آیا می توانید یک زن را نام ببرید؟ چالش TikTok وفاداری دوست پسر را آزمایش می‌کند—و آنها در چپ و راست شکست می‌خورند



امپراتوری روم را فراموش کنید. به نظر می رسد مردها یک زن را در ذهن دارند، و این دوست دختر آنها نیست.

چالش خنده‌دار «اسم دادن به یک زن» فیدهای TikTok را در همه جا پر کرده است – #nameawoman بیش از 119 میلیون بازدید در این برنامه به دست آورده است – با زنانی که از شریک زندگی‌شان می‌خواهند اولین نام زنانه‌ای را که به ذهن می‌رسد را بگویند.

اما در حالی که به نظر می‌رسد بیشتر آنها کاملاً انتظار دارند که دوست‌پسرها دوست پسرشان را به عنوان گواهی بر عشقشان صدا بزنند، بسیاری از کسانی که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند شکست می‌خورند و در عوض شخصیت‌های برجسته تاریخی مانند رزا پارکس، هریت تابمن و آن فرانک را به‌هم می‌زنند. زیبایی هایی مانند زندایا، سیدنی سوینی و آن هاتاوی.

یکی از TikToker که تنها توسط کیت می آید، در یک ویدئوی ویروسی از شریک زندگی خود درخواست کرد و 17 میلیون بازدیدکننده داشت: “من به شما نیاز دارم که به من لطف کنید و نام یک زن را نام ببرید.”

پس از چند بار درخواست برای نام بردن «هر زن»، شریک زندگی کیت با صدای بلند گفت: «سوزان بی. آنتونی!»

خالق بیلی لیستر همین سوال را از معشوقه‌اش پرسید، او بدون از دست دادن یک ضربه پاسخ داد: «هاریت تابمن».

«چرا او اینقدر برای آن آماده بود… و چرا بیانیه پیگیری او بود [sic] لیستر گیج در توضیح ویدیو نوشت: «اخیراً در ذهن من بود.»

وقتی سیدنی وینگولد، 27 ساله ساکن تورنتو، از خودش فیلم گرفت که از دوست پسرش می‌پرسد نام یک زن را بگوید، او پاسخ داد: «آن هاتاوی».

وقتی از مردان خواسته می‌شود «نام یک زن» را نام ببرند، از مردان انتظار می‌رفت که نام شریک زندگی‌شان را بگویند – فقط برای اینکه چهره‌های تاریخی و افراد مشهور بمب‌گذاری شده را به زبان بیاورند. TikTok/@sydwingold
این روند فیدهای TikTok را در همه جا فرا گرفته است، زیرا مردان در تلاش برای نام بردن از “هر زن” هستند. TikTok/@carrot__cate
پاسخ ها از هریت تابمن و آن فرانک گرفته تا مارگو رابی و مارتا استوارت متغیر بود. TikTok/@baileylister

در کلیپی که توسط TikToker Katie Olivero ارسال شده است، دوست پسر هم اتاقی او مارگارت تاچر، نخست وزیر سابق بریتانیا را نام می برد، در حالی که همسر خالق ماری ایبرت، آن فرانک را می گوید.

این روند یادآور یک بیت ویروسی بیلی آیچنر از نمایش او “بیلی در خیابان” است، که در آن او از یک غریبه وحشت زده خواسته بود “نام یک زن” را بدهد، اما او نمی توانست پاسخ دهد.

زنان به نظرات ویدیوهای ویروسی TikTok هجوم آوردند تا پاسخ های شریک زندگی خود را به اشتراک بگذارند و از پوچ بودن آنها بخندند.

مال من گفت دبی کوچولو…. یک نفر زیر کلیپ کیت نوشت.

یکی دیگر به اشتراک گذاشت: “لل bf من وحشت کرد و Cher گفت.”

شخص دیگری با صدای بلند گفت: «شوهرم گفت روت بادر گینزبورگ.

یک نفر فاش کرد: «مال من گفت هیلاری کلینتون». ما اهل ایرلند هستیم.

مال من گفت مارتا استوارت. او گذشت.» شخص دیگری اعتراف کرد.

یکی از TikToker نوشت: “مال من گفت مارگو رابی.” “الان ما طلاق گرفته ایم.”





منبع