آیا برنامه ریزی غذا یک سلاح مخفی است؟


آیا برنامه ریزی غذا یک سلاح مخفی است؟

بنابراین، شما به طور منظم در باشگاه های بدنسازی ما در کورپوس کریستی هستید و اهمیت ورزش را می دانید. احتمالاً می دانید که تغذیه به همان اندازه مهم است. در واقع، وقتی صحبت از تناسب اندام می شود، این عناصر دست به دست هم می دهند. تامین سوخت مناسب بدن کلید دستیابی به نتایج است.

راه خوبی برای پیگیری آنچه می خورید چیست؟ برنامه ریزی وعده های غذایی – یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اینکه به تغذیه خود اهمیت می دهید.

ممکن است از قبل کمی زمان و تلاش لازم باشد، اما مزایای برنامه ریزی وعده های غذایی ارزشش را دارد. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا!

برنامه ریزی غذایی می تواند به مدیریت وزن کمک کند.

با برنامه ریزی وعده های غذایی خود از قبل، می توانید اطمینان حاصل کنید که تعادل مناسبی از درشت مغذی ها (پروتئین، کربوهیدرات، و چربی “خوب”) را دریافت می کنید و از کالری اضافی اجتناب می کنید. برنامه ریزی غذایی همچنین می تواند به شما کمک کند از انتخاب های غذایی ناسالم و تکانشی اجتناب کنید. وقتی می دانید که قرار است چه بخورید، کمتر به خوردن غذاهای ناسالم می پردازید.

برنامه ریزی غذا باعث صرفه جویی در زمان می شود.

ما همه مشغولیم بین کار، خانواده و تعهدات اجتماعی، یافتن زمان برای تهیه وعده های غذایی سالم می تواند دشوار باشد. اما با برنامه ریزی وعده های غذایی می توانید در طولانی مدت در زمان صرفه جویی کنید. با برنامه ریزی وعده های غذایی و میان وعده های خود از قبل، می توانید تمام خریدهای مواد غذایی خود را به یکباره انجام دهید. اگر تمایل دارید حتی می توانید وعده های غذایی خود را به صورت عمده تهیه کنید.

این می تواند در وقت با ارزش شما در طول هفته صرفه جویی کند و مطمئن شود که وعده های غذایی سالم و آماده در خانه در دسترس شماست – و زمان بیشتری برای باشگاه!

برنامه ریزی غذا باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

اگر غذای بیرون بری شما باشد، هزینه غذای رستوران می تواند به سرعت افزایش یابد. با برنامه ریزی وعده های غذایی، می توانید از این هزینه ها جلوگیری کنید و در عین حال سالم تر غذا بخورید. وقتی برای چیزی که قرار است بخورید برنامه دارید، می توانید غذا را به صورت عمده بخرید و از مزایای فروش و کوپن استفاده کنید.

برنامه ریزی غذایی سالم است.

با برنامه ریزی برای وعده های غذایی و میان وعده های خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که تمام ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را دریافت می کنید. این می تواند نه تنها به مدیریت وزن و انرژی، بلکه به سلامت و تندرستی کلی کمک کند. خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و چاقی کمک کند.

هنوز متقاعد شده اید؟

ما می دانیم که این به معنای کمی زمان و فکر اضافی از جانب شما است و عادتی است که باید آن را پرورش دهید. با وجود برنامه‌ها و وب‌سایت‌های موجود که برنامه‌ریزی غذا را آسان‌تر از همیشه می‌کنند، هیچ بهانه‌ای برای امتحان نکردن آن وجود ندارد.

بنابراین دفعه بعد که اینجا هستید، چه در حال ضربه زدن به تردمیل، لذت بردن از یک کلاس تناسب اندام گروهی یا وزنه برداری، به یاد داشته باشید که کاری که در آشپزخانه انجام می دهید به همان اندازه مهم است که در سالن های بدنسازی کورپوس کریستی ما انجام می دهید.

ما فقط از شما می خواهیم که موفق شوید!