ماندن در لاین خودتان و تمرین پیست


ماندن در لاین خودتان و تمرین پیست

4 سپتامبر 2020 –

این پست توسط حمایت مالی می شود آدیداس اما مثل همیشه، همه نظرات مربوط به من است.

IMG_1111.jpg

روز قبل با یکی از ورزشکارانم گپ زدم. من او را از 12 سالگی آموزش داده ام. او یک بازیکن فوتبال و ورزشکار است (برای هر دو به کالج می رود! خیلی افتخار می کنم.) و ما روی شروع بلوک کار می کردیم.

IMG_1273.jpg

عکاسی توسط @دختران عکاس

برای دیدن تمرینی که در زیر انجام دادیم به خواندن ادامه دهید!

خیلی وقت‌ها وقتی ورزشکارانم را تمرین می‌دهم، لحظه‌های بازگشتی به چیزهایی دارم که مربیانم در دوران دبیرستان/دانشگاه به من گفته‌اند و تمرین‌هایی که قبلاً انجام می‌دادند و همیشه به من به عنوان یک ورزشکار کمک می‌کرد.

IMG_1803.jpg

ما در مورد شروع او صحبت می‌کردیم و اینکه چگونه پتانسیل او برای انفجاری بودن خارج از بلوک وجود دارد و در حین تمرین می‌تواند این کار را انجام دهد، اما وقتی به یک جلسه می‌رسد فقط باید روی خط خود تمرکز کند.

IMG_1264.jpg

شخصاً این همیشه یک چیز بزرگ بود که باید به عنوان یک ورزشکار روی آن کار می کردم. تمرین می‌کردم، تمرین می‌کردم، تمرین می‌کردم، سپس به خط شروع می‌رفتم و قبل از اینکه بدانم، مسابقه تمام شده بود.

آنقدر در لاین ها و دونده های اطرافم گم شدم که در طول مسابقه مسیر خود را فراموش کردم.

IMG_0783.jpg

ما در مورد این صحبت کردیم که اگر می‌توانم نکته‌ای را با او در میان بگذارم، فقط روی خط او تمرکز می‌کردیم، جایی که او می‌خواست پاهایش از بلوک‌ها بیرون بیاید، و فرم خودش.

نمیتونستم فکر نکنم چیه موازی کامل این برای زندگی است، درست است؟

IMG_1063.jpg

ما آنقدر درگیر کارهایی می شویم که اطرافیانمان انجام می دهند، که تمرکزمان را نسبت به کاری که انجام می دهیم از دست می دهیم.

این ضرب المثل وجود دارد، “در خط خود بمان”، و این می تواند به بخش های مختلف زندگی ما منتقل شود.

خیلی آسان است که در رسانه های اجتماعی وارد شوید و فکر کنید که او دارد آن را می کشد، بنابراین جایی برای من برای انجام این کار آنلاین وجود ندارد.

یا، به نظر می رسد که زندگی او آنقدر جمع و جور شده است که احتمالاً اصلاً با هم مبارزه نمی کند.

IMG_1142.jpgمن قبلاً بارها این موضوع را لمس کرده‌ام، اما وقتی شروع به دویدن در مسیرهای دیگر می‌کنید، نه تنها در یک مسابقه رد صلاحیت می‌شوید، بلکه خود را از پتانسیل خود محروم خواهید کرد.

دلیل اینکه ما خود را از کارها دور می کنیم این است که فکر می کنیم چون دیگران آن را انجام می دهند، ما نمی توانیم.

IMG_1012.jpg

این فقط یک واقعیت نادرست است که وقتی در مسیرهای دیگر تمرکز می کنیم به خودمان می زنیم.

IMG_1104.jpg

من شخصاً احساس می کردم این پس از قرنطینه چند ماه پیش است. احساس می‌کردم گیر کرده‌ام، اما خودم را با خطوط اطرافم مقایسه می‌کردم، که باعث توقف حرکت من شد.

IMG_1146.jpg

وقتی بالاخره دوباره روی خط خودم تمرکز کردم، ایده‌های زیادی در جریان بودند.

دوباره وارد وبلاگ نویسی شدم و روی پروژه هایی مثل خودم کار کردم پادکست و کارهای دیگری که می خواستم انجام دهم.

هرچه بیشتر کار را انجام دهید، شروع به حرکت به جلو کنید، و در مسیر خود بمانید، شتاب بیشتری برای انجام کاری که می خواهید انجام دهید، افزایش می دهید.

IMG_1231.jpg

می‌خواستم یکی از تمرین‌های پیست در فضای باز را که انجام می‌دهیم به اشتراک بگذارم! این یک گزینه عالی برای تغییر همه چیز در فضای باز است. این یک تمرین به سبک هرمی است که در آن از پایین شروع می‌کنید، از هرم «صعود» می‌کنید و سپس به پایین هرم می‌روید.

IMG_1272.jpg

برای مدت زمانی که “کار” می کنید، باید 3 تا 4 برابر آن مقدار را برای استراحت به خود اختصاص دهید تا بتوانید واقعاً به دویدن ها ضربه بزنید. بنابراین اگر تمام تلاش خود را انجام دهید و یک دور 1:30 400 متری بدوید، باید 4:30-6 دقیقه استراحت کنید.

400 متر با 3-4 X استراحت

300 متر با 3-4 X استراحت

200 متر با 3-4 X استراحت

100 متر با 3-4 X استراحت

200 متر با 3-4 X استراحت

300 متر با 3-4 X استراحت

400 متر

اینها کفش آدیداس 4D Run 1.0 برای تمرینات پیست عالی هستند!! من اینها را برای یک تمرین دوی سرعت و کمی بازگشت به روزهای پر مانعم پوشیدم و آنها فوق العاده حمایت کننده، راحت بودند و به شما “جهش” خوبی دادند.

IMG_1050.jpg

آنها یک زیره میانی با چاپ دیجیتال دارند که بر اساس داده های 17 ساله ورزشکاران ساخته شده است و با اندازه آنها مطابقت دارد (من 8.5 زنانه هستم).

IMG_1015.jpg

من همیشه از داشتن یک کفش سفید عصبی می شوم، زیرا تمایل دارم همه چیز را کثیف کنم (زندگی مربی)، اما اینها خیلی مشروع بود که نمی توان از آن گذشت. من عاشق ترکیب سیاه/سفید با لهجه‌های طلایی و زیره میانی سبز روشن هستم که بدون تغییر ظاهر ظاهر می‌شود.
IMG_1088.jpg

من همچنین دوست داشتم آنها را برای یک ظاهر ورزشی آدیداس در حال حرکت و همراه با لباس خود بپوشم شورت دوچرخه سواری & سه راهی برش خورده.

آیا ترکیب بهتری وجود دارد!؟ به یک جلسه یا برای انجام برخی از کارهای کامپیوتری، این لباس همان است.
IMG_1033.jpg

می توانید سر بزنید این لینک برای مشاهده پست وبلاگ که می تواند به شما کمک کند کدام را انتخاب کنید کفش دو ممکن است برای شما بهترین باشد!

در مسیر خود بمانید و با شما صادق باشید،

Xo Kasey

دسته: وبلاگ