نکات تمرینی برای مبتدیان – تناسب اندام سلامت


تصمیم گیری برای شروع مداوم ورزش کردن یک تصمیم شگفت انگیز است، اما همچنین می تواند ترسناک باشد. در FitHealth، ما معتقدیم ورزش یکی از پنج عامل سلامتی است که برای داشتن یک زندگی شاد، سالم و متعادل بسیار مهم است. حتی فهمیدن اینکه از کجا شروع کنید و هنگام شروع تمرین چه چیزهایی را در نظر داشته باشید می تواند واقعاً سخت باشد. اینها مهمترین چیزهایی هستند که باید به خاطر بسپارید!

آهسته شروع کن

می تواند واقعاً آسان باشد که خود را بسوزانید یا با فشار دادن بیش از حد به خود در ابتدا بدن خود را در شوک قرار دهید. برای شروع، سه تمرین 30 دقیقه ای در هفته یک راه عالی برای هماهنگ کردن بدن شما با برنامه تمرینی جدیدتان است. شما همچنین باید با تمرینات اولیه مانند اسکات و لانژ شروع کنید تا اینکه با تمرینات پیچیده ای که در صفحه فیتسپیریشن اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود می بینید، روی سر خود وارد شوید.

ثبات بر شدت

به راحتی می توانید وارد عمل شوید و تا جایی که می توانید هنگام ورزش به خودتان فشار بیاورید. این یک اشتباه بزرگ است. داشتن یک تمرین مداوم بسیار مهمتر از تمرکز بر شدت است. تمرکز بر شدت یک راه عالی برای سوختگی و تخریب بدن شما است که در نهایت منجر به تسلیم شدن در عرض چند هفته می شود!

یک سیستم پشتیبانی پیدا کنید

همه ما روزهایی داریم که نمی خواهیم از روی مبل بلند شویم و به باشگاه برویم. بسیار مهم است که افرادی در زندگی شما وجود داشته باشند که شما را تشویق کنند و در روزهایی که انرژی لازم برای فشار دادن به خود را ندارید، شما را تحت فشار قرار دهند. چه یک مربی شخصی، یک دوست باشگاه یا یک گروه رسانه های اجتماعی. شما باید افرادی را پیدا کنید که در همان طرز فکر شما باشند.

آنچه را که دوست دارید پیدا کنید

فقط به این دلیل که اکنون تصمیم گرفته اید که تمرین کنید به این معنی نیست که باید هر کلاس تمرینی، روتین باشگاه یا هر نوع تمرین هوازی را دوست داشته باشید. آنچه را که دوست دارید پیدا کنید و روتینی بسازید که برای شما مفید باشد. چه ترکیبی از جلسات بدنسازی و کلاس‌های گروهی شما باشد یا فقط یکی از این دو را انتخاب کنید، باید آنچه را که شما را ترغیب می‌کند تا برای تبدیل شدن به یک فرد سالم‌تر شادتر تلاش کنید، پیدا کنید!