بعداً بدون تفهیم اتهام آزاد شد.


نوار پلیس دسترسی را در نزدیکی صحنه ای که سامانتا ول، رئیس کنیسه مرکز شهر ایزاک آگر، جسد در دیترویت پیدا شد، مسدود می کند، 21 اکتبر 2023.
نوار پلیس دسترسی نزدیک به صحنه ای را مسدود می کند که ایزاک آگر، رئیس کنیسه مرکز شهر، سامانتا ول، در دیترویت در 21 اکتبر 2023 جسد پیدا شد. خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

دیترویت نیوز به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که آخرین مظنون احتمالی، مردی ناشناس، از آشنایان ول نبود و به نظر می رسد کاملاً غریبه باشد.

منابعی به روزنامه تایید کردند که مردی که یکشنبه بازداشت شد، همان فردی نیست که ماه گذشته بازداشت شد.

وول، 40 ساله، در حالی کشته شد که ایالات متحده پس از آغاز درگیری اسرائیل و حماس با موجی از یهودی ستیزی مواجه شده است، اما مقامات تاکید کرده اند که این قتل بر اساس نفرت انجام نشده است.


ول صبح روز شنبه 21 اکتبر 2023 در بیرون خانه اش در پارک لافایت با ضربات چاقو کشته شد.
ول صبح روز 21 اکتبر 2023 بیرون از خانه‌اش در پارک لافایت با ضربات چاقو کشته شد. آیزاک موافق در مرکز شهر کنیسه

این منابع همچنین به دیترویت نیوز یکشنبه گفتند که هیچ مدرکی وجود ندارد که قتل او یک جنایت نفرت باشد.

وول در چند ساعت منتهی به قتلش در عروسی بود. پلیس بر این باور است که او در داخل خانه اش قبل از اینکه به بیرون دست و پا بزند با چاقو ضربه خورده است.

پلیس گفت که تماس 911 که یک فرد بی پاسخ را در آدرس او گزارش می کرد حدود ساعت 6:30 صبح رسید. به گفته دوستان و پلیس، ول مراسم عروسی را حدود ساعت 123:30 صبح ترک کرده بود.



منبع